PLATİNİUM

112 52 4
                                    

HAYIRLI RAMAZANLAR SEVGİLİ OKURLARIM NASILSINIZ GÖRÜŞMEYELİ?
YAZMAYI ÖZLEMİŞİM YA..
Evet sonunda yeni bölümü yazdım hemde gece yazdım uyumadım ve yazdım anladınız sanırım♥♥ her neyse sonunda tatile girdik fakat bu artık rahat olacağım anlamına gelemiyor malesef 11.sınıfım ve sayısal öğrencisiyim önümde hayat sınavım var çok önemli iyi bir gelecek falan filan bu yüzden her hafta bölüm yayınlayamaya bilirim çok üzgüm idare edin azcık bu bölüm uzun oldu sanırım eğer olmadıysa affola . Onun dışında finale gelirsem ...çok düşündüm nasıl yapsam ne yapsam diye ilerlemek istiyorum tabi ki ama elbet sonu gelecek, finalı 36. Bölüm gibi yapabilim ama henüz tam bir şey yok kesin bilgi vericem. Yeni bir kitaba başlıyacağım çok yakında süpriz tabi ki ama gerçekten güvendiğim ve beni yansıtan bir kurgu yayımladığım zaman sizleri o kitapta da görmek istiyorum desteğinize ihtiyacım var yanım da olun yeter vote ve yorum tabii ki isterim lütfen eksik etmeyin.
Çok konuştum fakat son bir şey daha benim kardeşim ,kankam , her şeyim 4 yıllık pampam olan Gökçe 'nin kitabına bakmanızı isterim çok beğeneceğiniz bir kurgu uzun zamandır düşünüp wattapad'a koyduk ve gerçekten güvendiğimiz bir kurgudur bakın derim oylarınıza ihtiyacımız var kitabın adı "Ay Işığı "profilimde bulabilirsiniz altlarda paylaşmıştım ayrıca okuma listemde de var ordanda bulabilirsiniz ,destekleriniizi bekliyoruzz hepinizi çok seviyorum iyi okumalar... ❌⭕❌⭕

****

Uzun bir uçuşun ardından sonunda karayiplere ulaşmıştık açıkçası kendimi sersem gibi hissediyorum. Sanırım buranın havasından , fazla sıcak buraya alışmak uzun sürecek gibi görünse de ben çoktan alışmıştım. Ama Rüzgar sürekli uyukluyordu sanırım ani sıcaklık değişimi onu fena etkiledi. Her neyse sonuç olarak burdayız ve şuan otele doğru gidiyoruz.

Buralar o kadar güzel ki her yer cıvıl cıvıl insanlar..burası çok ayrı bir dünya heryer yemyeşildi, buram buram tuzlu su ve nem kokuyordu evet gerçekten bu gariip olsa da müthiş bir duyguydu hele ki son sürat üstü açık bir lambor ' la gidiyorsanız.
Yaklaşık 30 dakikalık kısa bir yolculuğun ardından devasa bir otelin önüne geldik evet gerçekten devasa bir otel aynı zamanda beyaz ve *Platinium'du tıpkı bir saraya benziyordu. Dışı böyleyse içini tahmin edemiyorum doğrusu.
Rüzgar arabayı otelin önüne çeker çekmez vale yanımızda belirdi onun arkasından valizleri taşımak için bir görevli. Hemen arka tarafta ki bavullarımızı indirdi ve büyük altın rengi demirlerle kaplı askıya koydu.
Bu siyah arabayla sadece biz gelmiştik rüzgar ve ben yani diğerleriyse iki araba halinde arkamızdan gelmişlerdi. Rüzgar arabadan inince bana da in işareti verdi ve ardından bende indim Ezgi, Gökçe ve Yiğit' le gelmişti ve Mete ilede Yağız aslında Ezgi'yle gelmelerini istiycektim fakat pek karışmak istemedim, Ezgi' yi zorlamak istemiyordum çünkü.
Evet bu doğru zorlamayacaktım sonunda her şey olacağına varırdı öyle değil mi ? Nede olsa bu tatil onun için var ...

Hızlı adımlarla otele girdik ve gerçekten devasaydı içi mükemmel dekore edilmişti. Daha çok beyaz ve gümüş rengiydi her şey pardon gerçek gümüşte olabilir. Baya lüks bir oteldi çünkü ,girişe geldiğimiz de resepsiyona yöneldik orada görevli olan 4 kişi vardı ve resepsiyon giriş kapısının sağında kalıyordu Rüzgar ilk sıra daki esmer çocuğa doğru gidiyordu tabi bende peşindeydim resepsiona geldiğimizde bizi esmer çocuk karşılamıştı ,yaka kartından okuduğum kadarıyla adı Caner ' di ve evet Türk, sanırım Rüzgar ' ın arkadaşıydı. Yanına geldiğimizde;

_"Caner " cocuk kafasını kaldırınca hemen gülümsemesini takınıp,

_"Rüzgar bey merhabalar, nasılsınız ?"

_"İyiyiz Caner teşekkürler ve çok yorgunuz bizim odalarımız nerde bir an önce dinlenmek istiyoruz? " Rüzgar gerçekten agresifti sanırım uykusunu tam alamadığı için ama bir garip davranıyordu son zamanlar,

İLK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin