-14

5.2K 249 12
                                    

Medya:ayaz
"Sen benimsin"
"A- anlamadım"
"Bak hira sen istesende istemesende sen benimsin ve başkasınında olamassın."
"Ayaz neyi anlatma..."
Diyemeden dudaklarını dudaklarıma bastırdı o kadar güzel öpüyorduki öpüşüne karşılık vermemek elde değildi ve bende kendimi tutamadım ve öpüşüne karşılık vermeye başladım öpüşü daha çok şiddetlenmeye başlayınca geri çekildim ikimizde nefes nefese kalmıştık ayazın suratında en çok sevdiğim gülüşlerinden birisi vardı aslında bütün gülüşleri çok güzeldi ben galiba ayaza aşık olmuştum ve onu çok seviyordum.Ayaz "hira ben seni çok seviyorum belki bu karşılıklı olmayabilir ama sen herzaman benim olacaksın başka kimsenin ola.."lafını keserek "Ayaz bende seni çok seviyorum ve ben herzaman seninim,başkada kimsenin olmıyacağım"
"Sen ciddimisin?"
"Ortada bir çıkma teklifi yok ayaz ama olsun"
"Boşver çıkma teklifini gel sarılalım"dedi beni o kocaman kas yığını gövdesine çarptı kollarımı ona sımsıkı sardım tam o çok sevdiğim kaslarına dokunacakken ayaz bi anda kükredi.
"Hiraa! Bu etek ne şuan hesap sorabilirim çünkü benimsin sevgilimsin"
"Aynen öyle. Etekde fazla kısa biliyorum ama ben bu eteğimi çok seviyorum"
"Bi ara size geldiğimde bütün etek ve elbiselerini kesicem bundan sonra pantolon giyiceksin hira"
"Peki tamam ama eteklerimi kesme"
"Hira başlatma keyfine"dedi ve üstündeki ceketi çıkardı ve bana verdi ben anlamazca ona bakarken "oturduğumuzda bunu üstüne örtüceksin ve gidene kadarda ayağa kalkmıcaksın" olumlu anlamda kafamı salladım ve ayaz ellerimizi birbirine kenetledi ben bu çoçuğu çok seviyordum hemde çok biz şuan ayazla çıkıyorduk ortada bi çıkma teklifide yoktu sadece benimsin demişti hiç benim kararımıda sormuyordu.Cansu ve eymenin yanlarına doğru ilerlemeye başladık cansuyla eymen ellerimizi gördüğü an cansunun ağzı açıldı ayazda ellerimize daha çok sıkarak tutmaya başladı,"bir dakika,bir dakika ben yanlış görmüyorum değil mi Eymen"
"Hayır sevgilim. Yanlış görmüyorsun"
"Siz çıkıyomusunuz"
"Evet" cansu bana sımsıkı sarılmıştı "çok sevindim ya bu çok güzel bir haber"
eymen "hayırlı olsun kardeşim"
dedi ve oda ayaza sarıldı. Sonrada bana sarıldı ve oturmak için masaya geçtik ayaz şükürler olsun ki hâlâ elimi bırakmıştı ve bende ayazın bana verdiği ceketi bacaklarıma örttüm.Cansu ne kadar çok dans etmek için eymene ısrar etsede eymen kararlı bir şekilde hayır diye cevaplamıştı ben ayaza dans edebilirmiyim diye bile sormuyorum çünkü cevabını biliyorum hepimiz gitmeye karar verdiğimizde club'dan dışarı çıktık arabaya atladıktan sonra bizim eve gitmek için yola koyulduk arabayı bu sefer eymen sürüyordu cansuyla biz yine arkadaydık arabanın içindeki sessizlikten dolayı benim karnımın guruldadığı çok güzel bir şekilde duyulmuştu utançla kafamı aşağı eğdim.Eymen arabayı durdurunca dışarıya baktım pizzacıya gelmiştik eymen "hadi inin bi yemek yiyelim öyle gidelim"
Hepimiz olumlu anlamda başımızı sallamıştık arabadan ilk inen bendim hemen pizzacıya attım kendimi ayaza bana büyük boy almasını söylemiştim çünkü çook açtım,ayaz büyük boy pizzayı önüme koyduktan sonra eymen,cansu ve ayazında büyük boy pizza ve kola aldıklarını gördüm aklıma birden ayazla pizza yediğimiz gün gelmişti yüzümde hemen bi gülümseme oluşmuştu öküz bana bir dilim pasta vermişti sonra kıyamadı tabi bi tane daha verdi ayaz yüzümdeki gülümsemeyi görmüş olacakki "karnın doyunca yüzün gülmeye başladı"
"Evet ayazcım öyle oldu"dedim ve tekrar pizzama gömüldüm cansuyla eymene baktığımda birbirlerine pizza yediklerini gördüm çok tatlı bir çiftlerdi ama biz ayazla böyle olmayacaktık yani emindim.Herkez pizzalarını bitirdikten sonra eve gitmek için ayaklandık..

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin