Doar noi doi

2K 95 11
                                    

Razele soarelui îmi intrau în ochi , ceea ce mi-a facut somnul sa dispara. Mi-am întors privirea , iar langa mine statea Alex adormit si fara tricou. Doamne ce corp are. Am încercat sa ma ridic , dar bratul lui ma oprea. Bine ca e weekend , altfel am fi întarziat la ore. Am încercat sa îl trezesc pe iubitul meu , însa fara reusita. M-am chinuit cateva minute sa ma eliberez de sub bratul lui , dar m-am dat batuta.
-Trezeste-te , îi spun si dandu-i un pupic pe obraz.
-Hmm , înca 5 minute.
-Atunci macar da-mi mie drumul.
-Nu , esti a mea , doar a mea.
Cee ? Stai..ce a spus..? Cum adica sunt a lui ? În momentul asta cred ca sunt mai rosie decat un rac . Cred ca viseaza. Da , asta e. Pana la urma am reusit sa ma strecor pe sub bratul lui si m-am dat jos din pat. Nici 2 pasi nu am facut si el s-a si trezit, parca ar fi mama cand vrea cate ceva de la mine.
-Unde te duci fata mea ? Îmi spune el ridicandu-se din pat si venind spre mine.
-Hmm, ma duc sa beau apa , mi-e foarte sete. Spun timida.
-Aha , vrei apa , de ce nu ai spus ? Ma întreaba in timp ce ma ia în brate si ma saruta le frunte.
-Nu am vrut sa te trezesc , spun timida.
-Pai tot m-am trezit asa ca hai sa mergem amandoi jos sa mancam ceva si sa bem si apa , bine ?
-Bine....,Alex..înainte sa coboram..aa.. vreau sa te întreb ceva. Mi-am amintit ca nu îti stiu numele de familie.
-Sigur ,îmi spune el zambind.
-Care e numele tau ? Spun timida.
-De ce ? Ai vrea sa vezi cum o sa sune numele tau pe viitor ? Ma întreaba în timp ce îsi ia un tricou pe el.
-Nuu , doar vreau sa stiu. Spun eu uitandu-ma în jos.
-Adica nu vrei sa te mariti cu mine ? Îmi spune el facand un botic.
-Ba da vreau , dar nu acum.
Începe sa zambeasca si vine langa mine lundu-ma în brate.
-Fatalaul Alex , îmi spune zambind , Ce??? Pe bune? Nu cred... cum dracu sa te cheme asa. Si el vrea sa ma ia de nevasta? Ca sa ce?? Sa ma cheme Fatalaul Rose?? Pe bune?? El se uita la mine si l-a bufnit rasul cand mi-a vazut moaca.
- Doar nu crede-ai ca ma cheama cu adevarat Fatalaul Alex, doar nu eram cel mai tare din liceu cu numele asta sa fim seriosi, Rose, ma cheama Artemis Alexandru. Cum suna Artemis Rose ? Îti place ?
-Suna dragut , spun timida. Dar tu ce esti?? Adica esti spaniol, american...
- Neah, eu m-am nascut in Romania insa tata este american si cand a cunoscut-o pe mama a decis sa se mute in Romania cu ea, aceasta fiind Romanca. Acum ca ti-am explicat tot, putem merge jos?? îmi spune lundu-ma de mana si uitandu-se la mine cu o fatuca draguta de catelus plouat, dupa ma trage afara din camera.
Coboram scarile ajungand în bucatarie unde dam de parintii lui.
-Buna dimineata , spun putin rusinata . E prima oara cand raman peste noapte la un baiat.
-Buna dimineata dragi mei , ne spune Andra cu zambetul pe buze. Ce ati vrea sa mancati ?
-Eu vreau doar un pahar cu apa , spun timida.
-Iubita , trebuie sa mananci .
-Dar nu îmi este foame...
-Nici un dar , mananci , ne-am înteles ?
-Bine.
-Mama , vrem clatite , spune Alex cu o voce ca a unui copil de 5 ani , ceea ce ma facut sa rad.

Ma ia de mana si ne asezam la masa. Dupa 10 min , Andra ne aseaza cate o farfurie cu clatite si noi ne apucam sa mancam. Dupa ce ne-am ridicat de la masa Alex mi-a spus sa mergem sa ne uitam la un film la el in camera, dar eu am stat si am ajutat-o pe Andra sa stranga masa si sa spele vasele. Andra tot spune-a ca nu este nevoie ca poate sa se descurce si singura insa eu nu am lasat-o si tot am ajutat-o. Dupa ce am spalat vasele m-am dus in camera iubitului meu pentru a ne uita la un film sau ceva si ghiciti ce? l-am gasit doar intr-un prosop prins in jurul taliei. Tocmai iesise din baie si era inca ud. Picaturile de apa se prelingeau pe abdomenul lui, pe patratelele lui atat de formate si numai bune de pipait. Mda eu din fata buna si timida m-am transformat intr-o ciudata ce se uita numai la abdomenul baietilor. Mor dupa patratele.

- Mai te holbezi mult la mine?? Imi spune el uitandu-se la mine amuzat.

- Ammm... mda... iarta-ma... doar ca... nu ma asteptam sa te vad asa... spun uitandu-ma in jos luandu-mi ochii de pe abdomenul lui sculptat atat de bine.
- Mda... ok, asa am ramas si eu cand am venit la tine sa-ti dau ghiozdanul si te-am gasit imbracata intr-o pereche de pantaloni scurti si un maieu cu ditaaaaamaaaai decolteul. Sincer atunci chiar nu ma mai uitam la fata ta ci doar la sanii aia mari si rotunzi. Spune el gesticuland cand vorbea despre sanii mei.

- Hey, vorbeste frumos, doar vorbesti despre sanii mei si pe deasupra ii lauzi mult prea mult. O sa incep sa cred ca nu iti plac. Ii spun imbratisandu-ma dorind astfel sa imi ascund proprii sanii.

- Nu, nu,nu... ii iubesc, la nebunie, sunt mari Rose... asa marii!!! Am inceput sa am vise cu ei, cum dracu sa nu imi placa??!!mai ales aseara cand ei se lasau asa...

- Bine, bine, gata, nu vreau sa mai aud despre ei... hai sa ne uitam la un film inainte sa ma duci acasa. Ii spun acesta dand din cap.

El s-a dus si s-a imbracat cu un tricou negru ce scria "I love sex" si niste pantaloni de trening ce scria pe ei " Stau langa un prost" cu o sageata in stanga lui. Mergem jos in living unde avea el plasma si a bagat un film horror. Intre timp eu am facut floricelele si am stins lumina venind langa iubitul meu.

- Hai iubita, vino langa mine. Imi spune ridicand bratul stang.

- Nup, nup, eu nu stau in stanga, nu vreau sa fiu considerata proasta asa ca eu vreau sa stau in dreapta. Ii spun aratand spre dreapta lui.

- Ok, vino langa mine. Lasandu-ma sa stau in dreapta lui.

Si uite asa am inceput sa ne uitam la film fara a imi da drumul putin.

................
Hey prieteni , as vrea sa va stiu parerea despre carte. Stiu ca nu e prea geniala dar..merge :)). Va pup.

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum