Rose POV.
Nu-mi vine sa cred ca i-am povestit lui Alex tot . Ce-o fi cu mine ? Nu trebuia sa-i povestesc , dar cand sunt cu el ma simt atat de bine , cand ma ia imbrate ma simt protejata . Acum am plecat de la liceu si ne îndreptam spre un parc din zona , sincer am uitat cum se numeste , pe tot drumul Alex ma tinut de mana si ma întreba din minut în minut daca sunt mai bine. Ajungem în parc si ne asezam pe banca.
-Te simti mai bine ? Ma întreaba zambind
Dau aprobator din cap.
-Vreau sa sti ca daca ai nevoie de un prieten eu o sa fiu langa tine , îmi spune dupa care ma saruta pe frunte. Ador cand face asta.
-Mersi , îi spun timida dupa care îl iau în brate .
Stam asa vreo 10 minute dupa care Alex rupe tacerea.
-Ne plimbam ? Ma întreaba Alex zambind.
-Da , spun la randul meu zambind.
Îsi ia rucsacul dupa care îl ia si pe al meu si începem sa ne plimbam prin parc.
-Sti pot sa-l car si eu , nu este greu. Ii spun timida.
-Stiu ca poti dar cand esti cu mine o sa-l care eu , ai înteles ? Imi spune dupa care ma ciufuleste.
-Bine , îi spun dupa care îl sarut pe obraz , îti multumesc pentru tot.
Dau sa ma întorc dar el ma prinde de mana si ma întoarce cu fata la el .
-N-ai pentru ce sa-mi multumesti , o sa fiu mereu langa tine , îmi spune dupa care ma saruta.Buzele noastre acum în contact se simte-au atat de calde si moi. Buzele lui erau cele mai dulci si mai gustoase. Acesta ma musca de buza inferioara facandu-ma sa gem usor si lasandu-l sa-mi exploreze lacasul. Limbile noastre s-au unit formand un sarut pasional . Dupa ce ne despartim îl întreb.
-De ce ai facut asta ?
-Pentru ca îmi place de tine , spune putin timid.
-Alex , eu nu cred ca-ti place de mine .
-De ce ? Ma întreaba confuz
-Sincer...tu nu esti genul de baiat care ar tine la o fata, spun duca care Alex începe sa zambeasca.
-Ai dreptate , sunt un golan care schimba fetele ca pe sosete , tin o fata langa mine doar ca so f** dupa care o las. Dar nu stiu de ce pe tine vreau sa te protejez , sa te am langa mine , sa te sarut , sa te tin în brate , sa te alint , nu ma întreba de ce pentru ca nu stiu nici eu de ce. Dar vreau sa-mi dai o sansa , te rog , îmi spune dupa care se uita la mine cu niste ohii de catelus . Doamne....ce om.
-Bine , îti dau o sansa , dar te rog nu ma face sa regret , îi spun lasand capul în jos.
-Mersi pitic , îmi spune dupa care ma saruta.
-Mergem ?
-Da , îi spun timida.
Tot drumul ne-am tinut de mana si am ras , nu stiu de ce dar ma simt bine in preajma lui. Ma face sa ma simt speciala. Aceata a insista sa ma duca acasa asa ca l-am lasat si acum ne îndreptam spre casa. Dupa 20 de minute de mers pe jos am ajuns.
-Mersi ca m-ai condus acasa , îi spun uitandu-ma in pamat.
- N-ai pentru ce iubire , ne vedem maine , îmi spune dupa care ma saruta.
Acesta plecase si eu intru în casa. Observ ca nu-i nimeni, ma urc la etaj îmi fac un duș , ma schimb în ceva comod dupa care ma apuc de gatit.Alex POV.
Ajung intr-un final acasa. Doamne iti multumesc ca mi-ai dat putere sa ajung ca pe la mijlocul drumului, mi se facuse o lene, de ma durea. Intru pe usa casei , ma descalt dupa care sunt întampinat de mama.
-Vai , vai , vai..ce avem noi aici ? Ma întreaba mama razand. Vine si tata langa ea se uita la mine dupa care rade si el.
-Ce aveti mai oameni ? Ii intreb uitandu-ma speriat la ei.
-Se pare ca fiul nostru este foarte fericit astazi , îi spune mama lui tata dupa care îsi întoarce capul spre mine , ne spui ce-i cu fericirea asta ?
-Pai....vedeti...am o iubita , le spun balbaindu-ma .
-Se pare ca marele afemeiat si-a gasit perechea , spune tata razand.
- E ceva serios ? Ma întreaba mama .
- Am sa va povestesc tot dar hai sa ne asezam , le spun razand.
- Inainte de toate... de ce ai doua ghiozdane? ma intreaba mama.Nu stiam despre ce vorbea asa ca ma uit confuz la tata si el imi face semn spre umarul meu ce tinea si ghiozdanul meu dar si pe al lui Rose. Cand am vazut am zis doar un "Shit" si mi-am luat adidasi pe care i-am aruncat la intrare si am luat-o la fuga spre casa lui Rose. Dupa 10 minute am ajuns in fata casei ei si bat la usa ca disperatul. Era toata casa plina de bezna si bat si mai tare. Dupa cateva secunde, in pragul usii apare o femeie in varsta care se uita ciudat la mine. O intreb daca Rose este acasa si fara sa mai scoata un cuvant se intoarce si urla ca disperata numele actualei mele iubite. Rose coboara scarile si cand am vazut-o mi-a cazut fata. Adica era imbracat intr-un maieu cu ditamaaaaai decolteul si in niste pantaloni scurti de pijama, doamne prin hainele alea arata demential. Ma holbez la fațuca aia a iei de somnoroasa si cand se mai dezmeticeste se uita la mie socata si dupa cateva secunde se inroseste mai rau ca racul si se uita in jos, atunci am spart eu geata.
- Amm... Am venit sa... Stii?.. Ti-ai uitat ghiozdanul la mine... Si m-am gandit sa... Ti-l... Stii... Poate ai nevoie de el..spun in timp ce ii intind ghiozdanul
- Mda... Multumesc. Spune prinzandu-si ghiozdanul si lasandu-l in jos uitandu-se la podea.
- Pai atunci, sti.. Eu ar cam trebui sa... Spun si ma indepartez de usa. Apropo, iti sta bine asa. Spun tipand si plec alergand vazand doar un mic zambet pe chipul printesei mele.Dupa ceva timp ajung si eu acasa si cand intru imi vad ambii parinti stand cu bratele incrucisate si uitandu-se insistent la mine deparca ar vrea sa stie tot ce este in mintea mea.
- Amm, am ceva pe fata de va uita-ti ca curcan lemne?
- Acum am vrea sa auzim despre iubita ta. Spune tata.
Si asa încep sa le povestesc tot , si cand zic tot , ma refer la tot . Le-am zis cum am cunoscuto , cum am început sa tin la ea si despre viata ei.
-Doamne... , spune mama îngrijorata , saraca fata , sa treaca prin atatea la doar 16 ani.
-Da...stiu , le spun putin trist.
-Alex , daca îti bati joc de fata asta eu cu mana mea o sa te castrez , ai înteles ? Ma înteaba mama cu o privire care spune ca daca fac o greseala pot sa-mi iau adio de la viata.
-Da mama , si crede-ma nu o sa-mi bat joc de ea , tin prea mult la ea.
-Deci..cand o cunoastem ? Ma întreaba tata zambind.
-Maine ar fi bine ?
- Da , îmi spune mama , sa nu uiti.
-Nu uit mama , îi spun dupa care urc la etaj. Ma duc îmi fac repede un duș , ma schimb în ceva comod adica doar pantaloni scurti si ma pun în pat . Îi trimit un mesaj îngerasului meu.
Eu: Ce faci iubire ? Dormi ?
Rose: Nu , abia acum am terminat de facut duș , tu ce faci ?
Eu:Eu bine , pai mai devreme dorme-ai, oricum, pitic ai mei vrea sa te cunoasca asa ca maine vi la mine , da ?
Rose: Bine iub , si da dorme-am dar dupa ce ai plecat a inceput cearta. Nu mai conteaza.
Eu: Uuu, scuze. Nu voiam sa iti fac probleme.
Rose: Nu, stai linistit, oricum trebuia sa tipe la mine asa ca nu este mare paguba.
Eu: Bine... Daca tu zici. Atunci, te las sa dormi , noapte buna îngeras .
Rose: Bine , noapte buna.
Dupa conversatia cu pitica mea îmi pun telefonul jos dupa care adorm.
CITEȘTI
Iubire De Liceu
RomanceTot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele...