BÖLÜM ŞARKISI : BRUNO MARS - İT WİLL RAİN
AŞKLARIM 💋💄
UMARIM BEĞENİRSİNİZ BU BÖLÜM TAMAMEN RÜZGAR'DAN VOTE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN LÜTFEN ÖPÜLDÜNÜZ :*RÜZGAR'DAN ...
Evet sonunda Derin'e söyledim zor oldu ama oldu bunu söyledikten sonra Derin'nin yüz ifadesi çok garipti hiçbir şey söylemeden gitti evet ona aşıgım 'hemde deliler gibi umarım kabul eder onsuz geçen hergün cehennem gibi artık bizimkiler bile beni tanıyamıyor özellikle Mete ve Yağız çünkü onlarla daha uzun süredir arkadaşım 'kardeşlerim gibiler diğerleride öyle ama onların yeri çok ayrı her neyse Derin benim hayallerim , rüyalarım, tek gerçeğim ve İLK AŞKIM evet ilk aşkım hiçbir kıza aşık olmadım belki sevdim ama ilk ve tek aşkım Derin evet belki onun ilk aşkı olamıyacağım ama onun sonu olucam hemde bunun için her şeyi yapıcam her şeyi ....
ARANIYOR : METE ...
Mete'yi aramaya karar verdim o da zaten iki çalışta açtı ve :
_" Mete ben iyi değilim hemen yanıma gel !"
_" Lan olum yine noldu "
_" Laf yapma gelcen mi gelmicen mi ?"
_" Nerdesin ?"
_" Sahilde her zaman gelip içtiğimiz yer varya hemen oraya gel "
_"Tamam bekle gelince ararım bir şey istiyor musun ?"
_" Sen gel yeter " deyip kapattım normalde ben böyle şeyler söyleyemem kimseye bu yüzden suratına kapattım gelince iyi fırça çeker şimdi hemen sahile indim her zamanki yerimize burası bizim yerimiz her gece gelirdik önceden ama artık pek uğramıyoruz bu yüzden geldim buraya akşamları burda toplanır içeriz Doruk'ta bize gitar çalar ve söylerdi evet eğlenceli olurdu ama bu durumdayken hiç bir şey bana iyi gelmiyor nedense ahh Derin ne yaptın bana böyle duygusal herifin teki oldum '...
15 DAKİKA SONRA ....
_" Kardeşim ?"
_" Geldin mi ?"
_" Evet hayırdır yine noldu olum sana iki dakka boş bırakmaya gelmiyosun yani lan "
_" Olum ben çok feci bir şey yaptım "
_" Naptın lan yine ... hıiii sakın bana eve kız attım sonrada hamile bıraktım deme !"
_" Olum salak mısın niye yapıyım gerizekalı herif bilmiyon mu ben o işleri bıraktım .."
_" Derin'den sonra ... olum git de konuş şu kızla kaç yıldır mal gibi dolanıyon etrafta bir sürü kız benden senin numaranı istiyo bende kovuyorum güzelim kızları ..!"
_" Kovma al kendine bitanesini olum banane " Mete' ye bunu söyledikten sonra denize dalıp gitti.....
_" Mete ... olumm .. yavrum sen aşıkmı oldun yoksa he annem söyle yavrum kim bu şanssız kız hee " arkasında ikimizde kahkahalarımızi tutamadık heralde bütün sahil bize baktı ..
_ " Olum galiba ben ... çok pis aşık oldum lan feci feci yani yardım et !"
_" Haaahaha olum hahah inanmam valla haha ee kim bu kız tanıyomuyuz ?"
_" Hııı ... bu bizim sınıfa yeni gelen Gökçe yokmu o işte olum kız çok güzel lan "
_" Oooo hakkaten güzel bi de sekside olum tabi Derin kadar olmasada ..."
_" Hahah abi çok komiksin !"
_" Tamam olum halletcez işte ne uzatıyon sen sakın karışma ama ..yarın okulda halletcem ben "
_" Eyvallah kardeşim ee sana noldu dökül bakalım "
_" Mete ... ben Derin'le konuştum !"
_" Ee ne var bunda olum konuşabilirsin ?"
_" Öyle değil ben ona sevdiğimi söyledim !" Mete birden ayağa kalktı ve :
_" Ne ne ne ne dedin sen yalan dimi uydurdun şimdi deme "
_" Olum otursana herkes bize bakıyo yalan falanda değil bi sakin ol "
_" Nasıl olayım lan sen bana bunu şimdimi söylüyorsun vay la hani kardeştik hani ilk bana söylicektin ben konuşcaktım pisliksin olum pislik"
_" Lan bi saçmalama otur şuraya bağrıp da durma çakıcam şimdi bi tane haa !" Mete tekrar yerine oturup ;
_" Wayy kardeşime bak be afferim olum sana iyi söylemişsin sonunda yani "
_" Lan içine ne kaçtı senin az önce bağrıp çağrıyordun şimdi nolduda yumuşadın !"
_" Kardeşim çok kötüyüm bi çare lazım bana Gökçe... beni ne hallere getirdin lan sen mal ettin olum beni mal mall... "
_" Hahah off haha çok güldüm lan hahah yeter haha ohh ohh tamam huuu ben bi şeyler yapcam sakin ol tamm mi kardeşim hadi kalk gidelim !"
_"Nereye lan ?
_" Olum yarın okul var ben eve geçicem sende naparsan yap !" dedikten sonra kafasını sallayıp arabaya bindi bende sürücü koltuğuna geçtim ve Mete'yi eve bıraktıktan sonra bende ve gectim tabi ki ailemle yaşamıyorum ailem artık on sekizime gelince zorlada olsa eve çıkmama izin verdi evet diyceksiniz madem tek yaşıyosun niye villada oturuyosun diye ama ben böyleyim işte rahat olmam lazım hemde Derin'e yakın olmam lazım bu yüzden burayı tuttuk, tuttum tutmasınada Derin'i bir kere bile görmedim hiç evden çıkmıyor galiba ...
Acaba bana ne cevap vericek hiç bir fikrim yok yarın bir okula gidiyim hemen yanına gidip sorucam umarım benden kaçmaz , ama haklı benim hibi birinden böyle bir şey duyunca doğal olarak kaçar yani neyse bekleyip görücez...
Rahatlamak için yukarı odama çıktım ve hemen üstümdekilerden kurtuldum üstümde sadece baksır vardı hemen banyoda elimi yüzümü yıkadım ahh tanrım gerçekten çok acıktım ... bu halde tabi ki yemek filan yapamam .. ne bir erkek yemek yapamaz mı hem de bu erkek evde yalnız tabi ki yemek yapmayı bilmesi gerekir ve bende annemden öğrendim bu zenginlikte hizmetçim niye yok ? çünkü annemgillede yaşarken bizim hizmetçimiz yoktu annem her şeyi yapardı bende ona baka baka yapar ,yardım ederdim... Yani ordan öğrendim neyse hemen telefondan pizza menü sipariş ettim sonrada televizyonu açıp koltuğa kuruldum ahh bi dakika ya ben baksırla mı açıcam kapıyı ? hemen eşofman altımı giydim üstümede bir tişört geçirdim ve tekrar koltuğa geçtim zaten on dakika sonra da kapı çaldı hemen cüzdanımı alıp kapıyı açtım pizzayı kızın biri getirmişti ohh be iyiki uştüme bir şeyler giymişim kız resmen gözleriyle beni yedi lan neyse parayı uzattım bide yalandan gülümsedin mi tamam sonra hemen koltuğa kurulup yemeğimi yedim ....
Ahh saçma televizyon programları neymiş oğlan evden kaçmıs' adam karısıni kesıp sandığa koymuş ' babası kızın yüzüne ' kezzap sıkmış falan filan satte baktığimda on ikiyi geçiyordu hemen televizyonu kapattıp odaya çıktım saatide kurdum ve hemen gözümü kapattım YARİN GÜZEL BİR GÜN OLUCAK ' DERİN 'DE BENİM OLUCAK ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
RomanceHani Aşk yanmaktır derler ya Öyle değil , aşk suya rağmen yanmaktır . Ama bu gelip geçici bir durum ilk önce aşık olursun ve sonra aşk biter . Fakat her sonun bir başlangıcı olduğunu biliyoruz ve aşk tükendiğinde sevgi yeniden doğar ve tükenmemek ü...