-15

4.9K 228 6
                                    

Medya:hira
Evin önüne geldiğimizde hepimiz arabadan  indik ve yukarı çıktık ayazla eymen hemen koltuğa yayıldılar ve televizyonu açtılar ondan maç izlemeye odaklanmışken bende hemen yukarı çıktım ve dolabımdan eşofman takımlarımı çıkardım tam eteğimi çıkarmışken ayaz odama pat kapı girdi hemen eteğimi tekrar üstüme çektim. "N napıyorsun sen?"
"Seni izliyorum."
"Hemen çık odamdan ayaz üstümü değiştiricem"
"Benim önümdede değiştirebilirsin hira ben senin sevgilinim"
"Evet sevgilimsin ama.."yanıma gelip elleriyle ellerimi tuttu,ve alnını alnıma yasladı "Ama ne?"
"Daha yeni çıkmaya başladık ve ben daha alışamadım ayaz"
"Haklısın.Hira bak sen beni dışardan zengin bir piç gibi görebilirsin zaten bi zamanlar öyleydim ama seni tanıdıktan sonra değiştim ben sana gerçekten aşık oldum hira."
"Seni hiçbirzaman öyle düşünmedim seni ilk gördüğüm an sana aşık oldum ben ayaz ama bunu kendime inandıramadım sevmiyorum dedim ama başından beri kendimi kandırdım."
"Seni çok seviyorum sevgilim.hadi üstünü değiştir seni aşağıda bekliyorum"olumlu anlamda kafamı salladım tekrar eteğimi ve askılı t-shırtımı çıkardım eşofmanlarımı giydim makyajımıda sildikten sonra aşağı inmeye başladım eymenle cansu televizyona odaklanmışlardı ayaz ise telefonunu kurcalıyordu beni görünce hemen eliyle yanını işarat etti yanıma otur anlamında gittim yanına oturdum "efendim"
"Efendim diyen ağzını yerim senin" bu dediğine sadece gülümsedim ayaz ise dudağımın kenarına küçük bir öpücük kondurdu."Bence siz gidin artık yarın okul var zaten hem saat çok geç oldu"
"Peki öyle olsun illa özleticeksin kendini"
"Bende seni çok özlüyorum yarın okulda görüşücez"
"Tamam sevgilim"dedi ve dudağıma bir öpücük kondurdu yine kıpkırmızı olmuştum ayaz bana sevgilim demişti şöyle bir düşündümde ayazla yaşadığımız şeylerden sonra şuan sevgiliydik.Ayaz eymenede kalkalım dedikten sonra eymen biraz itiraz ettikten sonra kabul etmişti ayazda eymende isteksizce kapıya doğru ilerlemeye başladık ayaz beni kolları arasına aldı ve sıkıca sarıldı bende ona sıkıcı sarıldım ve o cennet kokusunu içime çektim.
×××××××××××××
Sabah kurduğum alarmımın sesine uyandım ve hemen banyoya gidip ılık bir duş aldım duştan çıktıktan sonra telefonumun çaldığını duydum.
"Efendim ayaz"
"Günaydın sevgilim napıyorsun"
"sanada günaydın,duştan çıktım şimdi sen ne yapıyorsun"
"Yeni uyandım sen duştayken seni izlemeyi çok isterdim"
"Ayaz kapa çeneni kapatıyorum ben okulda görüşürüz"dedikten sonra aramayı sonlandırdım bu çoçuk hiç akıllanmıcaktı iççamaşır çekmecemi açtıktan sonra aklıma kırmızı sütyenim geldi hiçbiryerde bulamıyordum,üstümü giyindikten sonra saçımı kurulayıp salık bıraktıktan sonra hazırdım,aşağı indim cansu hala inmemişti o sırada cansu merdivenlerden aşağı indi
"Kahvaltı yapmıyacakmıyız?"
"Okulda yaparız hadi geç kaldık 1.ders başlamak üzere"ayakkabılarımızıda giyip evden çıktıktan sonra benim arabamla gitmeye karar verdik ve okula doğru sürmeye başladık 1.ders başlamıştı o yüzden bizde 2.derse giricektik o sırada kahvaltı yapabilirdik arabada indikten sonra ayazla eymende geldiler eymenle cansu birbirlerini görür görmez sarılmışlardı ayaz ise yanıma gelip bana sarılmıştı sonra saçıma öpücük kondurdu
"Kahvaltı yaptınız mı?"hayır anlamında kafamı salladım.
"O zaman kahvaltı yapmaya gidelim"
"Olur"cansuyla eymenede haber verdikten sonra onlar eymenin arabasına geçtiler bizde ayazın. 

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin