GENÇLER DAYANAMADIM SİZLERE YB YAYAINLADIM DEĞERİMİ BİLİN BAZI OKUYUCULARIM ÇOK ISRAR ETTİLER ONLARIN HATRINA YB GELDİ , AMA EĞER İSTEDİĞİM VOTE'LER GELMEZSEY ÜZGÜNÜM YB GELMIYCE?...
ARKADASLAR SINIRIMIZ +8 VOTE 5 YORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM ...
Bu arada sizlerden özür dilerim bölüm braz kısa oldu idare edin :-)
(NOTCUKK: ARKADAŞLAR YB , SİZİN YORUM VE VOTE'LARINIZA BAĞLI OLARAK GELİCEK BİLGİLERİNİZE )
Rüzgar ....
Gitmişti...
Beni.....
Öylece....
Bırakarak..
Hepsi Benim Suçum....
Evet o gitti hemde benim yüzümden neden bu kadar aptalım hiç bilmiyorum allahım nolur yardım et bana ben şimdi napıcam ..... ?
RÜZGAR'DAN .....
Allah kahretsin inanamıyorum bunu Derin'den beklemezdim beni nasıl bu kadar kırabildi ...O o benim tek aşkım , ilkim beni nasıl bu kadar alttan alabilmişti !
ARANIYOR : METE .....
İlk yaptığım şey Mete 'yi aramaktı onun la konuşmam gerek Derin'den ayrıldıktan hemen sonra koşup arabaya bindim ve nereye gideceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Bu yüzden Mete'yi aradım , o da zaten üçüncü çalışta açtı :
_" Alo Rüzgar !??"
_" Nerdesin ?"
_" Ben babamın yanındayım , şirkette "
_" Konuşmamız gerekiyor gelebilir misin ?"
_" Kusura bakma kardeşim burdan çıkmam imkansız babam önüme bir sürü imzalanması gereken ıvır zıvır koydu zorla da olsa yapmam gerek "
_" ...Güzell , mükemmel kardeşim sen olmadanda başımı çaresine bakarım ben tamam mı gerizekalı ! ... sana ihtiyacım var diyorum ama sen o g*tünü kaldırıpta yanıma gelmeye bile tenezül etmiyorsun İYİKİ VARSIN KARDEŞİM SAOL" deyip suratına kapattım , o kadar çok bağırdım ki boğazım ağrıdı . Ahhh lanet olsun Mete yok o zman ben napıcam ? ahh tabi şimdi 'senin zaten dört tane daha arkadaşın yokmu ydu onlarla neden konuşmuyorsun ' diye soruyorsunuzdur ...Evet var ama onlar Derin'i bilmiyor Yağız'a bir iki bi şeyler çıtlattım ama yine de tam olarak anlatmadım ,Doruk desen o zaten arazi iki gündür telefonlarıma cevap vermiyor .Ege desen onunla biraz kavga ettik evet küs değiliz ama yine de her şeyden emin olunca onunla konuşucam vee geriye Emre kalıyor evet onunla konuşabilirim ama ona bir saat açıklama yapıcak halde değilim ahnhh lanet olsun ... En iyisi bizim mekana gidiyim hem kafam dağılmış olur diye düsündüm ve bizim NİGHT' E sürdüm ....
20 DAKİKA SONRA NİGHT'TE......
Arabamı kapıya bıraktım anahtarları valeye fırlattım, ve içeri girdim tabi herkes burada offf hiç kimseyi çekemiycem bir iki kişiye selam verip hemen barmenin yanına gittim ve bir bardak bir şişede viski istedim ideal içkim onlarıda alıp içerden yukarı kata çıktım burda büyük deri koltuklar vardı boş bir tane buldum ve hemen oraya oturdum içikiden bir yudum aldım ve olanları düsundüm evet biliyorum Derin'e " Neden benim ismimi böyle kaydettin " diye sorup daha sonrada ordan çekip gitmem çok saçma hele ki bunu bir erkek yapıyosa daha da saçma ama bununla hiç alakası yok ben onu....Ben onu kalbimin öyle bir yerinde tutuyorum ki kimsenin bulamıyacağı , kimsenin üzemeyeceği , herkesten koruduğum bir yerde tutuyorum onu o benim her seyim ben sadece orda beni önemsemediğini düsündüm evet saçma .Ama eğer bir insan karşısı dakini karşilıksız her haliyle seviyosa aynısını onadanda bekler YALAN MI ...?
İşte bu yüzden kızdım , bu yüzden kırıldım içkimden bir yudum daha alıp tekrar koydum , bu sfer fondipledim . İyice sarhoş olmaya başlamıştım tam bir tane daha içiyordum ki bir tane kız geldi ve yanıma oturdu :
_" Selam yakışıklı ?"
_" Ne var !"
_"Ahhh yapma şurda düzgünce konuşuyoruz bebeğim ...hımmm teksin galiba ?"
_" Defol git burdan gerizekalı!!""
_" Şııı ...ahhh sakin ol biraz inan bana seni rahatlatabilirim !" deyip yanıma oturdu bense o sırada onu takmayıp içmeye devam ettim , o kadar çok içiyordum ki herkesi çift çift görmeye başladım .Uzaktan biri bana doğru geliyordu, yüzünü tam olarak göremiyordum bir an durdu sanırım ağlıyordu kim buu ?
DERİN'DEN ......
Rüzgar gittikten sonra hemen Mete'yi aradım :
_" Mete !"
_" Derin iyi misin ?"
_" Mete hemen bana Rüzgar en çok nerde takılır onu söyle acill lütfen "
_" Ta..a...tamam şey bizim takıldığımız bir gece kulübü var adı Night ordadır !"
_" Tamam bana hemen adresi mesaj olarak atabilir misin ?"
_" Tabi atarım görüşürüz " deyip kapattı hemen ordan geçen bir taksiye bindim ve Meten'in gönderdiği adrese sürmesini istedim ,zaten yakınmış 10 dakika içinde orda oldum hemen parayı uzatıp içeri koşarak girdim ahhh.. o kadar kalabalık ki nasıl bulucam bilmiyorum ama hemen bulup onunla konuşmam lazım hemen barmenin yanına doğru yürümeye başladım :
_" Merhaba ben Derin, ben Rüzgar Gönen 'i arıyorum eminim tanıyorsunuzdur nerde olduğu hakkında bir bilginiz var mı ?"
_" Evet yaklaşık yarım saat önce geldi buraya ımmm şurdaki merdivenlerden çıkın ve sola dönün eminim orda oturuyordur "
_" Ço..çok teşekkür ederim " deyip tarif ettiği yere koşarak çıktım ilk soldan döndüm ve ....vee nee nasıl bu Rüzgar mı ? hemde sarışın bi.. bir kızla inanmıyorum öylece bakıyordum evet beni gördügü halde hiç bir tepki vermedi öylece bakıyordu önünde ki şişeye bakılırsa hepsini içmiş bunu bana nasıl yapar lanet olsun ağlıyordum hemde çok fazla yavâşca ona doğru yürüyordum naptığım hakkında hiçbir fikrim yoktu yanına gelince kızı kolundan tutuğum gibi yere yapıştırdım Rüzgar nolduğunu anlamay çalışıyordu kızda hiçbir şey söylemeden kaçıp gitti zaten :
_" Şiıiiiş sehnn nabıyosuunn kicızm ?" evet bayağı sarhoştu konuştuğunda onu zar zor anlıyordum
_" Sen...seni aşağılik pislik .Bunu bana nasıl yapabildin haa Rüzgar nasıl nasıll.ll ?" o kadar bağiriyordum ki herkes bize bakıyordu Rüzgar zor da olsa ayağı , kalktı :
_" Behhn senıhn içiiin nafsıl önemsizz biğiriyseehhhm sende artıkkhh benıhhm içihnn öylesihhnn anladınhmı behnii haaa behinii buhan sehnn zorhladın güzehlim mm ..."
O kadar kırmıştıki beni ona sıkı bir tokat attım pislik ,gerizekalı salak nasıl bunu söyler o benim ilk aşkımdı ve önemsiz olduğunu nasıl düşünür ...Ahhh demek bende onun için önemsizim haa güzel güzeelll.. Ağlayarak dışarıya çıktım bir taksiye binip sahilde indim ve kayaların orda oturdum sadece söylediklerini düşünüyordum Önemsiz ...Önemsiz Sende benim için öylesin.... Madem öyle bende artık hayatımdan ÖNEMSİZLERİ ÇIKARSAM İYİ OLUCAK GALİBA MADEM BEN ONUN İÇİN ÖNEMSİZİM , ARTIK BENİM İÇİNDE RÜZGAR ÖYLE ....EVET ARTIK SADECE BEN VE KIRIK KALBİM VARIZ ......
*********
SEVGİLİ OKURLARIM NASILSINIZ BAKALIM ÖZÜR DİLERİM BU BÖLÜM KISA OLDU AMA SÖZ DİĞER BÖLÜM DAHA UZUN YAZICAM SINIRIMIZ +8 VOTE VE 5 YORUM İSTİYORUM GENÇLER YOKSA YB GELMİCEK ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM ...
EKLEMEMİ İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY OLURSA EĞER BANA MESAJ ATABİLİRSİNİZ ÖPÜYORUM HEPİNİZİ :* :) :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK AŞK
RomanceHani Aşk yanmaktır derler ya Öyle değil , aşk suya rağmen yanmaktır . Ama bu gelip geçici bir durum ilk önce aşık olursun ve sonra aşk biter . Fakat her sonun bir başlangıcı olduğunu biliyoruz ve aşk tükendiğinde sevgi yeniden doğar ve tükenmemek ü...