Trezirea

1.8K 88 4
                                    

Rose Pov

Eram într-o camera alba cand aud pe cineva cum ma strica. Îmi deschid ochii dar îi închid la loc din cauza lumini. Mai încerc odata dar mai încet. Cand îmi întorc capul îl vad pe Alex stand cu capul pe mana mea si plangand. Ce naiba ? Ce sa întamplat ? Unde sunt ?
-....îmi pare rau....Te iubesc ! Spune Alex plangand.
-Alex..spun în soapta. Îmi simt tot corpul amortit. Nu pot sa ma misc , abia vorbesc . Ce sa întamplat ? Si atunci toate imagine mi se deruleaza în minte , cum eram în casa si ai mei se certau , apoi mama a zis ceva si tata ma batut. A venit si ea cu un cutit si....ma înjunghiat..o lacrima mi se prelinge pe obraz.
-R..R...Rose ? Te-ai trezit ? Iubitoo...esti bine ?
-Da..spun încet.
Apoi ma saruta pe frunte si iese val vartej din camera , se pare ca sunt la spital , dar cum am ajuns aici ?. În 2 minute apare Alex cu parintii lui si cu un doctor.
-Deci te-ai trezit , îmi spune doctorul zambind , sincer sa fiu nu am crezut ca te vei mai trezi. Va rog sa iesiti din salon ca sa o pot consulta.
-Bine , spun parintii lui Alex la unison.
-Deci , Rose , cum te simti ?
-Bine..cred..doar ca îmi simt tot corpul amortit.
-E normal...dupa cateva zile o sa fi ca noua , îmi spune zambind.
Dau afirmativ din cap.
Ma consulta repede dupa care iese din încapere si intrand parintii lui Alex cu el.
-Iubito , ma bucur ca te-ai trezit , sunt asa fericit...îmi spune venid spre mine si sarutandu-ma usor pe buze.
-Ne-ai îngrijorat foarte rau...îmi spune Andra. Sa nu se mai întample.
-Îmi pare rau..îi spun.
-O sa fie totul bine , îmi spune Mihai.
Dau afirmativ din cap cand o întrebare îmi vine în minte . Unde sunt parintii mei ?
-Dar parintii mei ? Îi întreb în timp ce o lacrima mi se prelinge pe obraz.
Alex îmi sterge lacrima dupa care îmi raspune.
-Nu stim nimic de ei , politia îi cauta.
-Politia ? Întreb mirata.
-Da , îmi raspunde Mihai , stim ca tot ce sa întamplat au fost din cauza lor asa ca nu îti mai face griji , da ?
-Pai...dar...bine...dar unde voi locui ? Îmi este cam frica sa ma duc în acea casa. Spun speriata.
-La noi iubito , deja ti-am luat bagajele cu mama si le-am dus la mine , îmi spune Alex sarutandu-ma pe frunte.
-Aa...dar...nu-i nevoie , pot sa ma duc la o ruda sau...
-Ai vreo ruda ? Întreaba Alex.
-Nu...spun lasand capul în jos.
-Pai si atunci...o sa vi la mine...si nu mai fi asa timida..nu o sa te manance nimeni , ne-am înteles ?
-Bine , spun timida.
Zilele trecuse repede , Alex venea în fiecare zi la mine si statea cu mine pana seara , parintii lui veneau si ei , au venit si Deea cu Alberto si am aflat ca sunt împreuna , ceea ce ma bucura .Dupa o saptamana petrecuta în spital însfarsit ma externeaza.
Stau si îl astept pe Alex care acum intra pe usa.
-Ce faci iubito ? Îmi spune în timp ce ma saruta usor pe buze.
-Bine , asteptam sa vi , îi spun zambind.
-Bine atunci sa mergem , îmi spune în timp ce îmi lua bagajele.
Ma ridic din pat si ma îndrept spre iesire . Ajunsa în fata spitalului astept ca Alex sa o ia înainte si sa ma conduca spre masina deoarece eu nu stiam unde este parcata. Ajunsi în fata masini , Alex îmi deschide usa si eu ma urc în masina , ocoleste masina si se urca la voloan lasand bagajele în spate. Dupa 15 minute ajungem. Coboram amandoi din masina si ne îndreptam spre casa . Alex îmi deschide usa si ma lasa sa intru eu prima dupa care intra si el , ne descaltam amandoi , Alex lasa bagajele jos dupa ma i-a de mana si mergem în sufragerie unde sunt paritii lui.

- Rose, sa stii ca poti sa te simti ca acasa, aici de acum este si casa ta. Si vei fi ori nora noastra ori fica noastra in orice caz vei sta cu noi. Imi spune Andra.

M-am uitat in jos si am soptit mai mult un "multumesc".

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum