"Te iubesc dar..."

1.8K 88 4
                                    

Nici bine nu a început filmul ca telefonul începe sa-mi sune. I-au telefonul dupa masa si ma uit sa vad cine suna. Cand ma uit îmi pica fata..era mama...ce dracu vrea acum ?.Alex sa uita la mine îngrijorat , cred ca a vazut si el cine ma suna.
-Da ? Spun pe un ton rece.
-Cat e ceasu ? Începe ea sa tipe la mine.
-Nu stiu , cred ca 12 , spun plictisita dar in acelasi timp si putin speriata.
-Aa ,12 si ce faci ? N-ai de gand sa vi acasa sa faci curat si sa gatesti ? Tipa ea la mine.
-Ba da , aveam de gand. Acum ma pregateam sa vin acasa , mint eu.
-Misca-te dracu odata acasa , nu am mancat nimic toata ziua. Te-ai dus sa te f*** si ai uitat sa mai vi ? Esti la fel ca ma-ta.
Cand aud acele cuvinte o lacrima mi-se prelinge pe obraz. Alex aude tot , îmi sterge lacrima si îmi ia telefonul din mana ca sa vorbeasca el.

- Rose o sa vina acasa in scurt timp, asa ca nu trebuie sa urlati sau sa o injurati, ca ma-ta nu cred ca te-a fatat ca sa te omoare. Ii spune Alex mamei.
-Si tu cine ma rog esti ? Întreaba ea.
-Cineva , raspunde dupa care îi închide telefonul în nas.

Alex POV
Dupa ce termin de vorbit , observ ca fata mea plange asa ca las telefonul jos si ma duc la ea sa o linistesc. O iau în brate si o sarut usor pe frunte.
-Nu plange fata mea , mi se rupe inima cand te vad plangand , o parte din mine nu mai e întreaga. Te rog nu mai plange , îi spun strangand-o si mai tare în brate si sarutand-o usor dar apasat pe buze. Dupa ce ne despartim ea ma strange în brate si îmi sopteste la ureche :
-Te iubesc !
Cand au aud cele doua cuvinte raman socat ,mi-a zis ca..m..ma..iu...iub..iubeste ? Cred ca n-am auzit eu bine.
-Ce ? Spun mirat.
-Te iubesc ! Esti prima persoana caruia îi spun asta . Cu tine am avut primul sarut , primii fluturasi în stomac , mereu cand eram trista tu stiai sa ma faci sa zambesc pentru asta îti multumesc.
Deci nu îmi vine sa cred..cu mine a avut primul sarut...nu va imaginati cat de fericit sunt...na atins-o nimeni înaintea mea.Doamne îti multumesc ca mi-ai adus-o în cale.
-Vreau sa sti ca tin foarte mult la tine dar cele doua cuvinte eu nu le-am spus niciodata si cand o sa o spun , o sa îi spun persoanei cu care îmi voi petrece tot restul vieti. Cand o sa auzi cele doua cuvinte de la mine sa nu mai ai îndoiala.
-Deci...nu ma...iubesti ? Ma întreaba cu lacrimi în ochii.
-Nu am spus asta...am zis...ca...aaa..cand o sa-ti spun chestia asta sa nu mai ai îndoieli.
-Asta înseamna ca nu , îmi spune în timp ce se ridica dupa canapea.
-Unde te duci ? O întreb panicat. Trebuia sa fac eu o prostie si sa o supar..normal...doar sunt Alex...numai eu reusesc sa fac asa ceva.
-Acasa , îmi raspunde rece.
Îsi ia geaca pe ea , se încalta , îsi ia ghiozdanul si cand sa iasa pe usa ii prind de mana.
-Rose , te rog..nu am vrut sa sune asa.
-Dar cum ai vrut sa sune ? Ma intreaba rece.
-Sti ca tin foarte mult la tine dar...întelege-ma...nu am mai spus pana acum cele doua cuvinte. Dar tin la tine enorm de mult , nu-ti imaginezi.
-Serios ? Ti la mine dar nu ma iubesti ? Cum vine asta ? Îmi spune cu lacrimi în ochii.
-Aaaa...pai...mmm...pai vezi..eu...
-Da , asa ziceam si eu. Si asta a foat ultimul cuvant pe care l-am auzit de la ea.

M-am uitat in urma ei, vrand parca sa alerg dupa ea si sa o opresc. Mi-e teama ca o sa o pierd. Dar cum sa o pastrez langa mine cand eu spun numai lucruri de cacat. Mda... eu daca as fi fata si cuminte cum este Rose nu mi-as mai petrece nici macar o clipa cu un baiat ca mine. Din potriva, as fugi mancand pamantul. Nu cred ca o sa o ma mai iubeasca. Nu cred ca o sa mai tina deloc la mine si o cred si o inteleg. Are tot dreptul sa ma urasca. Ma uit la spatele ei si nu imi vine sa cred ca ea poate maine nu o sa mai fie in bratele mele sau macar in privirea mea. Dar ma multumesc cu atat. Daca o ranesc macar sa stea la distanta ca sa nu mai sufere atat. Se pare ca pustoaica asta chiar mi-a sucit mintile de tot.

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum