Mama

1.7K 90 6
                                    

Rose POV
-Rose ? Ma întreaba aceasta. Are parul blond si ochii albastri. E destul de tanara..daca stau bine sa ma gandesc parca o cunosc...stai..ce...nu..nu se poate sa fie ea..ce cauta aici ?...
-Mama ? O întreb confuza. Ce cauta aici ? Dupa atatia ani sa vina ? De ce ? De ce tocmai acum ?
-Fata mea , îmi spune cu lacrimi în ochii si venind spre mine sa ma îmbratiseze.
-Nu te apropia de mine , îi spun rece.
-Dar...Rose..vreau sa vorbim..te rog..îmi spune plangand.
-Nu avem ce vorbi , îi spun si dupa fug lasand-o cu Alex. Ce cauta aici ? De ce vrea sa vorbeasca cu mine ? Dupa ce ma parasit ? Din cauza ei pang în fiecare zi. Din cauza ei nu ma mai bucur de viata. Daca nu ma lasa în ziua aia poate acum eram fericita alaturi de mama mea. Dar nu , nu, ea trebuia sa plece si sa ma lase cu tata. Si acum dupa atatia ani vine la mine si îmi spune ca vrea sa vorbim...cat tupeu..nu pot sa cred..
Ajung acasa si ma urc direct în camera si ma arunc pe pat lasand lacrimile sa-mi curga pe obraz.

Alex POV

Ma tot gandesc la ce sa întamplat. Ce cauta mama ei aici ? De ce a venit dupa atatia ani ?
-Amm..eu ar trebui sa plec ,spun întorcandu-ma dar ma prinde de mana si ma întoarce cu fata la ea.
-Te rog , putem vorbi ?
-Sigur , îi spun dupa care ne asez pe banca.
-Eu sunt Izabela , mama lui Rose , îmi spune cu lacrimi în ochii.
-Alex , iubitul ei.
-Mi-am dat seama. Alex , te rog , ajuta-ma sa ma întalnesc ce ea , trebuie sa vorbesc ce ea.
-Nu vreau sa fie iar ranita , a trecut prin multe , abia a iesit din spital. Spun trist.
-Spital ? Ce cauta la spital ? Ce a patit ? Ma întreaba îngrijorata.
-Pai..vedeti..amm..parintii ei sau mai bine zis mama ei a înjunghiat-o în timp ce tatal ei o batea..spun trist dar în acelasi timp si nervos.
-Staii..ceee ? De ce ? Ce sa întamplat ? Îmi spune cu lacrimi în ochii. Se vede ca îi pasa de ea , dar daca îi pasa de ea de ce a abandonat-o ?
-E mult de zis , o sa va spun dar mai întai am o întrebare. De ce ati abndonat-o. O întreb si ea se uita confuza la mine.
-Asa crede ea ? Ca am abandonat-o ? Ma întreaba plangand.
-Da , spun cu o urma de tristete în glas.
-Off..Doamne..nu-i adevarat. Vreau sa ma asculti pana la capat fara sa ma întreruri , ai înteles ?
-Da.
-Ok..deci sa începem..pe tatal ei l-am cunoscut într-un club. Eram cu prietenii cand l-am cunoscut. Toata seara am vorbit si am dansat si înainte sa plec mi-a cerut numarul de telefon si eu i l-am dar. Vorbeam foarte des la telefon si pana la urma am hotarat sa avansam cu relatia. Ne vedeam în fiecare zi , ne petreceam noptile împreuna ,mergeam în vacante...multe. Si într-o zi am ramas însarcinata. I-am spus si lui dar am vazut ca nu se prea bucura. Pana la urma am hotarat sa îl pastram , dupa ce am nascut la cativa ani a aparut sotia lui la usa. Eu nu stiam ca e casatorit si atunci am mers amandoua la el si l-am pus sa alega dintre noi. El a ales-o pe ea si au plecat împreuna. Cateva luni am plans si îmi necam amarul în bautura si Rose statea cu mama, pana într-o zi cand el a venit la mine la usa si mi-a spus ca vrea sa o i-a pe Rose. Prima oara nu am fost de acord chiar ne-am certat si pana la urma mi-a spus ca nu pot sa cresc copilul singur si ca nu am am banii sa îl întretin , am stat si m-am gandit si i-am dar dreptate , chiar nu aveam bani pe vremea aia nu o duceam prea bine. Am fost de acord cu conditia sa o vad în fiecare zi. A fost de acord si el si a plecat cu Rose. A doua zi cand m-am dus sa o vad am aflat de la vecini ca sa mutat în alta tara. De atunci o tot caut. Si pana în ziua de azi regret ce am facut , eram tanara am crezut ca fac bine , ca o ajut , ca o sa aiba tot ce îsi doreste , dar m-am înselat. Asa ca te rog ajuta-ma. Vreau sa vorbesc cu ea.
Doamne...deci nu a parasit-o , sa gandit la ea...off...ce sa fac ?
- Acum ca v-am ascultat vreau sa ma ascultati si dumneavoastra pe mine , bine ?
-Da , dar spune-mi Iza.
-Bine , spun dupa care îi pivestesc tot, cum ne-am întalnit , cum o duce..tot..
-Off...am fost o proasta...nu trebuia sa ma încred în el , îmi spune în timp ce plange.
-Nu va faceti griji , o sa va ajut.
-Serios ? Ma întreaba uimita. Vad ca nu se astepta la raspunsul asta.
-Da , o iubesc prea mult si vreau sa o ajut.
-Se vede ca o iubesti , ma bucur ca a gasit pe cineva care sa o sustina si sa o ajute.
-Da..ma bucur ca ne-am întalnit...eu..amm..am cam trebui sa plec...nu vreau sa o las singura mai ales în momentul asta.
-Te înteleg , îti multumesc mult ca ma ajuti , îti raman datoare
-Nu-i nevoie , o fac pentru ea.
-Am înteles , bine atunci..te rog..ai grija de ea.
-Nu va faceti griji , o sa am. Spun si dupa plec spre casa cu gandul la Rose.

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum