-26

2.1K 152 3
                                    

HiRanın bana neden böyle dediğini gayet iyi biliyordum herkez beni zengin bir piç gibi görüyorlardı.hirayla tanışmadan önce birlikte olmuşluğum kızlar vardı. hiraya böyle bişey yapmamıştım.çünkü hira çok masum,çok temizdi ona böyle birşeyi asla yapamazdım.onu gerçekten seviyordum ama o böyle düşünmüyordu herkez onun kafasını karıştırmıştı.şuan barımı kapattırıp içiyordum.eymen yanıma gelip.
"Abi sabahtan beri içiyorsun yeter artık.şu haline bak.cansu aradı şimdi hira durmadan ağlıyormuş."
"hirayı istiyorum eymen hirayı ben hirayı seviyorum lan seviyorum!!"
"Biliyorum abi merak etme herşey düzelicek abi."
şuan benim tek isteğim hiraydı. Ve eymene.
"Cansuyla konuş hirayla konuşsun onu benim gerçekten sevdiğimi ikna etsin."
"Tamam abi."dedi ve yanımdan ayrıldı.

*
hiradan
Ayaza söylediğim şeylerle ilgili pişmandım ama kafam karma karışıktı o geceden sonra kimseyle konuşmamış,hiçbişeyde yememiştim karnımın guruldamasına o kadar çok sinir oluyordum ki kendimi bıçalayasım geliyordu.cansu odamın kapısını tık tıklayıp.
"Girebilirmiyim?"
Olumlu anlamda kafamı salladım.
"Hira az önce eymenle konuştum.ayaz abi çok kötüymüş kendisini içkiye vurmuş ben hirayı gerçekten seviyorum diye söylenio duruyomuş."
"ne yapmamı bekliyosun cansu bende acı çekiyorum görüyosun"
"Hira sen acı falan çekmiyosun sen böyle yaparak sadece kendini kandırıyosun.bir kaç kişinin sözlerine bakıyosun.sen ayaza diyosun ama bence sen kendi sevginden emin değilsin."
Dedi ve odamdan çıktı cansu haklıydı aslında ben bir kaç kişinin sözüne bakarak ayazla ilişkimizi bitirmiştim.Üç gündür çıkmadığım yatağımdan kalktım ve banyoya doğru ilerledim.soğuk bi suya giricektim ki kendime geliyim suyu açtım ve üstümdeki üç gündür çıkarmadığım kıyafetlerimi çıkarıp kirli sepetine attım.sonr kendimi suyun altına bıraktım on dakikalık bir duştan sonra kendimi bornozıma sardım.heryerim buruş,buruş olmuştu.hemen odam gidip altıma siyah bi pantolon üstümede rastgele bir t-shırt geçirdim saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra salık bırakıp aşağı indim cansy oturmuş tv izliyordu.
"Cansu benim bi işim var 1 saate kalmaz dönerim."
Dedim ve evden çıktım.
Arabama atlayıp ayazı barına doğru sürmeye başladım.artık u saçmalığa bi son vericektim.hız korkum falan yoktu o yüzden şuan 180 de gidiyordum.ayazın barına geldikten sonra korumaları aldırmadan içeri daldım ayaz herzamanki yerinde gözlerini bi yere kaydırmış dikkatle orayı izliyordu önünde sayamadığım kadar bira şişesi vardı.ayazın masasın doğru ilerldim karşısına oturdum.ayaz hâlâ gözlerini baktığı yerden çekmiyordu nereye baktığını merak ettiğim için oraya baktım.ama hiçbirşey yoktu.artık konuşmanın vakti geldiği için konuşmaya başladım.
"Ayaz özür dilerim.benim kafam karıştı.ne yapıcağımı bilemedim ben cansununda dediği gibi kendimi kandırdım.birkaç kişinin sözüne baktım.senin beni sevmediğini düşündüm ama beni sevmeseydin bu hale gelmezdin.Ayaz özür dilerim."
Ayaz hiçbirşey söylemeden geldiğimden beri baktığı yere bakıyordu.
"Ayaz susmaa!!"
Diye sesimi yükselttim.
"Ayaz beni affettiğini söyle nolursun."
Ayaz susmaya devam edince pes edip gitmek için ayağa kalktım.
Arkamı dönüp kapıya doğru ilerlemeye başladım.ta ki ayaz arkamdan.
"Ben seni çoktan affettim."
Dedi.hemen arkamı dönüp hızlı bi şekilde ayaza doğru ilerlemeye başladım.onun yanına gelince sımsıkı sarıldım ona oda bana karşılık vererek sımsıkı sarıldı.
"Özür dilerim."dedin tekrar ağlamaya başlamıştım bile.
"Şşş.güzelim ağlama bana sımsıkı sarıl,
Sımsıkı sarıl ki kokun bende kalsın."

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin