Durerea

1.7K 85 4
                                    

Rose Pov

A trecut doua saptamani de cand nu am mai vorbit cu Alex . Ma sunat de cateva ori dar nu i-am raspuns. Ma ranit rau în ziua aia.
La scoala nu mai m-am dus din cauza mamei. A zis ca oricum o sa fiu o servitoare deci nu am nevoie de scoala. În aceste doua saptamani ai mei s-au purtat foare urat , tata a venit beat de cateva ori si ma batut deoarece nu i-am calcat bine camasa , iar mama ma batut deoarece am pus prea multa sare în mancare , ceea ce nu înteleg , am gustat si nu era asa sarata precum zicea ea.
Ma pregateam de culcare cand aud niste tipete de jos. Cobor în graba scarile ajungand jos unde îl gasesc pe Edward stand într-un colt plangand. Ma duc spre el si îl i-au în brate.
-Fa dracu si tu ceva...stai toata ziua ca un pahar..ai grija sa nu cumva sa te spargi. Striga tata.
-Cine vorbea , marele afemeiat care si-a gasit o c**** si si-a înselat sotia. Dar tu ce faci ? Stai toata ziua prin baruri si vi beat acasa si te iei de mine , uita-te la fata ta care e o c**** la fel ca mama ei. Tipa mama si cand aud acele cuvinte parca cineva mi-a înfipt un cutit în inima.
-De unde sti tu ? O întreaba tata.
-De unde stiu ? De unde stiu ? Tipa mama , stiu ca am sunat-o si mi-a raspuns un baiat.
-Ceee? Întreaba tata furios si venind spre mine. E adevarat ce zice ma-ta ? Ma întreaba furios.
-Nuu....adica...da...dar...nu...nu e asa cum zice ea...tata..lasa-ma sa îti explic...nu apuc sa mai zic nimic ca tata îsi ia cureaua de la pantaloni si începe sa dea în mine. Dupa cateva minute bune de batut sa dus sa i-a si mama o matura si începe si ea sa dea , dupa se duce la bucatarie si vine înapoi cu un cutit si în minutul urmator ce a facut ma lasat masca...a strans cutitul in mana si m-a înjunghiat . Eu cazand pe podea plina de sange...nu stiam ce sa fac...îmi era frica...pentru mine....pentru Edward.....durerea a fost nebuneasca, cand m-a injunghiat am simtit lama cutitului ascutit intrandu-mi in carne si parca imi sfasia corpul. DURERE!! Asta am simtit si sufleteste si fizic. Ma durea inima pentru tata, ma durea inima pentru Edward care vazu-se toata scena, poate acum este traumatizat, speriat si plange neincetat. Mi-a amintesc ca am telefonul în buzunar , îl scot din buzunar fara ca ai mei sa ma vada si îl caut pe Alex . Îl apelez si dupa cateva secunde raspunde.
-Da ? Ma întreaba somnoros.
-T...te...r..r...rog...a..a..aju...ajut....ajuta-ma... astea au fost ultimele cuvinte înainte sa închid ochii.

Alex POV

Ma pregateam sa ma pun în pat cand deodata telefonul începu sa sune. I-au telefonul de sub perna si ma uit sa vad cine suna la ora asta. Era Rose.
-Da , spun somnoros.
-T...te...r..r...rog...a..a..aju...ajut....ajuta-ma...
-Rose...Rose...ce sa întamplat ? Ce ai patit ? Rose...încep sa tip dar nimic...se aud niste voci pe fundal. Rose....tip dar îmi închide. Dupa cateva secunde ai mei au aparut în camera speriati.
-Ce sa întamplat ? Ma întreaba amandoi îngrijorati.
-Tata...spun îngrijorat...îmbracate repede.
-Ce sa întamplat ?
Îi povesc cum ma sunat Rose sa îmi ceara sa o ajut.
A înteles si sa dus repede sa se îmbrace. În 5 minute eram gata amandoi si urcam în graba în masina. Îi zic pe unde sa o ia si în 15 minute ajungem în fata casei lui Rose.
Coboram amandoi din masina si ne îndreptam spre usa. Usa era între deschisa asa ca am intrat împreuna cu tata , dar ce am vazu ma îngrozit.

...............................
Hey prieteni , stiu ca nu am multi cititori dar vreau sa le multumesc acelor cativa cititori care îmi citesc cartea. Si în special colegei mele Luci care ma ajutat. Va pup. :*

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum