Rose POV
Dupa ce am vorbit cu parintii lui Alex am urcat in camera lui.
-Hei pitic asta v-a fi camera ta de azi încolo. Îmi spune în timp ce ma ia în brate si ma pune în pat. Ma simteam protejata in bratele lui mari. Chiar il iubeam pe copilasul asta. Incepe sa ma sarute pe gat si stiind in ce directie o v-a lua aceste saruturi puternice si senzuale l-am oprit si el s-a uitat ciudat la mine. Mi-a spus ca este totul ok si ca este in regula insa eu stiam ca nu este. M-am ghemuit in bratele lui si i-am spus numai scuze si iarta-ma. Acesta m-a strans in brate tare si am adormit.Ma trezesc brusc deoarece ma simt ca într-o sauna. Îmi deschid ochii si observ ca stau în bratele lui... Încerc sa ies din stramtoarea ce ma tine captiva dar nu reusesc. Mai încerc odata dar nimic. Cum scap ? Asa ca ma decid sa îl trezesc.
-Iubitule , trezeste-te. Spun în timp ce îl sarut pe gat. El începe sa geme iar eu chicotesc.
-Înca 5 minute , spune somnoros.
-Atunci da-mi mie drumul.
-Nu.
-Dar îmi este foame.
-Off..bine...hai sa mergem sa mancam , spune putin dezamagit , as fi vrut sa mai stau cu tine. Ma simt asa bine cand te stiu la mine în brate. Te iubesc . Îmi spune în timp ce ma saruta. Si-a strivit buzele de ale mele framantandu-le pana ce am ramas fara aer , si am întrerupt sarutul.
-Si eu te iubesc , îmi spun timida. Acum cred ca era mai rosie ca un rac.
-Îmi place cand te înrosesti , esti asa adorabila.
-Toti spuneti la fel , si în momentul ala mi-am dat seama ca am spus o prostie deoarece el se uita la mine nervos si începuse sa se încrunte din ce în ce mai rau.
-Cine ti-a mai spus ? Îmi spune pe un ton nervos.
-Aaaa...pai....vezi..aaa..eee..pai niste prieteni de la cealalta scoala, spun balbaindu-ma.
-Prieteni ?
-Da..dar nu i-am bagat în seama , doar vroiam sa îsi bata joc.
-E bine ca ti-ai dat seama , spune linistindu-se.
-Esti gelos ? Încerc sa îl tachinez.Alex POV
Gelos ? Eu ? Normal ca da. Sa prind pe cineva ca se uita la ea sau ca îi face avansuri..mi-e mila de el...spital scrie pe el. Dar nu o sa îi arat ca sunt gelos.
-Eu.. gelos ? Nu...stiu doar ca pe mine ma iubesti..asa ca... , nu termin propozitia ca ea începe sa ma sarute. Am fost surprins la început dar pe urma mi-am revenit.
Dupa ce ne-am departat unul de altul din cauza lipsei de aer am coborat jos sa mancam unde dam de parintii mei.
-Buna mama , spun dupa care ma asez cu Rose la masa.
-Buna dragi mei , sa stiti ca eu cu Mihai o sa lipsim cateva zile , ne spune dupa care ne pune mancare în fata.
-Unde va duceti ? Întreb curios . Deci o sa fiu doar eu Rose...hmmm...interesant.
-În Franta cu afacerile doar sti , îmi spune dupa care pleaca din bucatarie împreuna cu tata.
Ma întorc spre Rose si îi spun :
-Iubito , doar noi doi..singuri..cum suna ? Îi spun facandu-mi cu ochiul.
-Ammm...bine...cred , spune confuza.
Încep sa rad si ea se uita confuza la mine. Mancan repede si urcam în camera.
-Alex..hmm...nu vrei sa mergem sa ne plimbam ? M-am plictisit în casa , îmi spune zambind.
-Sigur..hai sa ne îmbracam , îi spun zambind.
Eu îmi iau o pereche de pantaloni negri taiati si un tricou alb cu imprimeu.. cand ma întorc spre Rose sa vad daca e gata am ramas socat. Ea era îmbracata într-o pereche de blugi scurti albastri..îi scotea fundul ala mare si bombat în evidenta..si un maiou negru cu un decoltec care lasa de dorit.
-Poti sa nu te mai holbezi , îmi spune rusinata.
-Ha ? Aa...pai..aa..scuze..dar îti sta foarte bine îmbracata asa. Îi spun rusinat.
-Mersi , îmi spune si vedeam ca e foarte rosie la fata. Ce draguta e cand se rusineaza. Doamne..ce mi-a facut mie fata asta. Mergem ?
-Da , hai , îi spun în timp ce o iau de mana si coboram jos.
Ne încaltam repede si mergem în parcul unde am avut primul sarut.Rose POV
Ma plimbam cu Alex de mana si mi-am amintit ca în parcul asta am avut primul sarut. Înca nu îmi vine sa cred ca am ajuns sa îl iubesc asa mult. Vreau sa îi spun ceva dar sunt oprita de o femeie care se aseaza în fata noastra.
-Rose ? Ma întreaba aceasta. Are parul blond si ochii albastri. E destul de tanara..daca stau bine sa ma gandesc parca o cunosc...stai..ce...nu..nu se poate sa fie ea..ce cauta aici ?...
-...
CITEȘTI
Iubire De Liceu
RomanceTot drumul spre casa m-am gandit la ea , la ochii ei , la buze la par , la ea . E atat de timida nu credeam ca exista o astfel de persoana. De ce dracu ma gandesc la ea... Oare o plac? Nu , nu are cum, adica eu marele afemeiat care schimba fetele...