Daaaaa

2.3K 106 51
                                    

Alex POV
Nu crede-am ca o sa ne lase cale libera adica am crezut ca o sa faca o scena dar el doar a vrut ca Rose sa fie fericita. Eu mereu îmi spun ca fara mine nu are cum..eu sunt egoist..fata de el..nu-mi vine sa cred ca sunt acum cu Rose.
Hmm..mi-a venit o idee. Acum eram pe canapea si ea statea în poala mea.
-Iubito trebuie sa plec , îi spun în timp ce o dau jos dupa mine.
-Unde te duci ? Ma întreaba ea putin trista.
-Am putina treaba , ne vedem diseara , bine ? O întreb si ea da din cap. O sarut si dupa ies pe usa si o sun pe Andreea.
-Da, răspunde ea.
-Andreea am nevoie de ajutorul tau si de ajutorul lui Alberto.
-Sa te aud, îmi spune ea.
-Ne vedem în 10 minute la mine acasa.
-Bine , îmi spune dupa care închid.
Va întrebaţi ce idee mi-a venit..eee..secret.
Ajung repede acasa si observ ca sunt singur. Perfect. Ma duc în bucatarie unde iau niste pahare si pun în ele suc de portocale. Ma duc în sufragerie si las tava pe masa fix cand Alberto cu Andreea intra pe usa.
-Ce faci omule ? Ma întreaba Alberto în timp ca sa aseaza pe canapea si ia un pahar de suc.
-Bine , am nevoie de ajutorul vostru.
-Sa auzim , îmi spune Alndreea în timp ce se aseaza langa Alberto lund si ea un pahar de suc.
-Ok..fiti atenti...vreau sa o cer în casatorie pe Rose. Spun si Alberto se îneaca cu sucul si Andreea se uita la mine ca la masini straine.
-Tu vorbesti serios ? Ma întreaba Andreea si Alberto la unison.
-Nu frate glumesc...spun ironic.
-Nu sti cat ma bucur...tipa Andreea si vine si ma ia în brate.
-Felicitari..ce pot spune...îmi spune Alberto si ma ia si el în brate.
-Mersi..le spun.
-Cand vrei sa o ceri ? Ma întreaba Andreea în timp ce se pune cu Alberto pe canapea.
-În seara asta..de aceea v-am chemat..am nevoie de ajutorul vostru..
-Orice frare..spune Alberto si cu asta încep sa le povestesc cum vreau sa o cer.

-Doamne...cat de frumos...îmi spune Andreea zambimd.....tu de ce nu esti asa ? Îl întreaba pe Alberto.
-Eee..ai cam multe asteptari de la mine...spune Alberto si Andreea se uita la mine si începem amandoi sa radem.
-Da ai dreptate..spune Deea.
-Ok..deci ma ajutati ?
-Da..normal..Îmi spune Deea.
-Perfect...aici vreau sa organizati tot..o sa vorbesc cu parintii mei sa ramana în seara asta undeva...
-Bine...atunci noi mergem la magazin pentru cumparaturi..îmi spune Deea.
-Ok...mersi..le spun în timp ce îmi iau telefonul dupa masa.
-Orice frate..îmi spune Alberto si iese cu Deea pe usa.
Îmi deschid telefonul si îl sun pe tata.
-Da..raspunde tata dupa cateva secunde...ce repede...
-Hei tata..mama e cu tine ?
-Da..de ce ?
-Ok..pune-ma pe speaker..
-Bine..spune nesigur...gata.
-Buna dragule e vreo problema ? Ma întreaba mama îngrijorata.
-Nu..doar ca nu vreau sa veniti în seara asta acasa.
-De ce ? Ma întreaba tata si mama la unison.
-Pai..m-am împacat cu Rose si vreau sa o cer de nevasta..si am pregatit tot la noi acasa.. le spum tot dintr-o rasuflare.
-CEEEE ? ma întreaba ai mei socati de raspunsul pe care i le-am dat.
-Da..asa ca va rog..nu veniti azi acasa..am nevoie sa fiu singur..
-O Doamne...fiul meu..fiul meu..s-a facut mare...normal ca te ajutam...nu venit în seara asta acasa..felicitari...îmi spune mama fericita.
-Felicitari fiule penteu decizie..nu crede-am ca o sa mai reusesti sa fi cu Rose..îmi spune tata.
-Ok...mersi mult..si da tata am reusit..vorbim maine ca am treaba...întelegeti voi.
-Da dragule...succes...îmi spune mama.
-Mersi..spun dupa care închid.
Dupa o ora apare Alberto cu Andreea si ne apucam de pragatiri.

Rose POV
Dupa ce pleaca Alex ma apuc sa fac curat prin casa pana imi suna telefonul. Iau telefonul dupa canapea si raspund.
-Da iubitule, îi spun cu o voce de copil.
-Ce faci iubito ? Ma întreaba Alex.
-Asteptam sa ma suni.
-E bine..vezi ca vin sa te iau la 8 ,da ? Ma întreaba el.
-Unde mergem ? Îl întreb eu curioasa.
-Secret..sa fi gata la 20:00. Spune dupa care închide fara sa mai pot sa-l întreb ceva.
Ma uit la ceas si observ ca e 18:36 asa ca ma duc sa ma pregatesc , problema e ca nu stiu cu ce sa ma îmbrac.Hmm..vad eu. Ma duc repede în baie si fac un dus timp de 15 min. Îmi place sa stau mult în dus. Ies si ma duc la dulap pentru am alege tinuta. Optez pentru o pereche de colanti negri, un maieu alb mulat si o cămaşă în carouri. Cobor jos si ma uit la ceas si observ ca 19:45 asa ca ma duc si îmi iau o pereche de cizme negre si îl astept pe Alex. Dupa 15 minute apare si el cu un buchet de trandafiri roşi în mana.
-Buna , îmi spune în timp ce îmi da buchetul de flori si ma sărută apăsat le buze.
-Buna si tie, îi spun si ma duc în bucatarie unde las florile într-o vaza si ma întorc la el.
-Unde mergem? Îl întreb si vad ca e îmbrăcat la costum...hmm..foarte ciudat..e prima oara cand îl vad asa îmbrăcat.
-Ti-am zis e secret...îmi spune în timp ce îmi face cu ochiul.
-Atunci lasă-mă sa ma schimb...Îi spun în timp ce arat spre tina mea apoi a lui.
-Esti perfecta..hai...îmi spune în timp ce ma ia de mana si mergem la masina lui. Îmi deschide portiera si urc fara să scot o vorba. El urca la volan si în 15 minute ajungem la el acasa..ok..asta e ciudat..daca mergem la el acasa de ce e îmbrăcat în costum? Hmm...deja ma facut curioasa.
Se da jos din masina si îmi deschide usa emoţionat...ok...acum are si emoti. Ce naiba se petrece ?
-Ce facem aici? Îl întreb curioasa si putin nervoasa ca nu-mi spune ce se petrece.
-Ai rabdare..vei vedea.. îmi spune în timp ce ma ia de mana timid si mergem spre casa.
Cand ajungem în dreptul usi îmi pune mana la ochi si îmi spune sa am încredere în el. Deschide usa si pasesc timida în încapere.
-Da-ti pantofi jos , îmi spune si asa fac cu maine lui care nu-mi permitea sa vad nimic. Îsi da si el tenesi si pasim spre..sincer..nu stiu unde.
-Gata...îmi spune în timp ce îsi ia mainile de la ochi mei.
Deschid usor ochi si ce vad ma uimeste. Suntem în sufrageria casei lui unde în mijloc este o masa cu mancare gatita..de el..cred...si cu lumanari. Ma uit în jur si observ ca pe jos în jurul mesei sunt numai petale de trandafiri.
-Iti place ?..Ma întreaba el putin speriat.
-Nu...îi spun.
-Nu..pai..aaa..spune si eu încep sa rad.
-Logic ca îmi place iubire..e pentru prima data cand cineva face asa fece pentru mine..îi spun si dupa îl sarut.
-Pentru moment mai speriat..rau..îmi spune el în timp ce ma apuca de fund.
-Scuze...si cine a gatit ? Îl întreb zambind.
-Eu..nu cred ca a iesit bine..dar..na..merge..îmi spune si ma ia de mana si mergem la masa. Îmi trage scaunul si eu ma asez apoi el se pune în fata mea. Dupa ce terminam de mancat ne asezam pe canapea si Alex vine cu o cutie spre mine.
-Poti sa ma ajuti ? Ma întreaba emotionat.
-Sigur..spun si iau cutia si o desfac , ma uit înauntru cutiei si observ piese de puzzel.
-Puzzel ? Îl întreb confuza.
-Poti sa-l rezolvi pentru mine ? Ma întreaba cu zambetul de buze.
-Sigur , raspund confuza.
Ma apuc de rezolvat puzzelul..dar complicat mai e..stau aici de 15 minute si tot ce am observ e ca pe pazzel scrie ceva , dar înca nu stiu ce.
Ma chinui în timp ce Alex asteapta nerabdator.
-Ok..îmi spui si mie ce naiba se petrece ? De ce dracu m-ai pus sa rezolv un puzzel ? Daca vrei asa mult sa fie rezolvat , ajuta-ma . Strig eu la el nervoasa.
-Iubito..asta-i surpriza..trebuie sa rezolvi de una singura ca sa afli..
Îhhh..deha ma facut curioasa dar si nervoasa. Ma uit atenta la puzzel si tot ce am rezolvar e un Vr So si Me...nu înteles nimic. Ma mai chinui pana am ajuns la ultima piese..uhhh..ce bine..pun si ultima piese sa pur si simplu raman blocata..
Scria mare ,,VREI SA FI SOTIA MEA ?". Îmi întorc capul spre Alex care statea într-un genunchi si cu o cutie în mana.
Deschide cutia si observ ca înauntru e un inel cu diamant..îmi ridic privirea plina cu lacrimi de la inel la Alex.
-Iubito..stiu ca sunt cateodata enervant si mai fac greseli dar te iubesc...stiu ca am gresit enorm de mult..dar poti sa ma ierti ? Poti ierta un netod care te-a facut sa suferi si sa-l faci fericit. Îmi faci onoarea de a deveni sotia mea si sa îmbatranesti alaturi de mine ? Ma întreaba el uitandu-se la mine cu iubire.
Ma uit la el si tot ce pot spune e un.
-Daaaa...strig si îi sar în brate. Ma i-a în brate si ma învarte minute bune..apoi ma lasa jos si se pune înapoi într-un genunchi si îmi pune inelul pe deget.
-M-ai facut cel mai ferit barbat de pe planeta. Îmi spune în timp ce ma saruta pasional.

______________SFARSIT________________

Hey preteni scuze ca am întarziat cu capitolul dar am avut mici probleme..stiti cum e..
Nu-mi vine sa cred ca am terminat cartea..sincer..vreau sa va stiu parerea despre ea..e prima carte pe care o scriu...deci va rog spuneti-mi parerea voastra.
Va multumesc ca mi-ati citit cartea.
Va pup dulceee:*

Iubire De LiceuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum