Asa ramane

1.6K 79 7
                                    

Alex POV
Ajunsi acasa mancam repede dupa care ne urcam în camera si ne pregatim pentru culcare ca maine mergem la scoala.

Sunt trezit de alarma care suna încontinu...îhhh...enervanta alarma...o sting si ma uit la ceas era 6:30 îmi întorc privirea spre Rose care dormea ca un îngeras. O sarut parinteste pe frunte si îi zic.
-Iubito...trezeste-te...azi avem scoala..spun ultima parte în sila.
-Înca 5 minute mama..spune si eu încep sa rad.
-Nu sunt mama ta..sunt seful tau asa ca misca-ti fundul ala odata ca întarziem la liceu...spun si ea începe sa rada.
-Înteles sefu , spune si ma saruta usor pe buze dupa care coboara din pat si se duce la baie. Eu o urmez si intram amandoi în baie. Încep sa ma dezbrac ramanad doar în boxeri si cand sa-i dau jos sunt oprit de Rose.
-Ce faci ? Ma întreaba confuza.
-Ce ti se pare ca fac ? Ma dezbrac..doar nu vrei sa fac dus îmbracat.
-Atunci..eu ies , spune si da sa iasa dar eu o prind de mana.
-De ce ?
-Ca sa faci tu primul dus.
-Dar cine a spus ca fac singur , îi spun si un zambet pervers îmi apare pe fata.
-Eu nu fac cu tine , spune si vad ca e mai rosie decat un rac.
-De ce , spun si fac o fata de catelus.
-Pentru ca nu , spune si da sa iasa dar eu o prind iar de mana.
-Te rog..fa cu mine dus , spun si fac iar fata de catelus.
-Amm..n..nu..Alex..termina...nu mai fa fata aia , spune putin nervoasa. Stiu ca nu poate sa reziste la fata mea de catus.
-Te rog...
-Off...bine , spune putin nervoasa.
Rad învingator în sina mea. Ea începe sa se dezbrace ramand acum doar în lenjerie intima. Ma duc spre ea si o sarut usor dar apasat pe buze.
-Nu-ti fie rusine..nu suport sa te rusinezi în fata mea , chiar daca esti draguta cand faci asta , spun dupa care o sarut pe frunte.
Ne dezbracam amandoi acum fiind goi pusca..îmi ridic ochii si ma uit la trupul ei micut si firav. Si la sanii aceia plini si mari..si...o Doamne..la ce ma gandesc..nu ca nu as vrea sa fie a mea si trup si suflet..dar nu pot sa o oblig..trebuie sa am rabdare..dar aici e o problema..nu prea mai am rabdare. Off..ce ma fac ? Intram amandoi în dus fara sa spunem nimic. Situatia asta devine jenanta...ce sa spun..
-Poti ...sa..hmm..sa nu te mai holbezi , spune rusinata.
-Amm...hmm..scuze , spun si eu la fel de rusinat..dar nu ma pot abtine..arata asa de bine..îmi musc buza de jos ca sa nu fac vreo prostie si dupa sa o regret..dar prea tarziu...o iau în brate si o sarut salbatic în timp ce apa curge pe noi. Ea îmi raspunde la sarut si dupa îmi plimb mainile pe corpul ei pana ajuns la zona intima si ea ma opreste.
-Alex..te rog..spune dupa care iese din baie.
De ce dracu mi-a venit ideea de a face dus împreuna ? Era logic ca nu o sa ma pot abtine..dar..îhhh...off..ma simt prost acum..ce ma fac ? Nu trebuie sa o oblig sa face ceva ce ea nu vrea . Ies si eu din dus si o gasesc pe Rose deja îmbracata într-o pereche de colanti negri si un maieu albastru mulat..poate prea mulat..
-Aa..scuze pentru mai devreme..nu am vrut..sa..hmm..sti...
-Nu-i nimic..
-Apropo ia-ti un tricou pe tine..maieul ala e prea mulat...si asa nu intri în liceu.
-De ce ?
-Sunt prea multi caini în calduri pe acolo...si nu vreau ca unu sa se dea la tine..nu raspun pentru faptele mele. Spun cat se poate de serios.
Ea începe sa rada si se duce si îsi ia un tricou alb pe care scria ,, sunt luata  fraierilor " încep sa rad cand vad tricoul.
-E mai bine ? Ma întreaba ea amuzanta.
-Da  ,spun duca care ma îmbrac si eu. Îmi iau o pereche de blugi albastri si un tricou negru pe care scria " ati vrea sa aveti ce am eu " tricoul l-am primit de la Alberto anul trecut.
Începem amandoi sa radem de ce scria pe tricou. Dupa ce ne oprim din ras coboram jos pentru a manca. Mancam repede dupa care încaltam , ne luat ghiozdanele si plecam ca suntem în întarziere.
Ajunsi în fata liceului îi vedem pe prietenul meu drag si idot Alberto si pe Andreea sarutandu-se. Îi fac semn lui Rose spre ce doi si ea merge si îi întrerupe.
Tuseste si ei se întorc spre noi rusinati..stai..ce ?..Alberto..rusinat..cum vine asta ?
-Scuze..spune Rose amuzanta.
-Amm..nu-i nimic..spune Andreea mai rosie ca un rac.
-Ce faceti ? Îi întreb iar Alberto îmi arunca o privire gen ,, ba esti idiot ?"
-Nu se vede ? Spune Alberto nervos.
-Gata...gata..nu te enrva..vroiam sa te întreb ceva..sau mai bine sa va întreb ceva. Toti trei se uitau la mine confuzi.
-Ne spui odata..spune Alberto.
-M-am gandit sa mergem toti trei dupa ce se termina anul scolar la mare..într-o vacanta doar noi partru. Ce ziceti ?
-Suna bine..spune Rose si Deea la unison.
-Da sunat bine. Spune si Alberto într-un final.
-Atunci asa ramane..spun dupa care pasim în curtea liceului toti patru.

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum