Despartirea

1.6K 79 5
                                    

Rose POV

Au trecut trei saptamani de la întalnirea cu ai mei. Cu mama si cu tata ma înteleg bine , iesim toti împreuna adica si cu Alex. Am vorbit cu parintii lui si au fost de acord sa mergem în vacanta doar noi patru. Scoala s-a terminat si noi ne pregatim pentru vacanta. Eram în sufragerie cu Alberto si Deea si vorbeam despre vacanta pe care o asteptam cu toti. Eu stateam la Alex în brate iar Deea la Alberto.
-Deci cand plecam ? Întreaba Deea entuziasmata.
-Maine la prima ora , spune Alex.
-Abia astept , spune si se ridica dupa Alberto si sare prin camera ca un copil care a primit o acadea.
Alberto se ridica si o ia ca pe un sac de cartofi si se duce spre usa.
-Ne vedem maine , spune Alberto în timp ce Deea se zbatea si urla ca disperata sa o dea jos.
Eu cu Alex începem sa radem ca nebuni. Dupa ce pleaca Alex ma întreaba daca vreau sa ne uitam la un film.
-Da , spun si ma duc în bucatarie sa fac popcorn.
Ies cu castronul de popcorn si îl gasesc pe Alex pe canapea asteptamdu-ma ca sa poata da drumul la film
-De ce e filmu ?
-Dragoste , spune Alex si îmi face cu ochiul.
-Serios ? Dragoste ?
-Da , ce are ?
-Nimic , spun si ma asez langa el.
Da drumul la film si îmi pune o mana pe picior si cu cealalta manaca popcorn. Cum era de asteptat de la un film de dragoste exista scene cu protagonisti facand sex. Alex începe sa ma mangaie pe picior si urcand spre zona mea intima.
-Alex...
-Alex ce ? Ma întreaba în timp ce da castronul la o parte si se pune deasupra mea începand sa ma sarute pe gat si îsi bage mainile sub tricoul meu ajungand la sutien.
-Alex..te rog...
-Ce rogi Rose ?
-Termina...
Se da jos dupa mine si se uita confuz.
-Rose...de ce nu vrei ?
-Alex..sunt mica..nu vreau.
-Ai 16 ani în curand faci 17 , ti se pare ca esti mica ?
-Da...de ce vrei asa mult ?
-Rose...sunt baiat...am nevoie..
-Alex..daca ai nevoie...
-Daca am nevoie ce sa fac ? Sa ma duc la altele ? Asta vrei ? Tipa nervos la mine.
-Nu..spun cu lacrimi în ochi.
-Mai bine luam o pauza....îmi spune în timp ce se ridica în picioare...ar fi cel mai bine.
-Daca asta vrei..bine , spun si ma duc sus în camera lui unde îmi fac bagajele si plec lasandu-l singur. Ma plimbam singura pe strada plangand si am decis sa o sun pe mama.
-Mama ? O întreb cu o voce ragusita.
-Rose ? Plangi ? Ma întreaba îngrijorata.
-Pot sa vin la tine ? O întreb si încep sa plang tare.
-Rose..fata mea , esti bine ? Sigur , te astept. Spune si cu asta închid telefonul.

Alex POV
Doamne ce am facut ? Sunt un mare prost ? Cum sa îi zic ca vreau sa luam o pauza cand tot ce vreau e sa o am langa mine. Au trecut doua saptamani de cand nu am mai vorbit cu Rose. M-am dus ca o caut la mama ei si am aflat ca s-au mutat. Am facut cea mai mare greaseala din viata mea. Cum am putut ? Nu trebuia sa o fortez...trebuia sa am rabdare.
Acum ma îndrept spre cafenea unde ma întalnesc cu Alberto si Deea.
-Hei..le spun si ma asez la masa.
-Buna , îmi spune Deea trista.
-Salut omule.
-Ai aflat ceva de Rose ? Ma întreaba Deea cu speranta.
-Nu , spun trist.
-Frate..daca va e scris sa fiti împreuna o sa va întalniti...nu stiu cand sau unde dar cu siguranta o sa va întalniti. Si cand va veni ziua aia o sa îmi dai o lada de bere.
-Cine esti si ce ai facut cu Alberto ? Spun si începem toti sa radem.
Dupa ce mai vorbim putin plec lasandu-i singuri acolo.
Acum ma îndrept spre casa si ma gandeac la cuvintele lui Alberto ,,daca va e scris sa fiti împreuna o sa va întalniti...nu stiu cand sau unde dar cu siguranta o sa va întalniti". Are dreptate dar problema e ca nu stiu cat mai rezist eu fara sa o vad , fara sa îi vad ochii aceia albastri în cate m-am pierdut în prima zi. La zambetul ei de copilas , la chipul ei de îngeri. Rose..ce mi-ai facut ?

..............
Hey prieteni , scuze pentru acest capitol dar nu am avut imaginatie. Stiu ca e prostesc dar promit ca ma revansez. Va pup dulce :*

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum