Alex POV.
Ma trezesc de dimineata , imi fac rutina si dupa ma duc la șivonier pentru a-mi alege hainele. Aleg pana la urma imi iau o pereche de blugi negri taiati si un tricou albastru pe care scria ceva in franceza , sincer nustiu ce scrie , nici odata nu i-am acordat atentie. Cobor jos unde sunt întampinat de mama.
- Neata scumpule , ce faci ?
- Bine mama , ma pregatesc sa plec la liceu.
-Bine , ai grija si poftim niste bani sa ai dupa tine.
-Mersi , îi spun dupa care o pup pe obraz.
Ma duc la intrare imi iau o pereche de tenesi albi si plec spre liceu. Dupa 10 minute ajung la liceu si ma îndrept spre sala ca sa joc tenis , primisem un mesaj de la Alberto cum ca nu are chef de ore si sa vin în sala.
-Salut , ii spun dupa care îmi dau jos geaca si-mi iau paleta din ghiozdan.
-Salut , jucam ?
- Tu ce zici ?
Jucam aproximativ o ora dupa care Alberto imi spune ca trebuie sa plece sa se întalneasca cu una si ca nu mai poate sa stea , asa ca ma decid sa o sun pe Rose , sincer de cateva zile ne înteleg bine , ne-am împrietenit repede , vorbim mereu la telefon , prin mesaje , adica e de treaba tipa si mai ales e super draguta. Cred ca-mi place de ea.
Eu: Hei Rose , ce faci ?
Rose : La liceu , tu ?
Eu : La fel , vi in sala sa jucam ?
Rosr : Da , sigur.
Dupa care închid si-mi astept pitica. Nu-i pitica mea dar mi-aș dori. Dupa 5 minute apare.
-Buna pitic , spun facandu-i cu ochiul.
-Buna , spune zambind.
Începem sa jucăm si dupa 20 de minute ii suna telefonul. Rose lasa paleta jos si se uita la telefon si cand vede cine a sunat-o sa albit la față , oare de ce ?
-Da mama ? Întreaba Rose plictisita , Ok...nu înteleg cand sa uitat la telefon era speriata iar acum...
Ne așezam pe banca ca sa poata vorbi la telefon , fiind foarte aproape de ea am auzit convorbirea.
-Îmi spui odata ce vrei ? Spune Rose .
Si in urmatorul moment ce am auzit ma uimit .
Mama lu' Rose : Esti proasta , da-te dracu de copil handicapat facuta din o mama curva si un tata betiv , ti-am zis sa faci mancare , ce ai facut toata ziua ? Te-ai dus la mama ta aia draguta sa te învete cum sa agăți un barbat cu bani sau însurat.
-Mama , am facut , e în cuptor.
-Aaa...da , înfine miscate mai repede acasa ca sa faci curat si mancare ca nu am ce sa mananc.
- Bine mama , o sa ajung dupa ce termin orele.
-Înfine...hai pa. Și închide telefonul. Rose se întoarce spre mine si ma întreaba daca mai jucam.
- Rose , aia era mama ta ? O întreb.
-Ai auzit convorbirea ? Spune aceasta speriata . De ce era speriata ?
- Da , am auzit fiecare cuvant .
-Da , era mama , spune aceasta trista și începe sa planga.
- Rose... Ce ai patit ? Spun îngrijorat. Ma duc spre ea si o îmbratisez . Ea îsi aseaza capul pe pieptul meu si începe sa planga. Oare ce a patit ? De ce mama ei o înjura ? De ce plange ? Am o mie de întrebari sa-i spun dar momentan le las deoparte , o îmbrațisez si o sarut pe frunte. Dupa ce se calmase se ridica se șterge la ochii si se uita la mine zambind.
-Jucam ? Spune razand.
-Rose vreau sa-mi povestesti ce sa întamplat adineauri.
-De ce ai vrea sa ști ? Spune confuza.
-Pentru ca îmi fac griji pentru tine.
-Nu , nu-ti faci griji , esti doar curios si iti e mila de mine , atata tot , spune cu lacrimi in ochii.
-Rose nu-i adevarat.
-Ba da este.
- Nu , nu este , si ma duc la ea sa o îmbratisez , dar ea se da inapoi.
- Te rog nu mai face asta.
-Ce sa nu fac ?
-Sa te prefaci ca-ti pasa , spune plangand.
-Rose chiar imi pasa de tine , crede-ma . Sunt eu un golan , vagabond cum vrei sa-mi spui dar nustiu de ce la fata asta țin. Ma duc la ea si o iau îmbrate , se zbate la început sa-i dau drumul dar pana la urma cedeaza si începe iar sa planga.
-Rose , te rog nu mai plange , explica-mi ca sa înteleg.
-Chiar daca ti-as spune nu ai întelege , spune plangand.
-Încearca.
Pana la urma se da batuta si incepe sa-mi povesteasca viata ei.Ne asezam pe banca si începe sa poveateasca.
-Ai mei nu ma suporta in special mama care nu e mama mea adevarata . Tata a înselat-o cu mama , iar ea fiind orbita de iubire a uitat sa se protejeze si a ramas însarcinata. Dupa ce m-am nascut ai mei sau despartit asta fiind acum 10 ani iar mama mia zis ca nu mai vrea sa stie de mine asa ca am mers cu tata. Tata sa intors la sotia lui de care mama nu stia , asta a fost motivul desparti lor , iar cand sotia lui a aflat de mine a facut urat,stia ca o înseala dar nu stia de mine. Si din ziua aceea imi face viata un calvar si la întors si pe tata împotriva mea . Pana la 6 ani am avut o viata frumoasa dar dupa...viata mea a devenit un calvar. Mama ma injura în fiecare zi , tata la fel iar mama mi-a zis daca mai vreau sa stau în casa aia si sa merg la scoala trebuie sa fiu un fel de servitoare. Tata este alcoolic si cand vine beat acasa se cearta cu mama dupa care vine si se ia de mine ca nu am facut mancare sau ca nu i-am facut mancarea lui preferata , spune toate asta dintr-o suflare dupa care începe sa planga.
Ma duc langa ea si o strang cat de tare pot în brate. Nu pot sa cred ce fel de parintii are pitica mea. Sa-i faca asa ceva unui îngeras , Doamne... Sa-i prind eu pe strada sa vezi ce bataie le dau ca mi-a facut pitica sa planga.
Bagami-as p*** in ma-sa si tacsu ala betiv , cum dracu sa te porti în halul asta cu un copil. Îi ridic capul ca sa pot sa ma uit în ochii ei plini de lacrimi , îi sterg lacrimile dupa care o sarut pe frunte si o strang din nou în brate. Stam îmbratisati vreo 10 minute dupa care ea rupe tacerea.
-Nu trebuia sa-ti zic , spune trista.
-Ai facut bine ca mi-ai zis , îmi pare bine ca ai încredere în mine. Spun si o sarut pe frunte.
-Azi plecăm mai devreme de la scoala si mergem în parc sa ne plimbam ca sa te linistesti , bine ? Îi spun zambind si stergandu-i iar lacrimile.
-Bine , raspunde într-un final.
CITEȘTI
Iubire De Liceu
RomanceTot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele...