Hiradan
Sabah gözlerimi açtığımda karşımda ayazı gördüm rüya gördüğümden adım gibi emindim ayazın üstündeydim şuan bu bi rüya değildi,hemen ayazın üstünden kalktım ayazı uyandırmaya çalıştım ama bir türlü uyanmıyordu acaba ölmüşmüydü kulağını nefesini duyabilecek bir şekilde suratına yaklaştırdım "napıyosun sen acaba sorabilirmiyim?"
"Ş- şey öldün sandım"
"şizofren misin yoksa taklit mi yapıyosun taklit yapıyosan söyle çünkü oscarlıksın"
"seni uyandırmaya çalıştım ama uyanmadın o yüzden böyle birşey yaptım belkide şizofrenimdir ha? Bir gece aynı yatakta bi sipastikle yattım sonuçta burda ne işin var niye gitmedin evine?"
"Burda kalasım vardı seninle yatmak istedim belki"
"çabuk kalk Cansu birazdan gelir"
"Tamam be meraklı değiliz senin evinede,yatağınada,sanada"ikimizde ayağa kalktık ve aşağı indik ayaz kapıya geldiğinde "gidiyorum ben"
"çabuk git Hadi" kapıyı açtığımızda cansu ve eymeni karşımızda gördük cansu "ayaz nereye gidiyorsun ya?"
"Hira hanım beni kovuyor"
"olurmu öyle şey canım hadi geçin içeri birlikte bir kahvaltı yapalım hem biz size birşey söylemek istiyoruz"Ve eymene gülümseyerek baktı bende ayaza baktım o ne söyleyeceklerini anlamış olacakki sırıtıyordu böyle yapma be karşındakide insan yani eriyip bittim burda cansu ve eymen içeri geçtiklerinde ayazla eymen oturmak için salona geçmişlerdi bende cansunun arkasından ilerlemeye başladım cansu "hadi canım masayı hazırlamaya başla bakalım"
"Tamam. Siz bize ne söyliyecektiniz?"
"dayanamıcam ben ya biz eymenle çıkıyoruz"
"Bumuydu yani" cansu 'noldu beğenemedimmi'der gibi kafasını salladı bende"iyimiş senin adına sevindim kanka"
"Yaa.öyle deme sen üvey evlat gibi kaldın sende ayazla çıkarsın canım"
"çok beklersin"cansuya baktığımda kapıya baktığını gördüm off allahım neydi benim günahım kesin ayazla eymen konuşmamızı duymuşlardı arkamı döndüğümde ayazla eymenin capkınca sırıttıklarını gördüm kesin yüzüm utançdan kızarmıştı ayaz "naber domates surat" diyip masadaki salamdan bir dilim ağzına attı bende ayazın bu lafına gözlerimi devirdim herkez gibi bende masaya oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım ayaza baktığımda bir yandan çayını karıştırdığını ve beni izlediğini gördüm kendimi 'ne bakıyon gardaş'dememek için zor tuttum içimdeki çirkef kızı ortaya çıkaramazdım cansu sanki başbakanmışta konuşma yapmaya hazırlanıyormuş gibiydi "evet arkadaşlar biliyosunuzki size birşey diyecektik eymenle"bende 'evet' dercesine elimi salladım "biz eymenle çıkıyoruz"dedi ve el ele tutuştular ve ellerini havaya kaldırdılar ayaza baktığımda onları dinlemediğini anladım kahvaltısına devam ettiğini gördüm ayaz masadan kalktı ve "ben eve geçiyorum,hira sabaha kadar üstümden inmedi de"cansuyla eymen 'ne iş dercesine'bana bakıyolardı "bu dün gece bizde kalmış benim yanımda yatmış biliyosunuzki ben çok deli yatarım o yüzden arada sırada üstüne çıkmış olabilirim ama bilmeyerek yaptım ya gerçekten"
ayaz "bilerekte yapabilirdin aslında bir lafına bakardı"masanın altından ayazın ayağına birtane geçirdim işlemiyoduku çoçuğa,hâlâ suratında o capkın gülüşü vardı ayaz eve gitmek için ayağa kalktığında moralim bir anda bozulmuştu keşke gitmese dedim içimden ayaz eymenle birlikte kapıya ilerlediğinde eymen cansuyla öpüştüler koklaştılar sarıldılar ama sonunda bitiremediler koklaşmayı ayaz"sevişmeniz bittiyse gidelim artık eymen" eymen "görüşürüz hira akşam cansuyla birşeyler yapmayı düşünüyoruz sizde gelin ayazla hem yalnız kalmassınız"cansu"aynen hira nolur gel nolur"
"Peki tamam gelirim akşam görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz çok iyi oldu geleceğin ayazıda yalnız bırakmassın"ayazdamı gelicekti içimdeki harlemshake yapmak isteyen ruhumu zor durdurmuştum cansuyla birlikte gülümsedik ve kapıyı kapattık şuan aklımda sadece akşam için ne giymek vardı...!