Am facut bine ?

1.7K 72 1
                                    

Rose POV.
Dupa ce vorbesc cu Alex ma îmbrac repede într-o pereche de colanti negri si un maieu roz închis deoarece eram în pijamale. Cobor jos unde fac putina ordine deoarece sunt singura pentru doua zile si mi-am facut de cap. Mama se întoarce peste doua zile , a plecat în alt oras cu niste afaceri. Cand sa sting televizorul aud suneria. Ma duc la usa unde îl gasesc pe Alex cu un buchet de trandafiri rosi în mana.
-Buna, îmi spune în timp ce îmi întinde buchetul de flori.
-Multumesc dar nu trebuia , intra. Spun si ma duc în bucatarie unde pun florile într-o vaza.
Ma întorc în sufragerie unde îl gasesc stand pe canapea. Ma asez si eu langa el stand asa minute bune fara sa spunem niciunul nimic.
-Deci...? Spun putin stanjenita de situatie.
-Deci...nimic. Spune si sare pe mine sarutandu-ma ca si cum viata lui ar depinde de asta. Îi bag mana în par tragandu-l mai aproape de mine daca asta ar fi posibil. Îmi baga mana sub maieu scapand usor de el si ajungand la sutien unde îl desface si scapa repede de el. Eu îi dau tricoul jos si el imi baga pana lui mare si puternica pe fund. Îmi da si pantaloni jos si acum fiind doar in chilotei mei tanga. Îmi acopar sanii din instinct si ma înrosesc mai rau ca un rac.
-Nu trebuie sa-ti fie rusine , îmi spune în timp ce ma saruta parinteste pe frunte. Îmi da mana la o parte în timp ce ma saruta usor pe buze. Îsi da si el pantaloni jos acum fiind în boxeri.
-Esti sigura ? Ma întreaba putin speriat.
-Te iubesc..mai sigura nu am fost nicodata. ( Stiti ce sa întamplat de acolo. Sa-i lasam putina intimitate )

Acum stam amandoi în pat eu cu capul pe pieptul lui.
-Ma bucur ca am fost primul , îmi spune si un zambet îi apare pe fata.
-Da..si eu ma bucur , spun putin trista.
-Ce sa întamplat ? Regreti ce ai facut ? Ma întreaba speriat.
-Nu..doar ca...Liam..nu stiu cum îi voi spune.
-Vorbesc eu cu el...
-Nuuu..cum sa vorbesti tu cu el...trebuie sa vorbesc eu...eu sunt responsabila deci eu o sa vorbesc.
-De ce esti responsabila ? Ca iubesti ? Rose nu te înteleg..
-Alex..ti-am spus ca Liam e o persoana speciala pentru mine..nu vreau sa o ranesc..dar nu am ce face...asa ca te rog ..întelege..
-Bine..sti ceva..hai sa nu ne certam , vreu sa ma bucur de moment , bine !? Îmi spune dupa care ma saruta pana ramanem fara aer.
-Bine , îi spun dupa care îl sarut si eu.
Mai stam asa si vorbim pana cand ochii ni se închid si ne i-a somnul.
Sunt trezita te telefonul care suna întruna.
-Da..spun somnoroasa fara sa vad cine ma suna. Alex se trezeste si el si se uita la mine.
-Buna iubita , ce faci ? Dormeai ?
-Liam..spun si Alex se încordeaza..da dormeam , tu ce faci ?
-Eu..bine..ce fac..astept sa-mi deschizi usa.
-Sa fac ce ? Spun confuza.
-Sa-mi deschizi usa..ce sa faci ?
-Ce usa ? Unde esti ? Întreb panicata. O Doamne..spune-mi ca nu e aici.
-Usa de la intrare..vi odata s-au o sa sau aici toata seara...
-Liam trebuie sa vorbim..spun putin trista.
-De acee am venit...hai coboara.
-Bine..spun dupa care închid.
-Ce sa întamplat ? Ma întreaba Alex.
-Liam..se pare ca e aici..si vrea sa vorbim.
-Aici ? Ce cauta aici ?
-Nu stiu...hai îmbracate..
Ne îmbracam amandoi si coboram jos .dupa ma duc la usa în timp ce Alex se aseaza pe canapea. Acum e  acum. Sa vedem ce fac. Fix acum trebuia sa apara si el..nu putea veni maine..off Doamnne..ce ma fac ?

........
Hey prieteni scuze ca am întarziat cu capitolul dar dupa ce l-am scris mi sa sters. Ce credeti ca vrea Liam ? Si Rose oare ce decizie ia ? Va pup :*
La medie aveti poza cu Rose.

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum