Alex POV
Ce face ea aici ? Cand s-a întors ? Cat s-a schimbat. Sa facut mai frumoasa si rochia pe care o poarta îi scoate formele în evidenta..cat de frumoasa e. Oare ce a facut în acesti trei ani ? Daca are pe cineva ? Oare mai e viegina ? O mie de întrebari îmi vin în minte. Dar nu pot sa i le pun. Off...ce greseala am facut. Se apropie cu Andreea de canapea.
-Buna , spun cu Alberto.
-Hei , raspund fetele.
Andreea se pune la Alberto în brate si Rose se pune între mine si Alberto.
-Ce faci Rose ? O întreaba Alberto. Îmi întorc capul spre ea si ma uit în ochii aceia albastri în care m-am pierdut.
-Am fost obligata sa vin la petrecere , spune nervoasa.
-Scuze dar nu vroiam sa vin singura , spune Andreea. Si începe sa zambeasca împreuna cu Alberto. Se pare ca astia doi stiau deja. O sa vorbesc cu Alberto mai tarziu..acum sa vad daca pot sa o recuperez. Înca o iubesc.
-Dar nu esti singura , spune Rose si face semn spre mine si Alberto.Rose POV
Îhhh...Doamne..ce mi-a facut Deea. Se pare ca ea cu Alberto stiau deja. Sa vezi ce îi fac mai tarziu.
-Stiu dar am vrut sa fi si tu aici , spune Deea zambind draceste.
M-am ridicat sa plec dar Alex ma prins de mana.
-Putem vorbi ? Ma întreaba Alex.
-Nu avem ce vorbi...spun dupa care plec. Ies pe usa dar Alex vine dupa mine si ma prinde de mana.
-Te rog , îmi spune cu o fata trista.
-Bine , spun si ma uit în alta parte.
-Dar nu aici , vino...îmi spune si ma ia de mana.
-Unde ma duci ? Îl întreb confuza.
-Într-un loc mai linistit...îmi spune dupa care ne urcam în masina lui si pornim. Dupa 10 minute ajungem în parcul unde am avut primul sarut....de ce ma adus aici ? Despre ce vrea sa vorbim ? Coboara din masina si vine si îmi deschide usa.
-Mersi , spun si cobor din masina.
Mergem prin parc si nici unul nu spune nimic. Pana la urma decid sa sparg eu prima gheata.
-Deci ce vrei sa vorbim ? Îl întreb eu în timp ce ne asezam pe banca.
-Hmm..as vrea sa vorbim despre ce sa întamplat acum cativa ani.
-Si ce vrei sa vorbim ?
-Hmmm...pai...îmi pare rau..pentru ce sa întamplat acum cativa ani...sti..am fost un mare prost ca te-am lasat...regret tot ce am facut...ca te-am lasat...ca te-am fortat...înca te iubesc..nicio clipa n-am uitat de ochii tai , de pielea ta..mirosul tau..de tine. Te iubesc...spune toate astea cu lacrimi în ochii.
-Alex...nu apuc sa spun nimic ca îsi lipeste buzele de ale mele. Îmi cere permisiune sa intre la mine în lacus si îi dau voie. Ne sarutam salbatic ca si cum viata noastra ar depinde de acest sarut. Ne despartim cand ramanem fara aer.
-Alex...spun eu dar nu ma lasa.
-Te rog nu spune nimic. Spune Alex dupa care ma ia îmbrate. Stam asa vreo 10 minute dupa care el rupe gheata.
-Sti..îmi pare rau...Te iubesc.
-Alex..
-Nu spune nimic , te rog.
-Lasa-ma si pe mine sa vorbesc...Alex..recunosc nici eu nu am uitat de tine...de atingerile tale..de parfumul tau..de ochii tai..numai la asta m-am gandit în acesti ani..dar..s-au întamplat multe.
-Ma iubesti ? Ma întreaba si speranta i se citeste în ochii.
-....Da..dar..
-Nici un dar..ne iubim..de ce sa nu fim din nou împreuna.
-Alex...m-ai facut sa sufat...am plans mult..mi-am revenit cu greu..
-Stiu...te rog..iarta-ma. Îmi spune si se aseaza în genunchi.
-Alex.. ce faci ?
-Ma ierti ? Ma întreaba cu lacrimi în ochii. Nu stiu ce sa fac. Eu sunt cu cineva si tin la el dar pe Alex iubesc. Sa îi mai dau o sansa ?
-Eu....................
Hey prieteni stiu nu este stralucit dar nu am avut inspiratie. Scuze .
O sa ma revansez. Va pup dulceee :*
CITEȘTI
Iubire De Liceu
RomanceTot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele...