-21

2.9K 163 3
                                    

Ayazdan
Hirayla lunaparktan gelirken birikte yemek yapma kararı almıştık.
"Aşkım eymenle cansuyu akşam yemeğine mi çağırsak"
"Olur hatunum.ben eymeni arıyorum."Eymengili arayıp onay aldıktan sonra hiraya haber verdim.
"geleceklerini söylediler hatunum ben duşa giriyorum hemen çıkarım"
"tamam bitanem"

*
ayaz duş almak için yukarı çıkınca ayazı beklemek için salona geçtim aklıma hemen anıl geldi beni çok aramıştı hatta eve bile gelmişti ama ben ayazgilde olduğum için beni bulamamıştı.anıla ilk defa yalan söyleyecektim bu beni üzüyordu,gerçekleri anlatırsam ayazla birlikte olmamı istemezdi o yüzden hemen anılı aradım.ilk çalışta açtı.
"Hira nerdesin kızım sen kaç günden beri seni arıyorum."
"Sakin ol anıl.ben iyiyim ayaz,eymen,cansu hep birlikte 1 haftalığına ayazgilin dağ evine gittik kafamızı dinlemek için o yüzden birbirimize söz verdik telefonlardan uzak durıcaz diye"o sırada ayaz geldi anılla konuştuğumu anlayınca yalanımıda anlamış oldu.
"Haber verebilirdin ben yarın eve dönüyorum annemgil izmire döndüler."
"Tamam canım benim.özür dilerim sana haber vermediğim için seni çok özledim biliyomusun."ayazın bana öldürücü bakışlarını üstümde hissedebiliyordum.
Anıllada telefon görüşmesine sonlandırdıktan sonra.ayaz
"Çok özlemişmiş ben sana özleticem anılı"
"ya ayaz 2 haftadan beri görüşmüyoruz özledim gerçekten"
"banane görüşseydiniz."
"Yürü mutfağa ya"
mutfağa ilerledikten sonra ayaz sandalyeye oturdu.
"Oraya oturmaya geldin galiba sen"
"Evet.istersen içeriye geçebilirim"
"Ayazzz..bana yardım ediceksin.tencere çıkar bana çabuk"mercimek çorbası,karnıyarık ve pilav yapıcaktık daha doğrusu yapıcam.ayaz homurdana,homurdana tencereleri çıkardı.ve yemekleri yapmaya başladım.

*
Yemekler bittikten sonra masayıda hazırladık ayaz tahmin ettiğim gibi,bana sadece masayı hazırlamakta yardık etmişti kapı çaldıktan sonra kapıyı açmaya gittik ayazla.
"Hoşgeldiniz geçin içeri"dedim ve cansuyla eymeni öptüm.cansu
"Hoşbulduk canım benim"
Hep birlikte içeri geçtik salona oturduktan sonra,eymenle ayaz siğara içmek için balkona gittiler.
Cansu "seni kaçıranın kim olduğunu öğrenebildinizmi?"
"hayır sadece bana ayazla ilgili sorular sordular ama hatırlamıyorum."
"Peki canım.ayaz abi işine bakar"
"Artık yemeğe geçelim mi? Açmısınız"
"Evet yemek yemeden geldik"o sırada ayazla eymen yanımız geldiler.Ayaz
"Yemeğe oturalım artık çok acıktım"hepimiz ayaza onay verdikten sonra sofraya oturduk..keyifli bi akşam yemeği yedikten sonra ayazın telefonu çaldı.
"Efendim baba"
"Benden tekrar şirkete geçmemi mi istiyosun"
"Tamam baba yarın biz başlarız eymenle işlere"dedikten sonra telefon görüşmesini sonlandırdı.
"Nolmuş ayaz.?"
"Babam şirkete geçmemi istiyo. yeni bir iş almışlar o yüzden"
anladım dercesine kafamı salladım.
"Eymen sendemi ayazgilin şirketinde çalışıyosun"
"Evet yenge"eymenin telefonu çaldı
"Efendim"
"Tabi gel ben seni havaalanından alırım yarın"
"Tamam canım benim bende seni çok seviyorum dikkatli gel"
cansu
"Eymen kim o sen kime seni çok seviyorum dedin?"
"Kız kardeşim geliyo yarın almanyadan cansu bizde kalıcak ona dedim seni çok seviyorum diye"
"özür dilerim hayatım bilmiyodum."
"Önemli değil sevgilim"dedi ve cansunun elinin üstünü öptü.
"Eymen senin kardeşinmi var?"
"Evet adı lara benden 2 yaş küçük 18 yaşında yani"
"Hmm.anladım çok merak ettim şimdi."
"Yarın gelicek görüşürsünüz"
"Cansu yarın anıl eve dönicekmiş ailesi izmire dönmüşler yarın bizde evde olalım"
"Tamam canım.eymen yarın lara yı bize getirsene"
Ayaza baktığımda yemeğini yediğini gördüm.
Eymen "tamam canım.yarın bakarız"hepimiz yemeğimizi yedikten ve cansuyla makineyede yerledikten sonra işimiz bitmişti.
"film izleyelim mi?"cansu.
"aaa.evet hadi izleyelim"
"Ayaz hadi film koy"ayaz tv nin yanına giderek korku filmi koydu.Ve yanıma geldi.
"bana bidaha ayaz dersen o dişlerini sökerim senin."

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin