Ciudat...Oare o plac ?

2.6K 111 6
                                    

Era ora 21:00 si eu terminasem treaba acum 5 minute. Îmi fac repede ceva de mancare , mananc dupa care ma duc sus. Fac repede un duș , ma schimb in pijamele si ma apuc de teme cand aud ca primes un mesaj. Iau telefonul dupa birou si raman uimuta sa vad de la cine am primit mesajul dubios.
Primisem mesaj de la Alex.
Mesaj...
Alex : Ce faci ?
Eu : Ma pregateam sa-mi fac temele , tu ?
Alex : M-am plictisit si am vrut sa vad ce faci.
Eu : Aha.
Alex : Atunci vorbim maine la liceu . Te pup.
Eu : Pa
Asta a fost toata convorbirea care sincer mi se parea destul de ciudat. Infine cine stie si ma apuc in continuare sa-mi fac temele.

Alex POV.

Ma uitam prin agenda telefonica sa vad cu cine pot vorbi.
Adi...nu e plictisitor
Lori...nu e o curva si daca o bag in seama dupa zice ca o plac.
Ma uit in agenda la fiecare persoana vreo 2 min cand imi sare în ochii numarul lui Rose. Fata asta e chiar ciudata....si ciudata in sensul bun , adica stie sa joace tenis ceea ce ma uimit , și e fata ...înfine. Asa ca ma decid sa-i trimit un mesaj.
Eu : Ce faci ? Dupa 2 minute primesc mesaj de la ea.
Rose : Ma pregateam sa-mi fac temele , tu ?
Eu : M-am plictisit si am vrut sa vad ce faci.
Rose : Aha.
Eu : Atunci vorbim maine la liceu . Te pup.
Rose : Pa
Sincer nu stiam ce sa-i zic , ceea ce e ciudat de obicei mereu gasesc subiecte de vorbit cu fete dar nu cu ea , poate ca nu o cunosc de aceea nu gasesc un subiect.
Imi las telefonul pe jos dupa care ma pun sa dorm.
................
- Alex , scumpule trezeste-te, spune mama care era langa mine cu o tava de mancare in mana.
- Cat e ceasul ? O întreb somnoros.
- 6:30 asa ca trezeste-te.
Ma ridic din pat iar mama imi lasa pe pat tava dupa care iese din camera. Mananc repede dupa care ma duc in baie si fac un duș si in 20 minute ies si ma îndrept spre sifonier . Ma uit in el si ma decid sa-mi iau o pereche de blugi negri si un tricou alb simplu dupa care cobor jos.
Ma uit la ceas și vad ca e 7:30 asa ca ma duc imi iau o pereche de tenesi albi ma incalt si cand vreau sa ies ma opreste mama.
-Nu ai uitat nimic ? Ma intreaba mama.
-Nu...adica nu cred.
-Aa deci imi lasi mie bani ? Spune mama razand.
- Nu...mersi mama , o pup pe obraz dupa care ies din casa si ma indrept spre liceu.
Dupa 10 minute de mers pe jos ajung la liceu unde ma întalnesc cu prietenul meu cel mai drag si cel mai idiot , Alberto.
- Ce faci ma ? Il intreb pe Alberto
-Uite dansez , tu ?
- Eu beau , spun dupa care începem amandoi sa radem ca idioti.
Intram in clasa fix cand se suna asa ca ne asezem direct in banca.
Dupa primele doua ore ma plictisesc si ma hotarasc sa ma duc sa joc ping-pong , dar dragul meu prieten a plecat dupa prima ora sa se întalneasca cu una. Ma decid sa o sun pe Rose sa vina sa jucăm.
Rose : Da ?
Eu : Ce faci ? Vi in sala sa jucam tenis ?
Rose : Sigur.
Dupa care inchid si o astept. Dupa 5 minute apare si ea.
- Buna , spune zambind , ce zambet dragut are.
-Buna , spun si eu zambind.
Dupa care începem sa jucam pana la 13:00 , cum scoala se termina la 13 lasam paletele jos si ne îndreptam spre iesire .
-Ai jucat bine , spun zambind.
Se întoarce spre mine zambind si-mi spune:
-Mersi.
Doamne....ce ochii poate sa aiba pitica asta . Sunt superbi , îi are de culoarea cerului si parul ala castaniu si buzele ei rozali ...la ce ma gandesc.
- Bine, atunci vorbim maine, spun.
-Bine , dupa care pleaca .
Tot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele ca pe sosete , nu are cum sa ma îndragostesc , dar nici una nu ma facut sa ma gandesc la ea cum ma facut pitica asta , si abia o cunosc.

Rose POV.

Dupa ce plec de la liceu ma îndrept spre casa cu gandul la Alex , si la cum ma privea. Oare de ce ma privea asa , nu a mai vazut pana acum o fata urata sau ce . Da stiu eu nu sunt ca celelalte fete nu ma consider frumoasa si zic asta pentru ca paritii imi spun mereu . De unde dracu ai mai aparut si tu ? Sau cu cine semeni ca Doamne, urata mai esti... Tot feluri de chesti. Ai mei nu ma suporta in special mama care nu e mama mea adevarata . Tata a înselat-o pe femeia asta cu adevarata mea mama , iar mama fiind orbita de iubire a uitat sa se protejeze si a ramas însarcinata cu mine. Dupa ce m-am nascut, ai mei sau despartit asta fiind acum 10 ani iar mama mi-a zis ca nu mai vrea sa stie de mine asa ca am mers cu tata. Tata sa intors la sotia lui adevarata de care mama nu stia , asta a fost motivul desparti lor , iar cand sotia lui a aflat de mine a facut urat,stia ca o înseala dar nu stia de mine. Si din ziua aceea imi face viata un calvar si la întors si pe tata împotriva mea . Pana la 6 ani am avut o viata frumoasa dar dupa...viata mea a devenit un calvar.
Acum ma îndrept spre locuinta care nu o pot numii casa
Ajung acasa si vad ca nu este nimeni , urc la etaj imi fac un duș dupa care ma schimb in haine mai comode si ma apuc de gatit si de facut curatenie.
Pe la 18:30 ajung ai mei acasa impreuna cu Edward.
- Ce faci ? Întreaba mama in scârba.
-Am terminat de facut curat si de gatit
-Da ? Sa vedem....spune mama dupa care se duce prin casa ca sa vada daca am facut.
-Idioata dracu , spui ca ai facut curat , ia vino .
Ma duc la etaj si o gasesc pe mama in camera ei.
-Ce e asta ? Ma întreaba
- O pata , spun speriata
-Aha o pata , mai zici ca ai facut curat , miscate odata si spala pe jos dar de data asta spala cu periuta, spune mama razand.
-Bine , dupa care ma duc, iau periuta si incep sa spal iar pe jos , dar ma jur nu era nici o pata acolo , cum a aparut ?
Era ceasu 20:00 si eu abia acum terminasem de spalat pe jos pentru ca ai mei aveau cel mai mare dormitor
Ma duc in camera imi fac un duș dupa care imi iau pijamalele imi fac temele si ma pun la somnic.
Urmatoarea saptamana trecuse repede , la liceu joc mai mult tenis , m-am împrietenit cu Alex destul de repede , vorbim destul de des la liceu si la telefon , cu colegii ma înteleg foarte bine iar Deea a devenit cea mai buna prietena a mea, iar acasa fac acelasi lucru .
Era duminica si ma pregateam sa ma bag in pat cand imi aud telefonul sunand. Îmi ridic telefonul dupa jos si ma uit sa vad cine ma suna la ora asta. Era Alex.
-Da , spun fericita , sincer cand vorbesc cu el ma simt bine.
Alex: Ce faci pitic ? Ador cand imi spune asa.
Eu: Ma pregateam sa ma pun in pat , tu ?
Alex: La fel dar m-am gandit întai sa vad ce faci.
Eu : Aha , pai fac bine , spun razand.
Alex: E bine , atunci te las , noapte buna pitic.
Eu: Noapte buna ! Spun dupa care închid.
Las telefonul pe jos si ma pun la somnic.

...............................................
Hey prieteni. Aceasta e prima carte pe care o scriu si as vrea sa va stiu pararea. Va pup :*

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum