MERHABA ÇOK SEVGİLİ OKURLARIM YİNE YEPYENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM ÖNCELİKLE 1500OLDUK ÖLMEK İSTİYORUM ♥GERÇEKTEN EVDE BU RAKAMI GÖRÜNCE KENDİ STİLİM OLAN 'SEVİNÇ DANSI' NI YAPTIM O KADAR MUTLUYUM Kİ ANLATAMAM VEEE TABİ Kİ BU MUTLULUĞUMA ORTAK OLAN KARDEŞİM , KANKAM AYNI ZAMANDA RUH ÖKÜZÜM OLAN GÖKÇE'YE DE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ...FİKİRLERİ , YORUMLARI BANA ÇOK ŞEY KATTI ...
TEŞEKKÜR FASLINI KISA KESİYORUM ÇÜNKÜ SİZİ GÜZEL BİR BÖLÜM BEKLİYO BİR DE ŞU KONUYA DEĞİNEYİM HEMEN ,BİLİYORSUNUZ ŞUAN DA HİKAYE KLASİK BİR ŞEKİLDE DEVAM EDİYOR # KLASİK DERKEN YANİ ' BİR OGLAN VARDIR KIZI SEVER BUNLAR ZENGİNDİR SONRA BUNLAR ÇIKARLAR BAZI ŞEYLERDEN DOLAYI AYRILIRLAR SONRA TEKRAR BİRLİKTE OLURLAR VEE SONSUZA KADAR MUTLU YAŞARLAR.... GİBİ DEVAM EDİYOR DİYE DÜŞÜNENLER VAR AMA BÖYLE OLMUYCAK AKLIMDAN BUNDAN SONRASI İÇİN ÇOK FARKLI BİR KURGU VAR İLERLEYEN BÖLÜMLERDE ANLICAKSINIZ :-) ..♪♥♥♥ Daha da uzatmıycam (!) umarım bölümü seversiniz lütfen vote verin yorum yapın demekten sıkıldım isteyen verebilir zorlamıycam , verenlerede çok teşekkür ederim.
İyi okumalar :) ...
NOTCUK: Yb 9 vote ve 7 yorumla gelicek...
Bölüm şarkısı : HANDE YENER - Bodrum'a gittiik beraber*********
RÜZGAR'DAN...
Ihmm ...ahh hadi ama bu güneşte nerden çıktı gerçekten rahat uyuyamıcak mıyım beee..n üzerimde bir ağırlık vardı ve gerçekten güzel kokuyordu ..heyy şimdi bir dakika Derin nerden çıktı ya.. ( ne yani sabahları birazcık saçmalıyor olamazmıyım hah) He doğru ya dün gelmişti güya 'ben korkarmışım korkmayım diye yanıma gelmiş' ! Ahh bu kızı seviyorum , utanmasını , kızarmasını , yalan söyleyemeyişini ...Dün HER ŞEYE RAĞMEN güzeldi .Yanımda yatan hatunuma bakmaya başladım gece bana arkası dönük yatmıştı bende öyle ama sonra nolduysa sabah yani şuan benim elim onun belinde ve Derin'de bana dönük kafası ise göğüsümün üzerinde duruyordu .Onu uyandırmadan sessizce tek kolumun üzerinde durup onu seyretmeye başladım , Derin biraz kımıldandın ama sonra uyumaya devam etti .Yüzünü inceliyordum ama sadece öyle bakmak değil sanki..sanki yüzünün her karesini ezberlermiş gibi sanki onu bir daha göremiycek miş gibi gözlerimi üzerinden çekemiyordum beni ona bağlayan ..bir ..bir şey var Aşk mı ? Belki ama değil daha farklı Güzelliği mi ? Ahh kesinlikle ama bu da değil Fiziği mi ? Değil başka başka bir şey bilmiyorum adını koyamıyorum ama bu her neyse çok seviyorum ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
RomanceHani Aşk yanmaktır derler ya Öyle değil , aşk suya rağmen yanmaktır . Ama bu gelip geçici bir durum ilk önce aşık olursun ve sonra aşk biter . Fakat her sonun bir başlangıcı olduğunu biliyoruz ve aşk tükendiğinde sevgi yeniden doğar ve tükenmemek ü...