Arkadaşlar kitabımın instagram veya başka sosyal medya hesabı yoktur belki ilerleyen zamanlarda olabilir ama şuan düşünmüyorum.kitabımdaki karakterlerin parodi hesapları yoktur.bana instagram hesabımdanda ulaşabilirsiniz.
İnstagram:tugcetneli
Çok konuştum biliyorum. :D
İyi okumalar.yorum ve vote yapmadan geçmeyiniz lütfen.Ayazın yanına gittikten sonra ondan özür dileyip barışmıştık ve bana bi cümle söylemişti 'sımsıkı saril ki kokun bende kalsın' bu sözü çok hoşuma gitmişti. Bi süre daha birbirimize sarılı kaldıktan sonra bardan çıkmıştık şuan ayazla bize doğru gidiyorduk.ayaza bi soru sormak istiyordum ama korkuyordum.
"Ayaz larayla bişey yaşadınızmı?"
Bu sorunun cevabını acayip derecede merak ediyordum.
net bir şekilde.
"Hayır! Hira bu konuyu açmamanını kaç kez söyleyeceğim."
"Tamam özür dilerim."dedim ve kafamı cama yaslayıp dışarıyı izlemeye başladım.
"Açmısın dışardan birşeyler alalım mı?"
"cansu yapmıştır birşeyler."
Oda onaylayıp yola odaklandı tekrar.araba durduktan sonra geldiğimizi anladım ve kemerimi çıkardım.ayazdan önce arabadan indim.anahtarımı çıkarmaya üşendiğim için zili çaldım.cansu kapıyı açtı.
"Hoşgeldin ayaz enişte"
"Bana hoşgeldin yokmu?"
"Yok"
"Ama ben nap."lafımı bitiremeden.cansu bana sarıldı.
"Ya ben sana surat yaparmıyım hiç çok sevindim barışmanıza ya. bana sonra herşeyi anlatıcaksın haberin olsun."
Ayaz daha fazla bekleymeyip bizi ezerek kapıdan geçip içeri girdi.
Cansuyla birlikte bizde içeri girdik.burnuma bir anda nefis yemek kokuları geldi.
"Ayaz ben sana demiştim cansu birşeyler yapmıştır diye."
Ayaz beni takmayıp telefonuyla oynamayı devam etti.cansuyla birlikte hazırlık yapmak için mutfağa doğru ilerledik.cansuya.
"eymen gelicek mi?"
"Evet 1 saate gelir."
"O faişe kardeşi gelicek mi?"
"Hayır onu getirme dedim zaten o arkadaşlarıylaymış."
"Ohh.iyi bari.ben yukarı çıkıp üstüme rahat birşeyler giyeyim."
Dedim ve mutfaktan çıktım.sessizce ayazın yanına gidip yanağından öpücektim ki.ayaz bi anda yüzünü benim olduğum tarafa döndürdü ve dudaktan öpüşmüş olduk zar zor ayazın dudaklarından ayrıldım.
"Ne kadarda fırsatcısın."
"Hiç kaçırmam."dedi ve göz kırptı.
"Nereye?"
"üstüme rahat birşeyler giyicem"dedim.tam gidiceğim sırada ayazında peşimden geldiğini gördüm.
"Sen nereye?"
"Sana yardım edicem."
"Üstümü değiştirirken mi?"
"evet."
ayağımdaki terliği çıkarıp,
"Ayaz defol git başımdan."
Ellerini ben suçsuzum der gibi kaldırıp.
"Tamam tamam.gidiyorum"
dedi ve eski koltuğuna geri döndü.odama çıkıp üstümü değiştirdikten sonra mutfağa cansunun yanına geri döndüm.
"Evett geldim ben ne yapacağım?"
"Salata yap sen."
olumlu anlamda kafamı salladım.ayaz orda boş,boş oturmamalıydı o yüzden ayazıda yanıma çağırdım.
"Ne istiyosun hira?"
"Ayazz bana yardım edermisin?"
"Hayır."
tam mutfaktan çıkacağı sırada kolundan tuttum ve geri yanıma gelmesini sağladım.
"bana yardım ediceksin dedim sana."
"offf.tamam ne yapıcağım."
"ben kullanıcağımız malzemeleri yıkacağım,sende doğrıcaksın."
malzemeleri yıkadıktan sonra ayaza doğraması için uzattım.
Domatesleri bütün bütün tabağın içine atarken.
"Napıyosun sen? doğrAsana onları."
"Nasıl doğrayacağımı göster o zaman."
Ayaza nasıl doğrayacağımı gösterirken kapı çaldı ve kapıya bakmak için gittim.
"Hoşgeldin eymen."
"Hoşbulduk yenge.Iımm şey.ben lara adına özür dilerim sizden."
"sorun değil eymen unuttuk bile bu konuyu"eymene unuttuk demiştim,ama ayaz unutmuş olsa bile ben unutmamıştım ve bu kızdan bunun hesabını sorıcaktım.içeriye doğru ilerleyince ayazın koltukta oturduğunu gördüm.Mutfağa geçiçeğim sırada tekrar kapı çaldı.kapı ziline lanet ederek kapıyı açmaya gittim.gelen anıldı.
"Naber fıstık? Kimler var?"
"Lara yok canım benim."
Anılın yüzü birazcık düşmüştü ama sonra toparladı.tanımıyomuş gibi yaparak.
"Lara kimdi?"
"Tanımamazlıktan gelme anıl,laraya nasıl baktığını gördüm."
"İyi be ayazla eymendemi burda?"
"Evet."
dedim ve içeriye doğru ilerledim masayı görünce biraz moralim bozulmuştu cansuya hiç yardım etmemiştim cansunun yanına gidip.
"Yaa aşkım kusura bakma sana yardım edemedim."
"Sorun değil canım benim hadi sofraya geçelim."
Birlikte mutfaktan çıktık erkekler masaya oturmuştu bile.
Tam masaya oturduğumuz sırada cansunun telefonu çaldı.
"Annem arıyo sessiz olun!"diye bizi uyardıktan sonra telefonu açtı.
"Efendin anneciğim.?"
"iyiyiz anneciğim siz nasılsınız.?"
"Tabiki anneciğim."
"E-evet eymenlede tanışırsınız."
Eymen tam su içerken söylediğii için suyu ağzından püskürtmüştü.cansu telefonu kapattıktan sonra endişeli bi şekilde bize döndü.
"Annemgil yarın eymenle tanışmaya geliyolarmış."anıl.
"Ne var ki bunda?"
"Annengil eymeni nereden biliyorlar ki?"
"Hira biliyosun ben annemden bişey saklamamm annemde babamdan o yüzden gelmişken tanışalım diyolar."eymen sakin bi şekilde.
"Tamam sevgilim tanışırız.zaten tanışma yani sıradan bi tanışma."
"öyle ama hayatım.senin aileninde gelmesini istiyolar"
"Tamam çağırırım ben."dedi.ve yemeğini yemeye devam etti.ikisininde üstünden azda olsa bi endişe gitmişti.ayaz.
"Eymen yarın erkenden şirkete gitmemiz gerekiyor."
"Tamam abi gideriz."
"Şirkette çalışmaya başlıyormusunuz artık ayaz?'
"Evet güzelim geç bile kaldık.hemen işlere başlamalıyız yarın çok geç çıkmayız zaten."
Cansu hemen.
"Aaa.evet,evet geç kalmayın sabah 10 da iniceklermiş uçaktan.annemgil"eymende olumlu anlamda kafasını salladı.herkez yemekten kalkmıştı.bizde cansuyla sofrayı kaldırdık bulaşıkları atarken cansu.
"Hira yarın yemeğe ne yapalım.?"
"Buluruz canım bişeyler telaş yapma."
"İlk defa eymenin ailesiyle tanışıcam."benim biranda yüzüm düşmüştü ben ayazın ailesiye hiç tanışmamıştım bile bu konuyu ayazla konuşmam gerektiğini kafama kazıdım.cansu.
"Haftaya okullar kapanıyo ve balo var."
"Evet ama ayazın baloya geliceğini sanmıyorum."
"bende ama sen ben gidicem dersen gelir ayaz asla orada seni yalnız başına bırakmaz."
"Aynen öyle."dedim ve makinanın kapağını kapattım.cansuyla birlikte içeri geçtik ben ayazın yanına geçtikten sonra anılı göremediğim için.
"Ayaz anıl nerede.?"
"Yukarı duş almaya gidiceğini söyledi."
Cansu beni dürtekleyip.
"Gel internetten yemek tarifleri ve tatlı tariflerine bakalım."
olumlu anlamda kafamı salladım.tariflere bakmak için laptopumu elime aldım.ve cansuyla birlikte tariflere bakmaya başladık.