Întalnirea cu mama

1.7K 84 9
                                    

Rose POV

Pang încontinu..nu înteleg de ce dracu a venit acum..dupa atatia ani..nu înteleg . Ce vrea de la mine ? De ce vrea sa vorbim ? Aud usa de la intrare si cobor jos sa vad cine e. Era Alex , cand l-am vazut m-am dus direct si i-am sarit în brate plangand si mai tare.
-Off..iubito , nu mai plange..te rog..nu suport sa te vad în starea asta..mi se rupe inima cand te vad asa. Îmi spune în timp ce ma mangaie pe par si ma saruta scurt dar apasat pe buze.
-De ce a venit ? Spun lasand capul in jos.
Ma i-a in brate stilul miresei si ma duce in camera. Ma aseaza pe pat dupa care se pune si el si ma îmbratiseaza.
-Iubito...amm..nu stiu cum sa îti spun..hmm..vezi...mama ta..amm..vrea sa vorbiti. Îmi spune cu tristete dar si cu speranta în glas.
-De ce ? Eu nu vreau sa vorbesc cu ea.
-Da-i o sansa , îmi spune mangaindu-ma pe par.
Cand aud ce îmi spune raman blocata. De ce vrea sa îi dau o sansa ? El sti foarte bine ce mi-a facut femeia aia. De ce ? Îmi ridic capul dupa pieptul lui ca sa îl privesc în ochii.
-De ce ? Sti foarte bine ce mi-a facut. Spun nervoasa.
-Piticot , te rog , da-i o sansa. Poate nu s-a întamplat asa cum crezi tu. Poate nu te-a abndonat.
-Nu si tu. Chiar crezi ca femeia aia nu ma abandonat ? Înseamna ca ai vorbit cu ea , nu ?
-Mda , îmi spune putin confuz.
-Atunci..o sa îti spun ceva dar sa nu mai spui la nimeni. Doar eu cu femeia aia stiu adica ,,mama".
-Bine , îmi spune tot confuz.
-Acum 5 ani m-am întalnit cu ea fara sa stie nimeni..am crezut ca..amm..vrea sa ma vada..d..dar..ce a facut ma uimit complet. Spun si o lacrima mi se prelinge pe obraz. A încercat sa ma omoare.
-Cum adica ? Spune nervos dar si confuz.
-Amm..cum sa iti spun..nu a vrut chiar sa ma omoare..adica..cand m-am întalnit cu ea fara ca ai mei sa stie , a zis sa ne urcam în masina si sa mergem sa vorbim într-un loc linistit. Eu eram mica..nu prea stiam ce se întampla..la varsta aia crezi tot ce ti se spune....aveam parca 11 ani cam asa..am ascultat-o si am urcat în masina. Am vazut ca mareste viteza si i-am spus sa încetineasca dar ea a zis ca vrea sa moara si ca o sa ma ia si pe mine cu ea decat sa traiesc o viata de rahat.
Spun toate astea si încep sa plang tare. Alex ma strange cat de tare poate în brate si îmi spune în truna sa ma linistesc. Dupa cam 10 min ma linistesc putin.
-Deci..ai o viata foarte complicata , îmi spune în timp ce saruta parinteste pe frunte.
-Da..stiu , spun trista.
-Offf..viata mea...as vrea sa fugim în lume si sa nu mai stim de nimic.
-Da..si eu..dar nu putem fugi de viata doar sa ne ascundem putin pana ne gaseste iar.
-Ai dreptate... spune dupa care se uita la mine si îmi zambeste.
-Se pare ca cineva are o idee , spun putin amuzanta.
-Ai ghicit..ce zici..maine mergem amandoi si vorbim cu mama ta si cu parintii tai deoarece ma sunat politia si mi-a zis ca i-a gasit si dupa mergen într-o vacanta.
-Suna bine ultima parte. Unde i-a gasit ?Si cand ?
-Ieri m-au anuntat dar am uitat sa îti spun si i-a gasit într-o casa la marginea orasului.
-Aa..da casa surori lui tata. Cred ca alta solutie nu avem..asa facem. Spun putin trista , chiar nu vreau sa ma întalnesc cu ei.
-Nu-ti face griji o sa fiu în permanenta cu tine iubirea mea , da ?
-Bine..
-Deci unde vrei sa mergem în vacanta ? Si mergem dupa ce se termina anul scolar..mai sunt trei saptamani..da ?
-Da..si vreau sa mergem la mare..nu am fost niciodata.
-Serios ? Ma întreaba uimit.
-Da.
-Bine atunci asa ramane , îmi spune zambind.
Am vorbit cateva ore cum o sa fie vacanta si fara sa ne dam seama am adormit.

...........
Hey prieteni..stiu este foarte încurcata povestea..prea multa drama , dar o sa întelegeti mai încolo. Mi-ar placea sa va stiu parerea . Va pup dulce :*

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum