Confruntarea partea 1

1.7K 77 3
                                    

Rose POV
M-am trezit dimineata singura în pat. Oare unde s-a dus ? Atunci aud sunetul apei de la dus. Ma gandeam la ziua de azi. Azi trebuia sa ma întalneac cu ai mei si mama. Mi-e atat de frica. Oare ce se va întampla ?
Imediat aud usa cum se deschide si de acolo iese Alex într-un prosop prins în jurul taliei. Ma holbez la patratelele lui , nu ma pot satura..arata atat de bine.
-Iti place ce vezi nu ? Ma întreaba el cu o fata perversa si eu tresar si rosind la cuvintele lui.
-Amm..da , spun spun si aparandu-mi un zambet pervers pe fata. Da..din fata cuminte..am devenit o fata perversa. Hmm..nu prea îmi place..dar ce sa fac..mor dupa patratele.
Alex începe sa zambeasca si se întoarce pentru asi lua o pereche de boxeri. Vine spre mine , ma apuca de talie si începe sa ma sarute salbatic. Ma ridica din pat si ma tranteste de perete si începe sa-si plimbe mainile pe corpul meu. Îmi duc picioarele în jurul bazunului lui si începe sa ma sarute usor pe gat , facandu-ma sa gem. Se duce înapoi în pat si ma pune usor fara sa întrerupa sarutul. Se pune deasupra mea si îmi da jos tricoul acum fiind doar în sutien. Cand mi-am dat seama ce o sa urmeze l-am oprit.
-Alex..te rog..nu vreau , spun putin rusinata de situatie. Se uita în ochii mei si ma saruta pe frunte parinteste.
-Scuze..nu am vrut , spune cu regret în glas.
-A fost si vina mea .
-A fost vina la amandoi , spune zambind.
-Da...amm..Alex azi trebuie sa mergem sa ne întalnim cu mama si cu ai mei.
-Da..stiu ne îmbracam , mancam si dupa mergem , e bine ? Ma întreaba în timp ce sa da jos dupa mine.
-Da..e bine , spun zambind.
Ma duc spre sifonier unde ma decid sa-mi iau o pereche de blugi negri taiati si un maiou albastru pe care scria cu alb ,, sunt a ta baby " , Alex îsi i-a o pereche de blugi albastri si un tricou negru simplu. Coboram jos si ma apuc sa fac niste clatite cu Nutella pentru micul dejun.
Terminam de mancat si mergen la intrare unde ne încaltam si plecam.
Dupa 20 de mine ajungen în fata sectiei de politie. Nu-mi place ca trebuie sa ne întalnit aici dar nu avem ce face deoarece ai mei sunt arestati si au vorbit parintii lui Alex cu politisti si ne-a lasat sa vorbim.
Intram în sectie unde suntem întamplinati de un politist.
-Bune ziua , spun la unison cu Alex.
-Buna ziua , ma numesc Razvan Nicolas si am venit sa va conduc spre camera unde se afla parintii domnisoarei.
-Bine , spun dupa care merg cu Alex dupa politist. Ajungem în fata unei usi , Razvan o deschide si intram tori trei. Acolo se aflau parintii mei cu catuse la mana si mama.
-Buna ziua , spune Alex iar eu doar dau din cap. Mi-e frica. Îl strang tare de mana pe Alex si el observa si se întoarce cu fata spre mine si îmi spune ca totul o sa fie bine.
-Buna , spun toti trei la unison.
-Va las sa vorbiti daca e nevoie de mine sunt afara , spune Razvan dupa care pleaca.
-Hai se ne asezam mai întai , spune Alex.
Ne asezem cu toti , eu stateam langa Alex si în fata noastra statea mama cu ai mei. Alex îmi pune mana pe picior si îmi sopteste la ureche ca o sa fie bine.
-Vre..vreau sa stiu de ce ? Îi întreb.
-De ce , ce ? Spune tata.
-De ce m-ai înjunghiat , îi spun mamei , dece m-ati abandonat ? Îi întreb pe ai mei.
-Nu am fost constienta de ce fac , cand te-am vazut mi-a venit în minte mama ta , si.. nu apuca sa termine propozitia ca tipa Alex.
-Puteati sa o omorati , spune nervos.
-Stiu..stiu..dar nu asta am vrut..
-Dar ce ai vrut ? Spun si o lacrima mi se prelinge pe obraz.
-Nici eu nu stiu....dar nu asta am vrut..da e adevarat nu te suport , nu as fi vrut sa te nasti..dar nu am vrut nici sa te omor.
-Si vrei sa te cred ? Spune Alex batand cu pumnul în masa.
-Iubitule linisteste-te, îi spun în timp ce îl iau de mana.
-Scuze , îmi spune si ma saruta pe frunte.
-Adevarat..nu îmi pare rau..dar sa fac puscarie pentru o c****..nu as vrea asta. Spune mama si cand aud încep sa plang.
-Vezi ca vorbesti de iubita mea. Pentru ea sunt în stare sa te omor...spune Alex nervos.
-Alex..te rog...linisteste-te , îi spun si el se uita la mine si îmi sterge lacrimile.
-Pff..se pare ca ti-ai gasit prostul..cand aude Alex se ridica dupa scaun si o i-a pe mama de bluza ridicand-o în sus. Eu ma ridic odata cu tata si îi despartim.
-C**** esti tu. Ma-ta te-a facut doar pentru a te f*** alti si ea sa primeasca bani. Ai fost facuta doar pentru ca ma-ta a vrut sa se f****. Îi spune Alex mamai si dupa da cu piciorul în scaun.
-Alex..te rog...linisteste-te , îi spun în timp ce ma duc langa el si îl îmbratisez.
- ......

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum