7. Osa

695 57 0
                                    

"Niisiis. Nagu sa juba kuulsid on vampiirid kohal. Marckus ütles, et neid ei ole palju umbes kümme." teavitas mees kelle nime ma ikka ei tea Carterit. Mina istun ukse kõrval toolil ja kuulan neid, kuna see on ütlemata põnev, mida see mees räägib.

" Olgu, on nende asukoht teada?" päris Carter murelikult, kuigi ei näidanud seda välja.

" Meil ei ole täpseid kordinaate, aga nad peaksid olema Frost-is." ütles mees näol kerge muie, kui nägi Carteri ja minu nägu.

" Oota mida?" küsisime korraga vaadates mehele otsa, kes naerma turtsatas ja siis oma kahepäevast habet hõõrus ning lakke vaatas korraks.

" Sama, sina kolid kohe ära." ütles Carter püsti tõustes. Raputasin pead, endal kaval nagu peas.

" Ei lähe läbi." Carter istus tagasi toolile ja asetas pea kätele.

" Teate, ma lähen vaatan ring. Teil läheb veel kaua." sõnasin üleolev muie näos ja astusin uksest välja. On ikka tegelased. Kõndisin mööda koridori tagasi, kuna ennist nägin ühte suurt ruumi, mis sarnanes elutoaga.

" Jou Carlos." poiss mängis mingit telekas mängu ja ehmus kui mind nägi.

"Oh.. Tsau Sama, mida sina siin teed?" küsis ta kergelt segaduses olles.

" Tead, seda tahaks minagi teada." naeratasin talle ja istusin poisi kõrvale ja haarasin talt puldi.

" Hei! Mul oli mäng pooleli." virises ta ja proovis mult pulti saada, kui ebaõnnestus täielikult.

" Kuidas mängida?" küsisin vaadates juhmilt pulti. Carlos hakkas naerma.

" Kas sa tahad öelda, et sa ei oska mängida?"puterdas ta naeru vahelt välja.

" Ja. Mis siis, selleks sa siin oledki, et mind õpetada, kas pole nii?" rääkisin tõsine nägu peas.

" Olgu. Näe... see nupp on nagu OK, no tegelt see ongi, aga jahm. Sellega saad Gaasi ja sellega pidurdad. Ja nendega saad keerata." juhendas ta mind.

" Olgu, võta teine pult ja teeme võistluse." käsutasin teda.

" Olgu, isetead. Ole valmis pähe saama." irvitas ta ja ühendas teise puldi arvutiga.

" Nii Oled valmis kaotama?"irvitas ta endselt. pööritasin silmi ja vaatasin talle tüdinenult otsa.

" Kas saa juba paned selle käima?" küsisin. Ta kehitas õlgu ja pani siis käima.

" Mida? Kuidas? see pole võimalik." oli Carlos ahastuses, kuna ma võitsin ja tegi sellega nii suurt lärmi, et Carter ja see seksikas mees, kes on liiga üleolev, ilmusid kohale ja vatasid segaduses näoga ringi otsides ohtu.

" Kas te kujuteette, ta mängis elus esimest korda ja ta võitis MIND." kisendas Carlos trampides mööda tuba ringi, Teised hakkasin naerma ja Carter kukutas end minu kõrvale.

" Tubli töö girl." muigas Cart ja viskas mulle patsu.

" Tead, et sa oled esimene, kes talle ära tegi." rääkis mees, kelle nime ma endiselt ei tea.

" Olgu. Kas me lähme nüüd koju?" küsisin vaadates Carterit.

" Mul on veel tegemisi siin, aga... Carlos saad sa ta koju viia?" küsis ta poisilt. Carlos tegi mega pervo näo ja ütles:" eks ikka, sellise kaunitari vastu pole mul midagi." Carter vaatas teda kurjalt ja sama tegi see mees, kelle nime ma ENDISELT ei tea.

" Ma viin ta parem ise." ütles too mees.

" Kui nüüd minu arvamust kuulda, võin ma Carlosega küll minna." teatasin, mees olgu, ta on liiga noor et olla mingi mees, aga sellegi poolest jätkan ma tema meheks kutsumist. Igatahes see mees vaatas mulle arusaamatu näoga otsa ja küsis:" Miks siis?" naeratasin talle võltsilt.

Sama FatanWhere stories live. Discover now