Hiradan.
Eymenle ayaz evlerine gittikten sonra cansu tarif bakmaya devam edelim dedi ama ben yorgun olduğum için kabul etmemiştim.odama çıktım üstüme pijamalarımı giyip yatağıma girdim elime telefonumu aldım ve ayaza mesaj attım.
'iyi geceler'
Yazdım ve telefonumu geri yerine koydum tam o sırada mesaj geldi.ayazdandı.
'İyi geceler hatun.yarın okula gidicekmisin?'
hatunum demesini o kadar çok seviyordum ki.bi hatunum demesini hiçbirşeye değişmezdim.cevap olarak.
'Hayır cansuya yardım etmem lazım'yazdım.
hemen cevap gelmişti 'tamam'yazmıştı telefonumu tekrar sehpamın üstüne koydum ve gözlerimi kapattım.********
Sabah cansunun buz gibi suyu yüzüme dökmesiyle nerden geldiğimi şaşırmıştım.
"Napıyosun cansu!"
"kaç saattir uyanmanı bekliyorum bende çareyi bunda buldum."
"Aferim sana."
Dedim ve hızlı bir şekilde banyoya ilerledim rutin işlerimi hallettikten sonra aşağı indim.
Cansu
"Hadi süpürmeye başla bakalım bende arkandan yerleri silicem."
Olumlu anlamda kafamı salladım.ve yerleri süpürmeye başladım.temizleme işi bittikten sonra kendimi koltuğa attım.çok yorulmuştum.cansu
"Hira kalk çabuk ordan mutfağa geçiyoruz iki saatimiz kaldı."
"Nee.iki saat mi?"
Cansuda olumlu anlamda kafasını salladı.hemen mutfağa geçtik.ve yemekleri yapmaya başladık.yemekler bittikten ve sofrayıda kurduktan sonra cansu hazırlanmak için odasına çıktı o sırada telefonum çaldı arayan kişi ayazdı.
"Efendim.?"
"Güzelim bu akşam larada gelicekmiş bi zorluk çıkarma lütfen!"
"hiç zorluk çıkarıcak havamda değilim."
"inşallah.akşam görüşücez"
ayaza cevap vermeden telefonu suratına kapattım benimde hazırlanmam gerekiyordu o yüzden hemen odama çıkıp sıcak bi duş aldım.dolabımdan kendime kıyafet bakmaya başladım.
toz pembe kalın askılı bir elbise çıkardım üstümü değiştirdikten sonra makyaj masam geçip saçlarımı düzleştirdim.makyaj olarakda eyeliner,far ve ruj surdum.cansunun yanına gitmek için odamdan çıktım.
Cansunun kapısını tık tıkladım ve içeri girdim.Kırmızı üstüne oturan fiziğini harika gösteren dizlerinin üstünde ince askılı bir elbise giymişti oda saçlarını kıvırcık yapmıştı.
"Cansuuu! Çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim sende harika görünüyosun."
"Teşekkür ederim canım benim."
"çok abartmamışım değilmi?"
"Hayır tabiki harika görünüyosum.haydi aşağı inelim."
"peki tamam."
ikimiz birlikte aşağı indik.aşağı indikten sonra salona geçip misafirlerin gelmesini bekledik o sırada kapı çaldı.cansuyla ikimiz kapıya doğru ilerledik.cansunun ailesi gelmişti.
"Hoşgeldinizz anneciğim ve babacım"dedi ve onlara sarıldı.
"Hoşgeldiniz tülin teyze"dedim.ve cansunun annesine sarıldım.tülin teyzeyi seviyordum beni kendi kızıymışım gibi severdi çok sıcak kanlı birisiydi.
"Hoşbulduk.hira kızım maşallah çokda güzel olmuşunuz."
"Teşekkür ederiz buyrun geçin içeri"
hep birlikte salona girdikten sonra cansunun babası Murat amcanın yanına gittim ve elini öptüm.
"Hoşgeldiniz murat amca."dedim ve sarıldım.
"Hoşbulduk kızım."
O sırada tekrar kapı çaldı cansu kapıya bakmaya gittikten sonra ilk başta bir adam,bir kadın,ayaz eymen ve eymenin gıcık olduğum kardeşi içeri girdiler hepimiz selamlaştıktan sonra büyükler yani cansunun ailesi ve eymenin ailesi konuşmaya tanışmaya başladılar.telefonumun sesini duydum.Gönderen:Ayaz
Çok güzel olmuşsun güzelim ama çok fazla kısa bunun hesabını sonra kesicem.Gönderilen:ayaz
teşekkür ederim ama kısadeğilbir kere elbisem.g
önderen:ayaz
Her neyse.yukarı odana gel.çok özledim seni.herkezden izin alarak odama çıktım.ardından ayaz geldi hemen boynuna atladım ve sımsıkı sarıldım.o güzel erkeksi siğarayla karışmış olan o hayranı olduğum kokusunu içime çektim.
"Çok özledim seni ayaz."
"Bende güzelim bende."dedi ikimizde ayrıldıktan sonra odamdaki koltuğa oturduk ayazla bu aile meselesini konuşabilirdim şimdi.
"Ayaz."
"Efendim güzelim?"
"Şey.senin ailen yaşıyo değil mi?"
"evet de noldu."
"Beni ailenle tanıştırıcakmısın.?"
"Elinde sonunda tanışıcaksın güzelim sen benim karım olacaksın çünkü."dedi ve alnımı öptü. Karım olacaksın lafı çok hoşuma gitmişti.
"Bende senin ailenle tanışmak istiyorum."
"Tamam güzelim ben ailemle konuşıyım tanışırsınız."
"Tamam hadi aşağı inelim artık."
"ben halimden memnunum inmeyelim."
"Hayır ayaz yürü."
Zorlada olsa ayazı aşağı indirdim bi yukarı çıktık geldik herkez kaynaşmış.lara
"Hele şükür aşağı inebildiniz yemekten sonra devam edersiniz artık yiyişmenize"
Yiyişmenize sözünğ bastırarak söylemişti bütün gözler bize döndü cansu hemen.
"onlar sevgili lara ister yiyişirler ister öpüşürler seni ilgilindirmez."cansu daha da çok utandırmıştı beni herkezin içinde öyle şey denirmiydi.eymenin annesi cansuya ve bana öyle kötü baktıkı korkmadık değil yani cansuyu bilemem ama ben korkmuştum.
"Laracım biz ayazla öyle şey yapmıyorduk yukarda."
"Ne yapıyodunuz peki.?"
Eymenin babası birden konuştu.
"lara seni ilgilendirmeZ çoçuklar napıyorsa hadi biz artık sofraya geçelim"
Hep birlikte sofraya geçtikten sonra lara ayazın yanına yani benim oturacağım yere oturdu birde eteğini yukarı falan çekmeler iyice gözüm dönmüştğ cansu kolumu dürtekleyince bakışlarımı laradan ve ayazdan çektim.
"Kızım kaç saattir sana sesleniyorum çorbaları servis et."
Olumlu anlamda kafamı salladım aklıma bi fikir gelmişti.kimsenin göremiyeceği bi şekilde parmağımı çorbaya batırdım çok sıcaktı benim istediğimde buydu zaten.yüzümde tehlikeli bi gülümseme oluşmuştu.büyüklere çorbayı servis ettikten sonra laraya baktım ve hâlâ ayazın yanındaydı çorbayı laranın kasesine doldururken bilerek eteğinden gözüken çıplak yere çorbayı boşalttım.
"Napıyosunnn! Sen be gerizekalı yakdın beni."
Cansu hemen araya girdi.
"Bilerek yapmadı canım benim gel ben sana lavaboyu gösteriyim."dedi ve onu yukarı çıkardı bende hemen ayazın yanına oturdum bütün gözler bendeydi bi açıklama yapmam gerektiğini düşündüm.
"Bilerek dökmemiştim.kusura bakmayın"ayaz,anıl ve eymen tabikide bu yalanıma inanmamışlardı ayaza baktığımda sadece gülümsüyordu.
"Çokmu hoşuna gitti ayaz?"
"Evet.hani bi zorluk çıkarmıcaktın"dedi bende sadece omuz silktim.ve yemeğimi yemeye devam ettim.larayla cansu aşağı indiklerinde lara yanıma gelip.
"Kalk ordan orası benim yerim."
Dedi ve kolumdan tutup kaldırmaya çalıştı.
"Öylemi bilmiyodum."
"Kalk dedim sana."
"Naparsın?"
Eymenin babası araya girdi ve larayı başka bi yere oturttu.yemekler yenip kaldırıldıktan sonra cansuyla kahve yapmak için mutfağa geçtik.cansu.
"Bilerek yaptın değilmi hira?"
"Tabiki kızım ayazın yanında oturmayacaktı."
O sırada mutfağa ayaz,anıl ve eymen girdi.eymen
"iyi yaptın yenge lara benim kardeşim olabilir ama ayaza karşı yaptıklarını görüyorum."
sadece gülümsemekle yetindim ayaza baktığımda herzamanki gülümsemesiyle bana bakıyordu.cansu eymen ve anıl mutfaktan çıktıktan sonra Ayazla baş başa kalmıştık mutfakta ayaz yanıma gelip kollarını bana sardı ve saçlarıma öpücükler kondurmaya başladı.
"Seni çok seviyorum biliyosun değilmi?"
"Biliyorum Bende seni çok seviyorum sende bunu biliyosun değilmi?"
Sonra O sıcak dudaklarını dudaklarıma bastırdı.Yorum yapmayı unutmayın lütfen ve vote vermeden geçmeyin inşallah beğenirsiniz. :) yazım yanlışları varsa özür dilerim.