Rose POV
Sunt în avion si ma îndrept spre Bucuresti deoarece mama s-a hotarat sa ne mutam înapoi în Romania. Au trecut trei ani de cand m-am mutat cu mama în Franta deoarece avea niste afaceri aici. Sa va zic ce sa întamplat în acesti trei ani. Dupa ce m-am despartit de Alex , eu cu mama ne-am mutat în Franta. La început mi-a fost greu deoarece nu stiam limba dar am întalnit un tip dragut pe nume Liam care ma ajutat sa ma integrez în noul liceu. Mi-a fost greu pana am învat limba. Am tinut cu Deea legatura si am rugat-o sa nu spuna la nimeni nici macar lui Alberto. Dupa Alex am suferit foarte mult , am plans pana am ramas fara lacrimi. Mama începuse sa se îngrijoreze pentru mine. A chemat pana si un doctor ca sa ma ajute. Cu greu si cu ajutorul lui Liam care e si iubitu meu acum am trecut peste. Cu Liam am fost de acord sa ies deoarece mama ma batea la cap ca e baiat bun si alte chesti dar sincer îmi e simpatic. Daca nu era el nu stiu ce ma faceam. Tin la el foarte mult dar nu-l iubeac. Înca îl iubeac pe Alex dar sper sa îl uit si sper din tot sufletul sa nu-l vad iar. Au trecut trei ani si înca nu l-am uitat. Nu i-am putut uita ochii aceia în care ma pierdam , zambetul lui care ma facea sa ma simt în al 9-lea cer. Saruturile lui dulci si calde care îmi trimitea mi de fiori în tot corpul.
Avionul aterizeaza si noi coboram din el si ne îndreptam spre iesire unde ne asteapta soferul. Am uitat sa va zic mama e bogata se pare ca e o femeie de afaceri cunoscuta. Urcam în masina si ne îndreptam spre noua casa. Parca e un deja vu..numai ca acum ma înteleg bine cu mama si o am alaturi.Alex POV
Au trecut trei ani de cand nu am mai vazut-o. Trei ani în care nu i-am vazut ochii , nu i-am simtit buzele ei calde peste ale mele. Acestia trei ani au fost oribili. Sa va spun , beau în fiecare noapte cum se spune îmi vars amarul în bautura, ma f** cu cate o curva în fiecare zi dar nu cu cele cu ochii albastri deoarece îmi aminteste de Rose. Ai mei sunt foarte îngrijorati nu mai stiu ce sa îmi faca. Dupa ce au aflat motivul din care ne-am despartit mama mi-a dat o palma de toata frumusetea si nu a mai vorbit cu mine o luna. Cand ma vazut în ce stare sunt a decis sa renute la orgoliu si sa voebeasca din nou cu mine.
Acum ma aflu în casa si ma uit la televizor cand îmi aud telefonul sunand.
-Ce faci frate ? Îmi spune Alberto fericit.
-Ce dracu sa fac stau , dar ce e cu tine de esti asa fericit.
-Ee..nimic, fi atent, în seara asta Mari de o petrecere , ce zici vi ?
-Mmm..bine , oricum nu am ce face.
-Bine omule ne vedem diseara la 21:00 , salut.
Spune si cu asta închide telefonul.
Ma uit la ceas si observ ca abia este 13:45 ,mai am timp asa ca ma duc în camera si ma pun în pat si fara sa îmi dau seama sunt purtat în lumea viselor.Rose POV
Ajunsa la noua casa mama ma lasat sa îmi aleg camera asa ca mi-am ales o camera destul de spatioasa. Intru si observ ca în camera este un pat dublu pe mijloc , un birou unde pot sa învat , sifonierul plin cu haine ca mama deja le-a adus acum o saptamana, pereti sunt un fel de mov si un balcon...interesant. Ma asez în pat cand îmi aud telefonul sunand .
-Hei c**** mica , ce faci ? Ma întreaba Deea.
-Bine acum am ajuns acasa , tu ?
-Perfect...deci sa nu o mai lungim sa fi gata la 21:00 , bine ?
-Unde mergem ?
-Un prieten da o petrecere si cum abia ai revenit în oras e ocazie peefcecta sa te integrezi iar.
-Deea , nu prea am chef.
-Bine vin sa te iau la 21:00 sa fi gata , îmi spune si îmi închide telefonul fara sa mai pot sa protestez.
Deci de pare ca trebuie sa fiu gata la 21:00 , ma uit la ceas si observ ca e 15:05 asa ca ma pun în pat si fara sa-mi dau seama adorm.Ma trezesc deoarece telefonul meu suna întruna. Îl iau de sub perna si raspund.
-Da , spun somnoroasa.
-Rose , sa nu îmi zici ca dormi . Îmi spune Deea nervoasa.
-Dormeam , spun suparata deoarece ma trezit din somn.
-Miscate odata ca în 20 de minute sunt la tine.
-Bine , spun si închid. Ma uit la ceas si vad ca e 20:40. Chiar am dormit nu gluma. Ma ridic repede din pat si ma duc la baie pentru am face un dus. Dupa 10 minute ies si ma îndrept spre sifonier. Îmi aleg o rochie neagra cu spatele gol , mulata , cu o palma mai sus de genunchi si o pereche de pantofi tot negri cu toc de 10. Ma îmbrac repede si dupa ma machiez..nu foarte strident..nu-mi place , parul îl las pe spate si dupa ma uit în oglinda si vad ca sunt perfecta.Alex POV
Ma ridic din pat si ma uit la ceas si observ ca e 20:40 , cand vad ca e ceasul ma ridic repede si intru direct în baie pentru am face un dus. Dupa ce ies ma îndrept spre sifonier si îmi aleg o pereche de blugi negri taiati si un tricou alb simplu. Îmi fac repede parul si cobor în graba scarile. Îmi iau o pereche de tenesi si ies pe usa dand nas în nas cu Alberto.
-Dar ce sincronizare , îmi spune amizant.
-Da , hai sa mergem. Urcam la el în masina si plecam spre petrece. Sper sa gasesc pe acolo o roscata. În seara asta am chef de roscate.
Ajunsi acolo observ ca deja jumatate din invitati sunt deja beti. Pasim prin multime si îl gasim pe Mari langa o blonda.
-Hei omule , spune Alberto si îi da o palma lui Mari.
-Hei , da scuze , ati venit , simtiti-va ca acasa , ne spune Mari si dupa începe sa o sarute si mangaie pe blonda.
-Oricum faceam asta , spun eu si dupa ne asez pe o canapea.
Alberto se pare ca o asteapta pe Andreea deci nu poate face nimic daca ea trebuie sa apara. Am înteles ca vine cu o prietena. Sper sa fie o roscata..sau nu conteaza dar sa fie buna la pat.
Dupa 10 minute pe usa intra Andreea cu...nu-mi vine sa cred...ea.Rose POV
Ajunsi acolo coboram din masina si pasim prin multimea de adolescenti în calduri si beti. Am înteles de la Deea ca ne întalnim cu Alberto si cu un prieten de al lui.
Cand intru pe usa Deea îmi face semn spre canapea unde sunt Alberto si..nu pot sa cred...el.....................
Hey prieteni. Cum vi se pare acest capitol ? As vrea sa va stiu parerea.Va pup dulce. :*
CITEȘTI
Iubire De Liceu
RomanceTot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele...