Medya:hira ve Ayaz
Hirayı bulduktan sonra evime getirmiştim yüzü paramparçaydı.Hira kıpırdanmaya başladı ve gözlerini açtı.
"Sevgilim"
"Ayaz noldu bAna"
"Birşey olmadı güzelim hadi dinlen sen"
"Seni çok özledim"
"Bende güzelim bende.birdaha seni asla bırakmayacağım merak etme"
"Beni kim kaçırdı?"
"Boşver güzelim.zamanı gelince herşeyi öğreniceksin"odama efe girmişti.
"İyimisiniz? Bi sorun yok değil mi?"
"Yok hadi şimdi dışarı"hira
"merhaba ayazın neyi oluyorsun?"
"Abisi"ayazın bi abisi mi varmıydı yok artık
"Ayaz bana bi abin olduğunu söylememiştin"
"O kendisini öyle sanıyo."
"Ne?"
"Yok bişey hira.hadi sen dinlen ben geliyorum"olumlu anlamda kafasını salladı efeyle birlikte dışarı çıktık.
"Urası buldunuzmu?"
"Hayır hiçbir yerde yok"
"onu bulucaksınız onu bulduğum an belasını sikicem kimse benim olana dokunamaz."
çıkışa doğru ilerledim ve korumalaraa kimseye eve almamlarını ve hirayı dışarı çıkarmamalarını emrettikten sonra arabama atladım ve gazı kökledim nereye gittiğimi bends bilmiyordum sadece hirayı birazcık eğlendirmek istiyordum o paramparça olmuş yüzü gözümün önüne gelince aniden frene bastım bunu ona,hirama,benim olana nasıl yapabilmişti o piç.bu akşam hirayı biryere götürebilirdim o yüzden hemen hirayı aradım açtığında o uykulu sesi bütün sinirimi almıştı sanki.
"Efendim"
"Güzelim hazırlan buğün seni biryere götüreceyim"
"Peki tamam"olumlu cevap aldıktan sonra aramayı sonlandırdım.
Hirayı almak için arabayı eve doğru sürdüm ve hirayı dışarı çıkması için aradım hirada arabaya girince yola koyulduk.
"Ayaz nereye gidiyoruz?"
"Süpriz"
"Ya söyle"süprizleri küçüklüğümden beri çok severdim ama çokta merak ederdim.
"Hayır"
Bu aralar kendimi hiç iyi hissetmiyorum çok yorgundum 4 günden beri ne yemek yemiştim ne bişeyler içmiştim ayaza
"Seni çok seviyorum"dedim gözlerim dolmuştu onu bu 4 gün içinde Çok özlemiştim o benim herşeyimdi,dünyamdı,nefesimdi,hayatımdı.
"bende seni çok seviyorum bitanemde noldu biranda?"
"Hiçbirşey olmadı"
Araba kullanmasını umursamadan ona sımsıkı sarıldım oda arabayı kenara çekip sarıldı o hayranı olduğum dudaklarını dudaklarıma bastırınca karşılık verdim öpüşü daha çok şiddetlenince ayaz geri çekildi.
"Ben kendimi kaybetmeden gidelim bence .Hadi sil göz yaşlarını torpidoda peçete var "
Torpidoyu açtım ve karşımda kırmızı bir sütyenle karşılaştım.bir dakika ya bu benim sütyenim değilmiydi?
"Ayaz bune"yandan bir bakış attı ve
"Sütyen"dedi.
"Teşekkür ederim canım ya ben bunu etek sanıyodum bu benim sütyenim değilmi kaç aydır bunu arıyorum"Dedim sütyenle kafasına kafasına vurdum,tam çantama koyıcakken ayaz elimden aldı.
"O artık benim güzelim"
"Ne demek senin ya ver sütyenimi"ne kadar çok uğraşsamda sütyenimi elinden alamadım.ayaz arabayı durdurtuktan sonra geldiğimizi anladım.birlikte arabadan indik,burası çok güzeldi aşağısı uçurum gibiydi ve istanbul ayaklarımızın altındaydı resmen kimse yoktu çok sessizdi.çimenlerin üstüne oturduktan sonra ayaz piknik sepetinden 4 tane sandiviç 2 tane meyve suyu çıkardı.
"Ayaz burası çok güzel kaç senedir istanbulda yaşıyorum ama burayı hiç görmemiştim."
ayaz ise sandiviçini yiyordu bende meyve suyumu açtım ve sandiviçimi yemeye başladım sandiviçlerimiz bittikten sonra bu anın tadını çıkardık sonra bir anda Fıskiyeler açıldı ve su sıçramaya başladı bende hemen ayağa kalktım ellerimi açtım ve kendi etrafımda dönmeye başladı.çok güzeldi ayaz suyu sevmediği için sudan kaçıyordu.
"Ayaz gelsene buraya çok güzel"
"Hira çık şu suyun altından hasta olıcaksın"
"Korkak ayaz korkak ayaz."ayaz bi anda ayağa kalktı ve oda benim gibi suyun altına girdi el ele tutuştuk ve etrafımızda dönmeye başladık sonra ayaz anlını anlıma yasladı.
"Seni çok seviyorum 'güzel gözlüm'"
"Bende seni çok seviyorum gülüşüne öldüğüm"ayaz dudaklarını dudaklarıma bastırdı,öpüşüne karşılık vermemek mümkün değildi.merhabaaa. Canımcımlar:)
Lütfen vote vermeden geçmeyin ve yorum yapmayı unutmayın sizi çok seviyorum.
Öptümm kocamann :)