-20

3.7K 175 2
                                    


Cansudan
O gün ayazla eymen bizi taksiyle eve,adını bildiğim ama tanımadığım birisi hirayı kaçırmıştı bu ayazın neyi olduğunu bilmiyordum ama intikam almaya çalıştığı belliydi çünkü hira ayazın herşeyi olmuştu biranda,hirayı çok özlemiştim kaçırıldığından beri görüşmüyorduk ve ben bu kaçırılma konusunda kendimi suçluyordum hirayı kurtaramamıştım,engel olamamıştım.Evin zili boş evde yankılandı ve kapıyı açmak için ilerledim gördüğüm manzara hira,ayaz ve eymende hemen hiraya sımsıkı sarıldım.

"Çok özledim seni hiram nasılsın.?"

"cansu nefes alamıyorum"

"Ayy özür dilerim aşkım.nasılsın iyimisin"

"İyiyim canım benim bende seni çok özledim"

Ayaz "hasretleşmeniz bittiyse içeri girelim."

hepimiz birlikte içeriye girmiştik hira yanıma oturdu ve tekrar sarıldık çok özlemiştim onu çok.
-hiradan-
Cansuyla kavuşmuştuk sonunda hasretleştikten sonra

"Ben yukarı çıkıp bi duş alsam sorun olurmu?"

Hepsi bir ağızdan sorun olmaz deyince yukarı çıktım ve odama girdim,odamı çok özlemiştim.odamdaki banyoya doğru ilerledim ve suyu açtım kirli çamaşırlarımı çıkardım,
kirli sepetine attım sonrada kendimi o ılık suyun altına bıraktım bütün yaşadıklarım suyun altından akarken çok rahatladığımı hissettim,şampuanla saçımı yıkadıktan sonra böğürtlenli duş jelimlede vücutumu lifledim.15 dakikalık bir duştan sonra çıktım.odama geçtim ve iççamaşırlarımı üstüme geçirdim aklıma ayazda olan kırmızı sütyenim geldi onu ne ara almıştı çok merak ediyordum altıma bordo pantolon üstümede ince salaş bir t-shırt giydikten sonra saçlarımı taradım ve kuruttum makyaj masama ilerleyip ince bi eyeliner ve parlatıcı sürdüm.Sonra aşağı ayazgilin yanına indim.hepsi televizyona odaklanmışlardı benim geldiğimi fark etmemişlerdi bile.ayazın yanına ilerleyip oturdum.

"Buğün hep birlikte bişeyler yapalım mı?"

cansu;
"Aa evet mesela lunaparka gidebiliriz.siz ne dersiniz beyler.?"

eymen;
"Benim için uyar"

bakışlarımı ayaza çevirdim oda omuz silkmişti oda farketmez diyordu galiba.

"Hadi o zaman çıkalım"

hepimiz lunaparka gitmek için ayaklandıktan sonra dışarı çıktık ve arabalarımıza bindik cansu eymenle bende ayazla gidicektik.lunaparka gitmek için yola koyulduk.ayaza baktım dalgın gözüküyordu.

"Sevgilim sen iyi misin?"

"Hı ney anlamadım hatunum?"

"Noldu diyorum anlat"

"Bişey olmadı sadece biraz uykum var"

fazla üstüne gitmedim elbet anlatıcaktı.lunaparka geldikten sonra hepimiz arabadan indik eymenle ayaz biletleri aldıktan sonra neye bineceğimize karar vermeye başladık çarpışan arabaya binmeye karar vermiştik lakin ayazla eymenin burada çok fazla kişiyi yumruklayacağını bildiğimiz için çarpışan araba seçeneğini eledik.sonradan dönme dolaba binmeye karar aldık ayazla ben,cansuylada eymen birlikte binmiştik dönme dolab yavaş yavaş.yukarı çıkmaya başlayınca istanbulun o muazzam görüntüsünü daha iyi görebiliyordum.ayaz beni kolları arasına aldı ve saçıma öpücükler kondurmaya başladı.

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin