Cansunun söylediğine göre saat 7 de ayaz ve eymenle buluşucakmışız büyük ihtimalle cluba gideriz diye düşünüyorum buluşmaya 2 saat kalmıştı ve ben hâlâ ne giyeceğimi bilmiyordum cansu odama gelip elindeki 3 tane elbiseyi bana gösterdi ikisi kırmızı düz sade ötekide siyah göğüs dekoltesi vardı "hangisi sence ben siyah olanı beğendim"
" bende onu beğendim sence Ben ne giyiyim?" Cansu anlaşılan elbise giyecekti ama ben elbise giymeyecektim çok fazla abartmak istemiyordum cansu "bu deri eteğini giyebilirsin aslında üstünede siyah deri askılını giyersen süper olur"
"Bencede bende onları düşündüm aslında ben bi duşa giriyim ondan sonra üstümü değiştiririm" cansuda tamam diyerek odadan çıktı giyeceğim etek fazla kısaydı ama ben kısa giyinmeyi severdim bana karışacak bir sevgilimde yoktu zaten telefonumun titremesiyle irkildim arayan anıldı bu çoçuk kaç günden beri nerdeydi hiç aramamıştıkta "efendim anıl ya anıl kankacım valla unutmuşuz seni kusura bakma nerdesin sen kaç gündür ya?"
"Sakin ol kanka sorun değil
ben şuan nerdeyim biliyomusun?"
"Söylersen bilirim anılcım"
"Annemin ve babamın yanındayım onlarla birlikteydim aramızdaki bütün sorunları çözdük"
"Nee! Anıl bu çok güzel bir haber senin adına çook sevindim"
"Bende çok sevindim, eee siz napıyosunuz cansu napıyo?"
"Evdeyiz,biliyomusun cansu bizim okuldaki eymenle çıkıyo bu akşamda onlarla birlikte dışarı çıkıcaz ayazda gelicekmiş"
"vayy kardeşime bak benim be kapmış gül gibi çoçuğu tamam kanka bu akşam dikkat edin eve çok geç gelmeyin ben biraz daha ailemin yanında olıcam sizi seviyorum"
"Tamam kankacım bizde seni çok seviyoruz sende dikkat et kendine"diyerek telefonu kapattık saate baktığımda 6 ya geldiğine gördüm 1 saat kalmıştı hemen banyoya giderek ılık bir duş aldım duş almak çok iyi gelmişti hemen odama geçtim ve iççamaşırı için çekmecemi açtım ama kırmızı sütyenimi hiçbir yerde bulamıyordum kirlidir diye,siyah sütyenimi giymeye karar verdim eteğimle askılı t-shırt giydikten sonra hazırdım saçlarımıda at kuyruğu yaptım makyaj yapmak için aynanın önüne geçtim o sırada cansu içeri girdi "hazırmısın?"
"Makyajım kaldı birtek bu arada anıl ailesiyle barışmış birazdaha onlarla kalıcakmış"
"Bu çok güzel bir haber anıl eve geldiğinde bunu kutlamalıyız" bende olumlu anlamda kafamı salladım makyajımıda yaptıktan sonra hazırdım aslında ben buna makyaj bile demiyorum eyeliner ve parlatıcı sürmüştüm birtek zaten çok makyaj yapmasını sevmezdim saate baktığımda gelmelerine yarım saat kaldığını gördüm cansuyla birlikta aşağı indik ve beklemeye başladık aradan 20 dakika sonra eymen cansuyu arayıp aşağığa geldiklerini söyledi bizde cansuyla ayakkabılarımızı giyip aşağı indik eymenle ayaz arabaya yaslanmış sigara içiyorlardı ayaz herzamanki gibi siyah giymişti ve çok yakışıklı görünüyordu eymen ise beyaz gömlek siyah pantolon giymişti cansuyla ikimizi baştan aşağı süzüp "çok güzel olmuşsunuz"
Cansuyla aynı anda teşekkür ettik ayaza baktığımda beni şöyle bir süzdü ve arabaya doğru ilerledi ayaz sürücü koltuğuna geçmişti yanında eymen arkadada biz oturmuştuk kemerlerimizi bağladıktan sonra cluba gitmek için yola koyulduk umarım buğün cansu içinde benim içinde güzel geçerdi.