UYUŞUK

105 54 0
                                    

"Arzunun olduğu yerde ,bir alev olacaktır. Alevin olduğu yerde birileri yanmaya mahkumdur ama sadece yaktığı için bu öleceğin anlamına gelmez."

******

DERİN'DEN...

Hiç bunun mahvolabileceğinden endişelendin mi ?

ve bu ağlamak istemene neden oluyor mu ? Dışarıda bir yerde hep yaptığın şeyi yaparken, sadece geçiniyor musun ?söyle bana sadece geçinip gidiyor musun ?

Kalbin böyle aldatılmış olabilmesi ne komik.Bir kaç kereden fazla ..Neden bu kadar kolay aşık oluyoruz ? ,doğru olmasa bile...Bazen nedenini hiç sormamanın daha iyi olduğunu düşünüyorum.En iyisi bu olmalı çünkü..Seviyorum ama ,hemde her hücreme kadar kaçışı yok bundan kurtulmanın ise hiç bir yolu yok benim için ...

AMA Sen , Bundan kurtulmak mı istiyorsun, aşık olmamak ,sevmemek, o zaman kendini karanlık bir odaya kapat hiç kimseden hiç bir şeyden haberin olmasın veya umursayacak kimsen. Hep o karanlıkta ki yalnız kişi ol hatta karanlığa ait . Ama benim için çok geç çocuk, bundan vazgeçmenin bir yolu yok benimle mezara kadar girecek bu adam , onsuzluğu düşünmüyorum , çünkü yapamayacağımı biliyorum .Bazen aynada ki yansımama bakıyorum, niçin kendime bunu yapıyorum ? Küçücük bir hatada kendimi kaybediyorum , artık neredeyse kendimi rafa kaldırdım.

Sana bir tavsiye çocuk , onca yıldızın içinde kim olduğunu kaybetme aldatıcı görünür rüyalara inanmak,bunun tamam olduğu , tamam olduğu anlamına gelmez , bazen kalbini takip etmek zordur ve gözyaşları kaybettiğin anlamına gelmez herkes yanar. Sadece kim olduğun hakkında dürüst ol .

******

Dün o kadar çok ağlamıştım ki , gözlerim uyandığımdan bu yana kuruyor ve gidip gözlerime damla damlatmak zorunda kalıyorum. Saat neredeyse öğleye geliyordu fakat Rüzgar hala kalkmamıştı aslında bu işime gelmişti uzun zamandır onu izliyorum , yüzünü , dudaklarını , kirpiklerini sanki onu bir daha hiç göremeyecekmişim gibi yüzünün her karesini ezberliyorum.

Dün olanların etkisinden hala çıkamamıştım. Onsuzluğu istemiyorum ama o sanki beni bırakacak gibiydi hemde istemeden ..Bunun düşüncesi beni çok sarsmıştı bunları düşünürken bile olmayan gözyaşlarım yine bir yerlerden hücum ediyordu .Bu berbattı aşık olmak güzel değildi tamam aslında güzel geliyordu fakat öyle değildi işte bu kadar açık . Eğer aşkın sevmenin böyle olacağını bilseydim hiç bulaşmazdım inanın ama Rüzgar 'a o kadar bağlandım ki bu düşüncelerde yanlış geliyor bana fakat şunu anladım kimseyi ondan vazgeçemeyecek kadar sevmeyin veya onsuz yapamayacak kadar. Sevin ama o kadar değil sonra canı yanıyor insanın bir yandan canın yansın istiyorsun ne olursa olsun 'o' benim olsun diyorsun fakat olmayınca acıyor. Rüzgar 'ı kaybetmek istemiyorum , bazen keşke olmasaydı diyorum keşke biz birbirimize ait olmasaydık , hiç tanışmasaydık diyorum evet ama bu ona olan sevgimi bir gram bile azaltmıyor .

Peki beni bırakırsa ?

İntiharı bile düşünürüm sanırım bunu ötesi yoktur . Yok olmak isterim sonsuza kadar Dünya dan uzak veya , uzayı bile düşünebilirim tabi ama en etkilisi kalbime bir kılıç saplanması olabilir.Onun benim kalbimde ülkesi var çünkü halbu ki diğer herkesin şehri vardır bende .Daha fazlası olmaz işte o ülkeyi yıkmak isterim belki depremler , seller yaratırım kalbimde onun ülkesini yerle bir ederim mesela ya sonra ? Sonrası enkaz işte yine kalbim işini yapmaya devam eder herkese yaptığı gibi onun ülkesinden arta kalan enkazı temizler yok etmeye çalışır . Peki bu ne kadar sürer ? -BİR ÖMÜR...

İLK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin