Alex POV
-Ma ierti ? O întreb cu lacrimi în ochii. Nu am plans niciodata si acum plang pentru o fata dar nu oricare fata si jumatatea mea , jumatatea care ma completeaza perfect.
-Eu...da sa spuna dar îi suna telefonul.
Se uita sa vada cine o suna si dupa se uita la mine si raspunde speriata la telefon.
-Da..spune ea.
-.......
-Bn , ma duc spre casa , tu ?
-......
-Ai mancat ?
-.......
-Ma bucur...iubitule daca e vorbim mai tarziu. Te sun eu bine ?
-.....
-Si eu. Spune dupa care închide telefonul.
Iu...b..iu..iubit ? Cum e posibil ? A atins-o cineva înaintea mea ? Numai cand ma gandesc simt ca ard pe dinauntru de nervi. Cum e posibil sa fie cu cineva ? Adica a trecut cativa ani..dar..sa fie cu cineva...nu se poate.
-Iubit ? O întreb cu o urma de tristete în glas.
-Alex..asta încercam sa-ti spun...recunosc înca te iu...iu..iubesc..dar..sunt cu altcineva. Spune dupa care fuge. Alerg dupa ea dar nu o prind deoarece se urca într-un taxi.
Ma întorc în parc si ma pun pe banca. Cum sa fie cu altcineva ? Oare mai e virgina ? Daca a atins-o ala înaintea mea ? Eu trebuia sa fiu primul si ultimul. Cum e posibil sa fiu atat de prost ? Cum sa o las sa plece de langa mine ? Zi tu Doamne..cum ? Dar ce spun eu aici..doar sunt Alex..nu pretuiesc ce am langa mine pana nu pierd ceea ce am avut.
Ma ridic dupa banca si ma îndrept spre casa cu gandul la Rose.
Ajung acasa dupa 15 minute si intru unde îi gasesc pe ai mei în sufragerie uitandu-se la televizor.
-Hei , spun si ma asez langa ei.
-Ce sa întamplat ? Ma treaba mama si tata îngrijorati de starea mea. Se vede de la posta ca sunt trist dar si un mare prost.
-Am vazut-o pe Rose , spun trist.
-Unde ? Întreaba mama.
-La petrecere , se pare ca Alberto cu Andreea au planuit tot.
-Si ? Ma întreaba tata curios.
-Si am vazut-o , i-am vazut iar ochii aceia albastri în care ma pierd si azi , i-am vazut chipul de înger , e mai frumoasa m-ai matura, am simtit cum inima mea vorbeste cu ai ei , sunt un mare prost..idot...ca am lasat-o. Acum are pe altcineva. Spun toate astea si zambesc ca un idoiot.
-Daca te iubeste si ea asa cum o iubesti tu o sa se întoarca la tine , îmi spune mama în timp ce ma ia în brate.
-Mersi mama , îi spun în timp ce o pup pe obraz si urc la mine în camera.
Ma asez pe pat si îmi scot telefonul din buzunar ca sa o sun pe Rose. Am facut rost de numarul ei de la Andreea.
-Da , îmi raspunde ea cu vocea ei cristalina. Ce sa îi spun ? Sti Rose eu vreau sa te desparti de dobitocul ala si sa te întorci la mine. Nu pot sa îi spun asta.
-Alooo , spune ea deja nervoasa ca nu îi raspund.
-Da..scuze..sunt Alex.
-Alex...
-Ce faci ?
-Ammm..bine cred , tu ce faci ?
-Ma gandeam la tine. Spun si o lacrima mi se prelinge pe obraz.
-Alex...
-Te rog...asculta-ma..TE IUBESC..nu pot sa traiesc fara tine , fara sa te vad în fiecare noapte în patul meu , vreau sa ma trezesc cu tine în bratele mele..sa ma alinti cum o faceai înainte...vreau sa aud cum îmi spui ca ma iubesti , vreau sa am o familie cu tine , noi doi si copii nostri , cand vin de la servici sa te vad si sa ma întampini cu zambetul tau care ma cucerit. Sa îti vad ochi aceia care m-am fermecat.
-Alex...
-Te rog asculta-ma...Te iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni , am fost cu multe fere recunosc asta..la fiecare cautam ceva diferit dar mi-am dat seama ca defapt te cautam pe tine. Vreau sa fiu în permanenta langa tine.
-Alex asculta-ma si tu pe mine , tipa ea la mine.
-Alex..niciodata nu te-am uitat..si eu te-am cautat într-o multime de baieti...am încercat sa te uit dar nu am reusit m-am gandit si mai mult la tine. Mi-am impus sa nu te mai iubesc si dupa atata timp te iubesc mai mult ca oricand si ca orice. M-ai facut sa sufar foarte mult , m-au durut cuvintele tale în ziua aia. Liam este o persoana pe care nu as vrea sa o las. Mi-a fost alaturi în permanenta.
-Te iubesc..îi spun fiind uimit de cuvintele ei dar si furios cand a pomenit de Liam.
-Vreau sa te vad. Îmi spune ea cu vocea ei cristalina.
-Ajung la tine în 15 minute.
-Te astept...spune si îmi închide.
Îmi iau repede geaca de piele pe mine si cheile de la masina si plec spre iubirea vieti mele.............
Hey prieteni scuze ca nu am mai postat dar am avut niste probleme.
Pe cine credeti ca o sa aleaga Rose? As vrea sa va stiu parerea ?
CITEȘTI
Iubire De Liceu
RomanceTot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele...