-16

4.5K 219 6
                                    

Medya:ayaz
Cansu'dan
Kahvaltı yapıcağımız cafeye gelince hepimiz arabadan indik ve boş bir yer bulup oturduk, yanımıza garson gelip siparişlerimizi aldıktan sonra ayazın telefonu çaldı
'Efendim Uras' karşısındakinin söylediği cevaba 'tamam geliyoruz'dedi ve aramayı sonlandırdı hira
"Noldu ayaz nereye gidiyorsunuz?"
"Bi işimiz çıktı eymen toparlan kalkıyoruz"Eymen sanki nolduğunu anlamış gibi telaşlandı
"Cansu sevgilim bizim bi işimiz çıktı çok acil siz burda kahvaltı yapın sonra okula geçin biz buğün okula gelmeyiz"olumlu anlamda kafamı salladım sonra ayağa kalktım ve eymene sıkıca sarıldım sanki ona bişey olıcakmış gibi Ayaz"burdan sonra eve geçin okula geçmeyin ve dışarıda adım atmayın,sakın soru sorma"
"Pekide burdan sonra okula geçsek"
"Hayır sakın.Biz evinize bi koruma yollayacağız"
"Neden"ayazın bizi eve gitmeye çalıştırdığını ve neden evimize koruma yollıyacağını anlamamıştık,eymene baktığımda "sevgilim eve gidin evden dışarı çıkmayın"
"Neden?"
"Siz bizi dinleyin ve evden çıkmayın"olumlu anlamda kafamı salladım bu işin kokusu ortaya çıkardı zaten eymen ve ayaz bize taksi çağırıp sadece eve götürmelerini söyledi,hirayla birlikte taksiye bindikten sonra hiraya"bunlar ne iş karıştırıyor"
"Bende anlamadım ama yakında çıkar kokusu ortaya taksiye arkadan birisi çarpınca hemen arkamıza döndük şöföre baktığımızda baygın olduğunu gördük birisi hiranın olduğu taraftan kapıyı açarak hirayı kucağına almaya çalıştı ben engel olmaya çalışmaya başlayınca birisi kapıyı açıp benide kucağına aldı hiraya baktığımda baygın olduğunu gördüm bu adamlarda kimdi böyle sonra hirayı arabaya soktular ve benide arabaya doğru götürmeye başladılar çırpınmaya başlayınca birisi arkadan saçıma assıldı ve
'çırpınmayı kes'diye bağırdı çırpınmaya devam edince gözlerim yavaş yavaş kapandı
×××××××××××××
Uyandığımda karanlık bir odadaydım sadece pencereden biraz aydınlık yansıyordu ayağa kalkmaya çalıştım ama hiçbiryerimi hissedmiyordum sanki felç olmuş gibiydi nerdeydim ben ne zamandan beri buradaydım ve kim kaçırmıştı beni ayaz,ayaz nerdeydi neden beni kurtarmaya gelmemişti yoksa onundamı başına bişey gelmişti çok özlemiştim onu ayağa zar zor kalktım ve pencereye doğru ilerledim dışarısı karanlıktı şehir dışıydı galiba burası çok ıssızdı ötede orman vardı galiba kapıya doğru ilerledi kapıyı açmaya çalıştım ama kilitliydi bağırmaya çalıştım ama sesimi ben bile duyamıyordum nerdeyse boğazım kurumuştu çok susamıştım ve çok acıkmıştım tekrar pencereye doğru ilerledim çok fazla yüksek değildi aslında atlasam belkide birşey olmazdı ama atlasam nereye giderdim ki evin içinde kimlerin olduğuna bakabilirdim odanın içerisi git gide kararmaya başlamıştı ve karanlıktan korkardım küçüklüğümden beri fobim vardı.en sonunda pencereden atlamaya karar verdim pencereyi açmaya çalışıyordum ama açılmıyordu evin içinden bir ses geldİ hira diye ama kimin sesi olduğunu bir türlü algılamıyordum başım dönüyordu sonra hira diye birisi tekrar adımı söyleyince bu sesin ayazın sesi olduğunu biliyordum ama çok kısık geliyordu başım iyice dönmeye başladı tek duyduğum şey ayazın hira diye bağırışıydı sonrada gözlerim iyice kapanmıştı ve sonra kendimi yere attım...

Merhaba arkadaşlar :)
Okuduğunuz için teşekkürler lütfen vote vermeden geçmeyin yazım yanlışlarık varsa özür dilerim sizi seviyorum.
Öptüm kocaman :)

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin