Sunt trezita de alarma pusa la telefon. Iau telefonul de sub perna si închid alarma si ma uit la ceas , era 6:30.
Mă ridic din pat ma duc spre baie pentru am face rutina de dimineata . Dupa 30 de minute petrecute in baie ies si ma îndrept catre șifonier. Îmi iau o pereche de blugi negri si o cămasa alba( aveti poza la medie ) si cobor jos pentru a pregati micul de jun . Vă intrebati de ce nu pregatește mama micul de jun, pai sa va spun. Mama mi-a spus ca daca mai vreau sa raman in casa, adica sa mai locuiesc cu ei și sa merg încontinuare la școala trebuie sa ma ocup eu de tot adica curățenie , mâncare , spalat...multe aș putea spune.
Pregatesc micul de jun dupa care ma duc la Edward ca sa-l trezesc.
-Edward trezirea , e 7:10 .Acesta se uita la mine dupa care se dă jos din pat si se îndreapta spre baie.
Dupa 10 minute coboara treptele somnoros.
-Hai Edward sa manânci ca e tarziu si nu cred ca ai vrea sa întarzi in prima zi de școala.
- Nu , spune acesta somnoros.
Ne asezam la masa mancam aproape 10 minute dupa care ne ridicam sa mergem spre școala.
- Edward dute sa te încalți , vin si eu imediat.
- Bine.
Strâng repede masa si ma duc la intrare unde il gasesc pe fratele meu încălțat si cu ghiozdanul in spate . Îmi iau si eu o pereche de tenesi negri , ghiozdanul si iesim din casa.
Ajungem la școala, il las pe Edward dupa care ma indrept spre liceu.
Intru în liceu unde dau de o fata draguta si o intreb.
- Scuze , poti sa-mi spui unde este biroul directorului , spun zambind.
- Sigur , hai cu mine , spune aceasta zambind. Esti noua nu ?
-Da.
-Apropo eu sunt Andreea.
-Rose , spun zambind.
-Deci, Rose, ce clasa esti ?
- A 10 a A.
- Și eu la fel , se pare ca vom fi colege si prietene , spune zambind.
-Da.
-Aici este biroul directorului, ne vedem in clasa. spune dupa care pleaca.
Bat la ușă si directorul imi spune sa intru.
- Buna ziua , spun zambitoare.
-Buna , tu trebuie sa fi Rose Bellini , nu ?
-Da , eu sunt.
- Ma numesc Vlad Mihai , iar eu sunt directorul școlii. Rose tu o sa fi in clasa doamnei Vadimir , ia-ta orarul tau , spune dupa care imi imâneaza o hartie pe care era desenat un tabel cu numele orelor mele.
- Mulțumesc , zic dupa care plec.
Vad ca prima ora am cu diriga. Ma îndrept spre clasa, sper sa fie clasa buna. Ma uit pe orar si vad scris mare ca si titlu clasa 10-a A, sala 10. Ma uit pe usa si vad si ce sala este dar si ce clasa este. Bat timid la ușă dupa care intru cu capul in jos. Este foarte urat sa fii elevul cel nou.
-Buna ziua , spun timida iar toti își intorc capul spre mine.
-Buna , tu trebuie sa fi Rose , nu ? Ma intreaba diriginta.
-Da , spun zâmbind.
-Copii ea este noua voastra colega , spune aceasta dupa care iși întoarce privirea spre mine , vino in față sa te prezinti.
Pașesc in fata timida dupa care spun.
-Buna , ma numesc Rose Bellini , am 16 ani si sper sa ne întelegem bine , spun timida.
-Bine ,Rose te rog sa iei loc langa Andreea fata din ultima banca.
Ma îndrept catre Andreea si vad cum toti colegii se uita la mine. Ajung la banca , imi pun ghiozdanul jos si ma așez pe scaun.
- Buna , spune Andreea .
- Buna , spun timida.
Cam asta a fost tot dialogul pe parcursul orei .
Se suna de ieșire și diriga pleaca din clasa si vad cum toti colegii vin spre mine.
-Buna , le spun timida.
-Buna , imi spune o fata blonda , eu sunt Loredana dar mi se spune Lori. Deci Rose de unde vi ?
- Anglia , spun timida este si logic sa fiu timida, nu suport sa fiu in centrul atentiei.
- Anglia , frumos inseamna ca ști engleza.
- Da .
- Atunci avem de la cine sa copiem la teste , spune dupa care incepem sa radem amandoua.
- Eu sunt Ana , imi spune o fata blonda cu ochii negri.
-Buna.
Si asa fac cu toti colegii pana se suna de intrare.
-Andreea ce ora avem ? O întreb pe colega mea de banca.
-Sport , mergem împreuna ?
-Da.
Mergem 2 minute dupa care intram intr-un vestiar pentru a ne schimba . Imi iau pe mine o pereche de colanti negri cu un maion alb.
- Cum e sa fi in centrul atentiei ? Mă întreaba Andreea razand.
-Urat , nu suport sa fiu în centrul atenției.
-Nu , ma intreaba aceasta uimita de raspunsul meu.
-Nu , spun razand.
-Atunci ne vom întelege foarte bine. Spune dupa care ma ia de mană si mergem amâdoua in sala de sport.
Sala este destul de mare. Avem niște aparate pentru exerciti , saltele , mingii si doua mese de ping-pong.Deci nu-mi vine sa cred , mese de ping-pong , il ador, asta e singur sport care ma liniștește. Observ ca la o masa sunt doi baietii care joaca .
-Hei , ma striga Andreea , mai esti aici ?
-Da , scuze ma uitam cu joaca baietii ping-pong.
-Îti place tenisul de masa ?
- Daca imi place , il ador e si singur sport care ma liniștește.
-Atunci dute si joaca , spune aceasta impingându-ma.
- Ce ? Nu , nu ma duc sa joc
- De ce nu ?
-Pentru că-mi este rusine , spun timidă dupa care Andreea incepe sa râdă.
-De ce să-ți fie rușine ? Vino , spune aceasta dupa care ma ia de mana si ma duce la masa de tenis.
-Hei baietii , spune Andreea zambind .
-Hei , spun baietii la unison.
- Ea e Rose și vrea sa joace , spune Deea iar baietii incep sa râdă. ceea ce m-a enervat la maxim. Este naspa sa rada cineva de tine.
CITEȘTI
Iubire De Liceu
RomanceTot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele...