Yazar'Dan Not Var !!!

112 48 7
                                    

Selamlar Tatlı okuyucularım nasılsınız? Bu bir bölüm değildir Üzgünüm ve biliyorum neredeyse 1 aydır yeni bölüm gelmedi ama gerçekten yazacak vaktim yoktu bir sürü sınava girdim ve çalışmam gerekti.
Ve beynim allak bullak bir şeyleri yerine oturtmadan yeni bölüm yazmak istemedim ve hala da yazmak icin zaman gerekiyor Üzgünüm ama 12 Haziran'dan sonra artık yb gelir.

Onun dışında Bu kitabın finaline az kaldı bunu belirtmek istedim. Çünkü Bu kitap beni yansıtmıyor Bu karakterlerin hakkını veremiyorum ve kitap istediğim gibi oy ve yorum almıyor bunun icin çok Üzgünüm.
Bu sebeple bitirmek durumundayım ama başka planlarım da yoktu değil Onun da söylemeliyim.

Derin ve Rüzgar icin bir .çok şeyleri düşündüm, yazmaya çalıştım ama çok duygulu karakterler ve ben duygulu yazamıyorum. Bunu yansıtamadığımı farkındayım ve bitiriyorum şimdilik belirli bir sayı vermeyeceğim Çünkü hala düşünüyorum finali, sizler gerçekten çok iyi okucularsınız biliyorum berbat bir yazarım...
Ahh ..kendimi veda konuşması yapıyormuş gibi hissettim neyse unutun gitsin amacım haber vermekti . SORUNUZ VARSA MESAJ VEYA YORUM YAPABİLİRSİNİZ!!!

. .Sadece final yaklaşıyor bunu bilin yeter ♚♚♚♚
Tekrar görüşmek üzere Hoşçakalın....

(Bu arada multide Derin var (ii)

İLK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin