Duştan çıktıktan sonra kendime geldiğimi fark ettim.gerçekten rahatlamıştım.havlumla saçlarımı kurularken bir yandanda dolabımdan iççamaşırlarımı çıkarıyordum.iççamaşırlarımı üzerime geçirdikten sonra altıma siyah bi tayt üstünede kısa kollu bi tunik giydim.o sırada kapım aniden açıldı.kapıyı açan ayazdı.zaten ondan kapıyı falan tık tıklamasını beklemiyordum iyiki hemen üstümü giymiştim.ayaz yanıma gelip saçlarımı kokladı.
"Çok güzel kokuyorsun kokunu çok seviyorum."
Dedi.bende hafif tebessüm ettim sonra ayaza.
"Saçlarımı tararmısın?"
Dedim.oda.
"Benmi?"diyince.şöyle bir odayo süzmüştüm.
"Odada senden başka kimse yok hadi ayaz.saçlarımı birisinin taramasını çok severim."
Dedim .heyacanla.ayazda saçlarımı taramayı kabul etti nazik nazik.saçlarımı tarıyordu ayazın ilk defa bu kadar nazik olduğu bi andı sanırım canımı yakmak istemiyordu sanırım.saçlarımın hepsini omzumda toplayıp boynumu öpmeye başladı yaptığı benim gıdıklanmama sebeb oluyordu o yüzden garip garip sesler çıkıyordu ağazımdan.
Ayaz boynumu öpmeye devam edince.
"A-ayaz gıdıklanıyorum."dedim.
"Çok güzelsin hira."sonra ayaza önümü dönüp.dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.
"Hadi aşağı inelim.kurt gibi acıktım."dedim.
Ayazda beni onayladıktan sonra el ele aşağı indik.şuan bana o fotoğrafı gönderen kişi o kadarda canımı sıkmıyordu.ayaz yanımda olunca bütün dertlerimi,sıkıntılarımı unutuyordum adeta.aşağı inince anılında geldiğini gördüm anılın baktığı yere bakınca bi kız gördüm sanırım bu kız eymenin kardeşiydi ve anılda ona tutulmuştu kesin böyle olmuştu anılın bakışlarından bu anlaşılıyordu.kızın ayaza baktığını görünce sinirlendim ama belli etmedim.kıza elimi uzatarak.
"merhaba ben hira."
dedim.ama o kız hâlâ ayaza bakıyordu eymenin kızı dürteklemesiyle kız gözlerini bana çevirebilmişti.
"Hira sensin demek ki? ayaz sana nasıl bakmış aklım almıyor doğrusu"dedi.bu kız eymenin kardeşi olmasaydı.şuan saç baş kızla kavga ediyorduk.cansu.
"Hira bana yardım edermisin?
"Edemem.yani ederim"dedim
Ne dediğimide bilmiyordum kız hâlâ ayaza bakıyordu ayaz koltukta oturmuş etrafa bakınıyordu bi an ayazı odama kilitleyip sonsuza dek çıkarmamak istedim.ayazın önüne geçtim.kız kafasını ayazı görmek için yana eğince bende öbür tarafa geçtim.ayaz.
"Hira ne yapıyorsun sen?"
"Hiçbişey"
Cansu tekrar beni mutfağa çağırınca şu hâlâ adını bilmediğim kıza.
"Senin adın ne?"
ayazdan gözlerini çekmeden.'lara'diye adını söyledi.
"Hadi gel mutfağada bize yardım et."
"Ben misafirim canım benim."işte bende şarteller atmıştı.canımlı benimli konuşmalar falan.
"Bana bak kızım sevgilimi dik izlemeyi bırak yoksa kırmızı saçlarını yolarım kafanda saç kalmaz."
bunu söylerken ayağa kalkmıştım ve kırmızı sürtüğün üstüne doğru yavaş yavaş iLerlemeye başladım lara ayağa kalkınca ayazla anıl beni cansuylada eymen larayı tutmaya çalışdılar.eymen.
"Lara sana ayazın bi ilişkisi olduğunu söyledim artık ayazdan uzak dur."
"hira onun sevgilisi değil ki ayazın yatağa attığı sürtüklerinden biri daha."işte bu dediğiyle yerle bir olmuştum neden herkez böyle düşünüyordu ben sürtük değildim.kendime gelip larayı bi tokat attım odada attığım tokatın sesi.yankılanmıştı laranın yüzü sağa doğru kaydı.
"Kimse bana sürtük diyemez!"dedim ve hızlıca odam çıktım ayaz arkamdan geliyordu odama girdim ve kapıyı kilitledim.zor tuttuğum göz yaşlarım usulca yanağımdan akarken hıçkırıklarıma engel olamıyordum.ayaz kapıyı tekmeliyor açmam için komut veriyordu.belkide herkesin dediği doğruydu.ayaz soykan aşık olamazdı.onun sadece yatağa atmak için sürtükleri olurdu.tek gecelik,kullanılmış bir peçete gibi köşeye atılan o sürtükler,belkide ayaz zengin züppenin tekiydi.hıçkırıklarımı durdurdum ve kapıyı açtım.
"ayaz sen aşık olamassın.sen sadece yatağa kız atarsın ve bi gece geçirip ertesi gün hiçbirşey olmamış gibi davrananlardansın.ama ben gerçek aşk istiyorum.gerçek aşk ve bunu seninle yapamam."
"hira ne saçmalıyorsun sen?"
"Ayaz artık benden uzak dur."
"Uzak mı durayım gerçekten bunu istiyomusun.ben değişmiştim hira beni sen değiştirmiştin.ben sana dediğin gerçek aşkı yaşatabilirdim.ama sen uzak durmamı mı istiyosun yani o lara denen sürtüğün lafına mı bakıyosun yani!"sonlara doğru sesini yükselmişti. bir adım geriye gittim.
"Evet ayaz benden uzak durmanı istiyorum hoşçakal."