ŞAFAK

53 49 0
                                    

MERHABA MİLLET !
Uzun zaman oldu ve ben bölüm yayınlayamadım farklı sebeplerden dolayı ama sizi güzel bir bölüm bekliyor. Lütfen kendinizi belli edin biraz da bu yüzden yazma isteğim kayboluyor. LÜTFEN YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN OYLARINIZIDA BUNLAR BENİM İÇİN ÖNEMLİ 💋
Eveeet herkese iyi okumalar .
Bölüm şarkısı : ADELE-Send To My Lover 👽

************

DERİN'DEN ...

Duyduklarımdan sonra öylece kapıda dikili kalmıştım. Ben Rüzgar a , Rüzgar da bana bakıyordu. Gözlerinde ki hüznü ve hayal kırıklığını görebiliyordum.
Bense ne düşüneceğimi şaşırmıştım kafam karman çormandı . Gözlerim çokta dolmuştu etrafı net göremiyordum.
Sormam gerekti bu duyduklarım gerçek mi diye , sormam gerekti.
Fakat korkuyordum 'Evet' lafını duymaktan.
Hareket edemez haldeydim , sanki bir put gibi , nefes alıp almadığımdan emin değildim. Belkide ağlıyorumdur kendimde değildim ve şuan burda neler oluyor hiçbir fikrim yoktu . Bir an önce sormalıydım , kendime gelmeye çalıştım bir an bayılacakmış gibi olmuştum ama sonra toparlamıştım.
Duvardan tutuna tutuna yavaşça Rüzgar a doğru yürüdüm , oysa sessiz ve mahçup bir halde beni izliyordu . Onu bu halde ilk kez görmüyordum , ama sanki bu sefer diğerlerinden farklıydı , gözlerinde ki o ışıltı sönmüştü o mavi gözleri artık ölü ve durgun bir denizi anımsatıyordu . Şimşekler çakıyordu gözlerinde , hava bulutlu ve karanlıktı .
Yağmurun gelişini hissettim ama Rüzgar ağlamazdı , yıkılmadığını bana kanıtlamaya çalışıyordu muhtemelen .
Yanına yaklaştım ve boğazım daki yumrudan kurtulmak için defalarca yutkundum .
Fakat bu ... Bu çok zordu benden habersiz gözyaşlarım çoktan akmaya başlamıştı ve beynim yerinde değildi cümle kurmakta zorlanıyordum ama sormam gerekti ..sormalıydım.
-" Se..sen " konuş Derin konuş. Elimi hafifçe kaldırıp Rüzgar ın kalbine doğrulttum ve ardından hayali bir şekilde salladım .
-" Bu konuşmada neydi ?" Sonunda sorabilmiştim ama cevaptan korkuyordum işte.. kalbim çok acıyordu , ölüm bile bu kadar acıtamazdı veya kalbime saplanmış bir bıçak ...
Rüzgar ağzını açıp açıp kapamıştı birçok kez , demek istediği şeyleri söylemekte o da zorlanıyordu , ve sanırım korktuğum cevabı duyacaktım birazdan.

-"Bu..bu önemli değil Derin ." Anlamadım !
-"Bana açıklama yapmak zorundasın tüm bu duyduklarım nedir söyle !" Ağlıyordum çünkü bu herif beni çıldırtıyordu görmüyor muydu ben ne durumdayım !?
-" Pekala bak , ne duydun bilmiyorum ama..." Hemen lafını kesmiştim çünkü boş konuşacaktı .
-" Rüzgar hemen bana neler olduğunu anlat !" Her kelimesini bastıra bastıra ve bağırarak söylemiştim.
-" Gerçeği mi bilmek istiyorsun ha !? " çıldırmış gibi odada volta atmaya başlamıştı neler oluyor tanrım !

-" Pekala güzelim , ben hastayım tamam mı ! Tedavi olmam konusunda sürekli uyarılıyorum , az önce duyduğun konuşmada tünelden son çıkış çağrısıydı ! Ve sen bunları bilmiyorsun çünkü senin üzülmeni istemedim anladın mı ! " duyduklarım kalbimi söküp çıkarmıştı ,

-" Bu yüzden senden uzaklaştım , bu yüzden tüm bunlar yaşandı ve sonra düşündüm , dedim ki ' Onun iyiliği için falan değil , bu yaptığım bencillik ' dedim ve seni geri kazanıcağımı sana söyledim hatırlıyor musun o konuşmayı ha !?
İşte tüm bunlar..." Sesi git gide kısılıyordu bunları anlatırken .

-" Hastalığım yüzündendi ..ölücem Derin , gözünün önünde yok olucam . Ben ..ben bunu istemedim " yavaşça yatağa oturdu ve ellerini başının arasına aldı .
-" Çarem yoktu." Sesi iyice içine gömülmüştü son cümlesiyle .

Dizlerim bedenimi daha fazla taşıyamadı ve bende yere , onun önüne bitik bir halde düşmüştüm.
Duyduklarımı hazmedemiyordum . Şimdi o ..Benim ilk Aşkım , her şeyim ...
Yani o ...
Söyleyemiyordum bile kahretsin !
Ellerimi yüzüne koydum ve zorlada olsa gözlerini gözlerime sabitledim dik durmak zorundaydım onun için .

İLK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin