İYİ MİSİN ?

230 62 4
                                    

Sevgili Ailem Sizin İçin Acaip Bir Bölüm Yazdım.
Bu Arada Hikayemi Okuyan Herkese Çok Teşekkür Ediyorum Sizleri Sefiyoom Öküzümler...♥♥

Tekrar Hatırlatmak İstedim Çünkü Hala Karakterlerden Emin Değilim ..
Derin =Ashley Benson>
Rüzgar =River Viperii >
#Ne Dersiniz ?
Hikayem için kapak yapıcak birilerini arıyorum yardımcı olabilr misiniz ?

İyi Okumalar !! =>

Bölüm Şarkısı : Jay-z ft Alicia Keys 'Empire State Of Mind' (Bunu dinleyerek yazdım dinleyebilirsiniz güzel şarkı :-)

*****

RÜZGAR 'DAN ...

Evet her şey hazır gibi ama daha gidip Mete 'yi arıycam uçak biletleri lazım kalacağımız oteli zaten belirledik Derin 'le ,çok güzel bir yer hem huzurlu hem deniz, rahat ve güzel olacak yani, en azından kafam rahat olacak bu aralar kendimde değilim niye bilmiyorum başım fazlasıyla ağrıyor ve dönüyor . Bazen korkmuyorum değilim çünkü benim başım böyle ağrımaz yani belki bir şey vardır ? ' yok olm ne olacak sigara dandır o kadar içersen başın napsın lan azalt şunu ' iç ses haklısın tamam mı bir kere de haklı olma bak işim var beni burada lafa tutuyorsun daha Mete 'yi arıcam , bilet ayarlatmam lazım bide Derin hanımın kankileri var onlara da ayarlamak lazım ohooo daha neler neler !

Mete Aranıyor... ( Ve açmıyor )
Mete Aranıyor ...( Ve lanet olası telefon yine açılmıyor )
Mete 3 Kere Daha Aranıyor ( Allah belanın versin Mete , ve yine açmıyor )

Yani allah bir günü şu telefonu da aç be kardeşim. Yaa sana ulaşmak niye bu kadar zor ...Neyse Yağız'ı arıcaz artık zaten Derin 'in özel isteği var illa Yağız gelicekmiş artık yine ne planlıyorsa ...
Yağız Aranıyor ...( Hele bi açma ...) aha açtı

_" Kardeşim ?"

_" Ooo Rüzgar bey siz bizim numaramızı bilirmiydiniz ya !"

_" Uzatma lan konuşmamız lazım 'night' a gel bekliyorum !"

Deyip telefonu kapattım uzun zamandır bizim mekana uğramıyorum o yüzden Yağız'ı Night 'a çağırdım gidip bi bakalım ne var ne yok hem bu bahaneyle sevgili babacığımı (!) görmüş olurum aslında işim düşmese o adamın yanına hayatta gitmezdim ama bana uçak bileti ayarlaması gerekiyor böyle işleri ben yapmam babamın adamları yapar bu yüzden ona gidiyorum sonuçta koskoca Night onun ve bütün parada onda, tabi babamın o kulübü benim üzerime yapmak istemeside ayrı bir şey neyse ya nerden girdim bu konulara hemen yatak odama çıktım Derin de salonda film izliyor ona da durumu açıklayıp hemen üzerime bir şeyler giyinmek için yukarıya çıktım , üzerime siyah dar bir tişört ve altıma siyah bir pantolon giyidim ve siyah nikeSB ileride ayağıma çekip hemen dışarı çıktım arabamı barajdan çıkarıp Night'a doğru sürmeye başladım...

İLK AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin