BÖLÜM ŞARKISI : Maroon5 ft. Kendrick Lamar -Don't Wanna Know 🎷
*****
Türkiye nin havasını soluyunca kendimi çok garip hissetmiştim . Sanki burayı terketmiş , yıllar sonraysa ait olduğum yere dönmüşüm gibi hissediyordum.
Aynı zaman da korku tüm bedenime de hakimdi .
Rüzgar ifadesiz duruyordu fakat eminim içinde bir yerlerde o da korkuyordu .
Saat henüz sabah 8 e geliyordu . Şimdi napacaktık emin değilim .-" Şimdi ne yapacağız ?"
Bana usulca döndü ,
-" Benim evime gidicez ."
Doğru kendi evime gidecek halim yoktu zaten . İçimde anlamlandıramadığım büyük bir hasret vardı .
Annem .
Onu çok özlemiştim .
Biliyorum bana söyledikleri , babamın beni reddedişi hiç birini unutmadım unutmam da zaten ama içimde bir eksik var ve bunu ben kapatamıyorum.
Her neyse bundan bahsetmek çok gereksizdi , ben sevdiğim adamın yanındaydım bu yeterliydi benim için .
Rüzgar ın şöförü bizi alıp onun evine götürmüştü . Ne ara şöför tutmuştu onu da pek anlamadım .
Rüzgar bu kaşla göz arasında her şeyi yapıyordu zaten ne şaşırıyorsam sanki !
Anahtar bendeydi kapıyı usulca açtım ve içeri girdim ardımdan Rüzgar da girip kapıyı hızla kapatmıştı .
-"Burayı hiç özlememişim ." Dedi etrafa göz atarak .
-" Olsun. Burası senin evin kendini ait hissettiğin yer başını sokabildiğin tek yer .." Gözlerim benden izinsizce dolmuştu . Ahh Derin saçmalama ve sus !
Rüzgar beni belimden tutup kendinde yapıştırdı , gözlerine cesurca bakıyordum 'iyiyim' der gibi .
-" Yanlış. Asıl Senin olduğun yere aitim ben . Şuan burdasın ve ben buraya aitmiş gibi hissediyorum."
Ona gülümsedim ve kollarımı beline sararak kendime çekip sarıldım .
-" Seni seviyorum ." Dedim içimden gelmişti hemde bir anda
-" Bende beni sevmeni seviyorum ." Dedi gülerek ,
-" Pislik " dedim ve onu iterek bende gülmeye başladım .
Biz çok güzel bir resimdik . Ve bu resimden tek bir parça bile eksilirse o resim değerini kaybeder , yanarak kül olurdu .
-" Hadi gel çok yoruldum ben ,yatalım saatte erken ." Bende yorulmuştum ve uykum vardı o yüzden bu teklif asla reddedilemezdi .Yanağından öperek onayımı vermiştim bile .
Beni belimden çekerek yanına yaklaştırıdı ve merdivenlerden çıkmaya başladık.
Odaya gelince üstümü değiştirmem gerektiğini düşünüp Rüzgar ın dolabını karıştırdım .Rüzgar da bu esnada tuvalete gitmişti sanırım .Ama Bi an da kendi kıyafetleriminde burda olduğunu hatırladım .
Tabi ya sanki daha önce nerde kalıyorsam( !)
Kendi tarafımı açıp siyah şort ve siyah bir sporcu atleti giymiştim ev sıcaktı ama ayaklarım üşüyordu bu yüzden hemen bir çift çorap geçirmiştim ayağıma , evet çok saçma bi kombin olmuştu ama ne yapabilirdim benim ayaklarım hep üşürdü sanki vücudumdan bağımsız gibilerdi ahh her neyse üzerimi giyinip yatağa kendimi atmıştım çoktan .
Yüz üstü yatmak hoşuma gidiyordu , o yüzden hemen kendimi o pozisyona getirip yastığa kafamı koydum .
Rüzgar da tuvaletten çıktığını belirten kapı sesiyle odaya dalmıştı . Şu uyku pozisyonuma güldüğünü hissetmiştim ki zaten gülüyormuş pislik .
Arkamı döndüğümde kıçıma vurmuştu .
-" Offff ! Napıyosun acaba !?"
-" Hiç ." Dedi gülerek
-" Acıttın ama böyle yapılır mı !?" Bu sefer daha büyük kahkaha atmıştı ve ben onu böyle gördükçe çaktırmadan gülümsüyordum.
O mutlu olmayı hak ediyordu imkanım olsa tüm mutlulukları önüne serecektim ama imkansız diye bir şey maalesef ki vardı.
Yatağa yanıma benimle aynı pozisyonda uzandı ve elini sırtıma attı.
-" Rüzgar ?"
-"Hıı.." Kafamı ondan tarafa çevirdim ve parmağımı yeni çıkan sakallarına sürttüm .
-" İyisin değil mi ?" Gözleri kapalıydı ama beni dinliyordu .
Gerildiğini hissetmiştim fakat napabilirdim ki sormam lazımdı yani sormakta saçma iyi değildi ama içimi kemiren böcekler bir yanıt için yalvarıyordu .
-" Sence nasılım ?" Hala gözler kapalıydı .
-" İyi olmayı deniyor gibi ..."
-" İşte öyleyim." Haklıydı nasıl olabilirdi ki !? Aptal .
-" Sormadım say ." Moralim bi türlü düzelmiyordu ve bu durum onu da etkiliyordu kendimden nefret esiyordum duygularımı neden gizleyemiyordum ki ben 'aptalsın kızım aptal olmasan böyle davranamazsın bünyen izin bile vermez ama aptallığına doymuyorsun işte ' bu manyak iç ses yine geldi karşıma ya tam ne güzel kurtulmuştum diyordum ki ..' Benden kurtulamazsın diye doğduğun günden beri söylüyorum ama insan aptal olmaya görsün !" Sus lanet olası sus !
-" Kaşlarını neden çatıyorsun !" Aptalım kabul .
-" İç sesim beni rahat bırakmıyorda ondan ." Anlamaz gözlerle bakınca yine bi aptallık yaptığım için tekrar kendimden nefret ettim .
-" Ne ?"
-" Hiç " deyip kafamı diğer tarafa çevirdim .
Saat çok erkendi uykumda vardı öğlen doktora gidecektik uyumak lazımdı .
-" Derin beni düşünmekten vazgeç , benim yüzümden senin hayatın tamamen değişti ." Sessizce dinliyordum bu adam ne diyor diye ;
-" Ailenle görüşmüyorsun , deli gibi özlediğini biliyorum." Yutkundum.
-" Neşeli bir insandın sen dert tasa umrunda olmaz yanından bile geçmezdin . Şimdi dertlerden gözün hiçbir şey görmüyor bide üstüne benim ..." Söyleme .
-" Yapma böyle .." Haklı .
-" Ölmüş gibisin , yaşayan bir ölü ." Ölmüştüm.
-" Bu sen değilsin Derin ! Bana bak !" Bakmadım.
-" Kime diyorum ?!" Kimse.
Uyumalıyım...
-" Kaçma bende lanet olsun , ben ölmedim ailen hala yanında atlatabiliriz çabala biraz güzelim lütfen." Beni kendine çekti ama kafam hala diğer tarafa dönüktü .
Rüzgar kafasını enseme gömdü ve tüm gücüyle kokumu içine çekti ;
-" Bu kadar güzel kokmamalısın .
Kendimi kaybediyorum , burnum tüm kokuları geri itiyor sadece senin kokun..." İçim titredi .
-" Korkuyorum Rüzgar ."
-" Korkmalısın ."
-" Hayat adil değil , savaşmama engel oluyor .!" Çok sessizce söylemiştim kimse duymamalıydı .
-" O zaman savaşma seviş ." Gülümsetti adam ,yine .
-" Dalga geçme aptal ."
-"Haklıyım Derin ."
-" Hayata istediğini vericeksin ki o da senin istediğini versin . Haksız değilim bence , sence ?"
" Tamam belki birazcık ."
-" Sevişirsem seni aldatmış olmaz mıyım ?" Tam da aptallara layık bir soru
-" Belki "
-" O zaman ?"
-" Uyu Derin ."
İşte hepsi bu kadar ..
Uyuyalım ... Uyumalıyım .
******
RANDEVU SAATİ-" Hadi kalk !" Saatimiz geldi ama beyefendi kıçını devirmiş yatıyor yok böyle bir şey !
-" Ya kalksana olum !" Sabahtan beri dürtmediğim yeri kalmadı ama uyanmıyor .
-"Şşşt sevgiliye 'olum 'denmez " bak bide laf yetiştiriyo
-" Aşkım , ( yatağa oturdum ) sevgilim , (elimi saçlarına daldırdım ve okşadım ) hadi odunum ."
-" Ya tamam ... Az daha yatayam sonra kalkıcam söz." Mır mır mırr hep boş sözler bunlar sabahtan beri kalkıcak ama yoo bu böyle olmaz yataktan bir hışımla kalktım ve bağırmaya başladım .
-" Rüzgar o yataktan kalkıcaksın ve doktora gidicez bundan kaçışın yok duyuyor musun ? Ben meraklısı mıyım sanki hastanenin o iğrenç ölüm kokusuna !" Korkuyordu işte bes belli .
Rüzgar yerinde kımıldandı ve aniden ayağa kalktı sinirliydi sanki ;
-" Ben o lanet olası yerden korkmuyorum umrumda değil ölmek ama sen benden önce gömdün kendini yeter artık !" Hayır yetmez !
-" Benim kendimi gömdüğüm falan yok ! İyileşmen için çabalıyorum azcık sen çabala be , azcık !"
Kolumdan tuttu ve beni kendine çekti . Kolumu sıkıyordu ama bi şey demedim .
-" Sus !" Aniden kolumu bıraktı ve banyoya gitti .
Arkasından sessizce söyleniyordum ,
-" Ölmeni istemiyorum ." Gözlerimdeki yaşlar birikmişti fakat akmayacaklardı asla .15 dakika sonra evden çıkmış arabadaydık . Tek kelime etmedim , o da etmedi .
Neyse önemli olan doktor yolunda olmamızdı , konuşmasakta olurdu .***
Uzun ve sessiz bir yolculuktan sonra hastanedeydik , baya lüks bir hastaneydi şimdiden ümidim yükselmişti O'nu emin ellere emanet ediyordum çünkü girişe geldiğimizde ,direk yukarı çıktık sanırım daha önce geldiği için ilgililere bir şey sormadı .
3 . Kata çıkmıştık , Rüzgar kapının üstünde ' Bahri Kara ' yazan odaya tabiri caizse dalmıştı .
-" Oo hoşgeldiniz Rüzgar bey ve .."
-" Derin ."
-" Derin hanım ," el sıkışmıştık .
-" Sizi gördüğüme sevindim , sonunda tedaviyi kabul ediyorsunuz . " Rüzgar ın yüzü asık ve kimseyi takmayan moddaydı .
-" Herneyse bir an önce ne olacaksa olsun tahammülüm yok !" Sert ve yine sertti adam
-"Siz ona bakmayın hemen ne yapılacaksa yapılsın bir an önce Bahri bey ." Rüzgar tepkisiz beni izliyordu ne yapabilirim yani yanımda hasta olan bir sevgilim var ne yapmamı bekliyor ki !?
-"Haklısın bende aynı şeyi düşünüyorum. O yüzden şimdi sizden bir kaç test isteyeceğim maalesef bugün burdasınız ."
-" Ne demek bugün burdasınız !" Rüzgar ın kolunu sıktım az sonra bağıracaktı çünkü ,
-" Şey .. Yani uzun sürecek Rüzgar bey bu hastalık kolay değil tetkikler , testler ..."
-" Tamam ! Tamam duymak istemiyorum ne bok yapılcaksa yaz yapılsın !"
-" Rüzgar ! Sus artık !" Sinirlenmiştim o nasıl konuşmak öyle bok mok nedir tövbe tövbe !-" Ta-Tamam hemen yazıyorum ."
Doktor yazarken o duymadan , Rüzgar a eğilip;
-" Bak burda böyle konuşamazsın o senin doktorun her ne derse yapacaksın seni öldürürüm Rüzgar !"-" Güzelim öldürmek istediğini söyleseydin önceden, şimdi burda olmazdık zaten geberip giderd.."
Cümlesini bitirmesine izin vermeden Hemen ağzına vurdum bu ne biçim bi adamdı böyle !
Doktor işini bitirip ;
-"Buyrun her şey burda yazıyor aşağı kata inin ve Seda hemşireyi bulun şimdi arıyorum onu sizinle ilgilenecek ." Dedi ve gülümsedi bende gülümsedim ve
-" Teşekkür ederiz " diyerek Rüzgar ı kolundan tutup sürüklemeye başladım .
-" Suratını asmaktan vazgeç ." Yılmıştım resmen bu şimdiden böyleyse tedavi sürecinde bize kök söktürür ah !
-" Bu benim normal halim ."
-" Tamam Rüzgar haklısın Rüzgar Peki Rüzgar !" Hızlıca yürümeye başladım oda benimle yürüyordu .
Sanırım ilk önce yapılacak testten hangi kanser türü olduğunu belirleyecekler o yüzden hemen Seda hemşireyi sorup soruşturduktan sonra onu bulduk ve testi gösterdik yaklaşık 10 dakikalık bir kan almayla sonuçların çıkmasını bekledik ve ardından doktorun odasına çıktık .
-" Hiç mi merak etmiyorsun ?"
-" Neyi ?"
-" Hastalığını Rüzgar neyi olabilir ?"
-" Hayır ."
-"Neden ?"
-" Çünkü umrumda değil ." Ruhsuzca yürüyorduk benim moralim git gide bozuluyordu bu test beni endişelendiriyordu çünkü ,
-" Umrunda ."
-" Hayır değil!"
-" Umrunda, hatta umrunda olmak zorunda ben kendimi zor tutuyorum hiç yardımcı olmuyorsun yeter artık şu hallerinde vazgeç ben mi yaptım sana bunu böyle davranma ne doktora ne de çevrene ben seni anlarım anlamasam bile susarım ama diğerleri öyle değil daha bizimkilerin haberi bile yok niye buraya geldik , ne yapıyoruz ?! Yeter artık bunları düşün biraz !"
-" Ben bunları bilmiyor muyum ha ?! Neler hissettiğimi neler düşündüğümü bilemezsin üstüme gelme kalbini kırarım !"
-" Kır . En azından canım daha az yanar !" Deyip önden hızlıca yürüyüp doktorun odasına girdim sinir katsayımda yükseldiğine göre her şey tamam hazırım (!)
🌙🌙🌙🌙🌙
ARKADAŞLAR UZUN ZAMAN SONRA BENCE GÜZEL DE BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM VOTE VERMEYİ İHMAL ETMEYİN TEK TUŞ !!! İYİ GECELR EN KISA ZAMANDA YENİ BÖLÜM GELİR BAKALIM RÜZGAR IN NESİ VAR ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
RomansaHani Aşk yanmaktır derler ya Öyle değil , aşk suya rağmen yanmaktır . Ama bu gelip geçici bir durum ilk önce aşık olursun ve sonra aşk biter . Fakat her sonun bir başlangıcı olduğunu biliyoruz ve aşk tükendiğinde sevgi yeniden doğar ve tükenmemek ü...