Alex POV
Ce cauta ala aici ? Hmm...sper ca Rose sa îi spune adevarul...chiar sunt fericit ca eu am fost primul si voi fi si ultimul. Daca scapa si de ala nimic nu ne mai sta în cale. Chiar m-am hotarat sa o cer de sotie. Nu-mi vad viata fara ea.
Rose POV
Ne îmbracam amandoi si coboram jos . ma duc la usa în timp ce Alex se aseaza pe canapea. Acum e acum. Sa vedem ce fac. Fix acum trebuia sa apara si el..nu putea veni maine..off Doamnne..ce ma fac ?
Deschid usa unde îl gasesc pe Liam cu un buchet de trandafiri albi în mana.
-Buna iubita , îmi spune în timp ce ma saruta scurt pe buze si îmi da florile.
-Bune , mersi pentru flori. Spun si ma duc în bucatarie unde le pun într-o vaza. Ma întorc înapoi în sufragerie unde îl gasesc stand langa Alex. Se vede ca nu se plac unu pe altu...
Am uitat sa vi-l prezent pe Liam. Este destul de înalt , are parul blond si ochii verzi. ( aveti poza la medie )
Ma asez si eu pe canapea langa ei s-au mai bine zis langa Alex. Am vrut sa ma asez langa Liam dar se pare ca Alex nu ma lasa. Îl vad pe Liam cum se încordeaza cand ma vede ca ma pun langa el. Doamne...ce fac ?
-Liam...de ce ai venit ?
-Sti..Rose..cand am vrut sa vorbesc cu tine am zis cu tine nu cu tine si maimutoiu asta.
-Pe cine faci tu maimutoi ? Tipa Alex nervos la Liam.
-Pe tata..doar e langa noi..pe cine dracu sa fac daca nu pe tine. Îl vad pe Alex ca îsi strange pumnul si se pregateste sa îi dea una dar intervin eu.
-Gata..Liam te rog..si pe tine Alex..nu putem sa vorbim si noi civilizat ? Îi întreb eu pe amandoi.
-Infine...Alex..scuze..da am venit aici sa vorbim toti trei.
Toti trei ? Stia ca Alex e la mine ? Si de ce îi cere scuze ? Ok acum chiar sunt confuza.Alex POV
Ce dracu vrea asta ? Nu mai înteleg nimic...acum cateva secunde se purta ca un iubit gelos si acum..îsi cere scuze..ce dracu ? Si cum adica toti trei ? Ce p*** mea se întampla aici ?Liam POV
Stiam de la început cand Rose mi-a spus ca se muta...stiam..ca se va întalni cu el..stiam ca înca îl iubeste..nu la uitat niciodata..ma doare sa vad ca iubeste pe altu..dar..nu pot face nimic...o iubesc..vreau sa fie fericita...de acee am venit aici. De acee am calatorit cateva ore pana aici doar sa vorbesc cu ea. Vreau sa fie fericita..a trecut prin multe...merita sa fie fericita..am fost langa ea cand a avut nevoie..dar..Alex...Alex a ajutat-o cu adevarat nu eu..Alex a fost cel care a scapat-o din viata ei de rahat..Alex a convins-o sa vorbeasca cu parintii ei...Alex..si iar Alex. Eu doar am fost langa ea cand îl plangea pe Alex. Trebuie sa o fac...daca o iubesc..trebuie sa o fac. Doamne...da-mi curaj .Rose POV
-Ce vrei sa spui cu toti trei ? Îl întreb confuza.
-Rose..stiam...stiam din clipa în care mi-ai spus ca te vei muta aici îl vei întalni pe Alex..
Dau sa spun ceva dar nu pot...sunt uimita de cuvintele lui...stia...stia...
-Liam...scuze...scuze pentru tot...
-Nu ai gresit cu nimic...iubesti..asta nu-i o greseala...greaseala a fost a mea ca m-am bagat.
-Liam..tu nu ai gresit cu nimic...tu doar te-ai îndragostit de mine..cum ai spus nu-i o greseala sa iubesti.
-Îmi pare bine ca am vorbit...vreau sa sti ca nu ma bag între voi..
-Mersi omule , îi spune Alex.
-Cu placere..am iubit si eu candva dar tot la fel ca Rose , iubea pe altu.
-Sunt sigura ca vei gasi o fata care sa te iubesca doar pe tine...spun si el chicoteste.
-Mersi..atunci eu plec...spune si se îndreapta spre usa.
-Liam...îti multimesc..spun si el da doar din cap si iese pe usa...........
Hey prieteni cum vi se pare capitolul acesta ? Vrea sa va anunt ca urmatorul capitol va fi ultimul. Va pup dulce :*
CITEȘTI
Iubire De Liceu
RomanceTot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele...