~1 hafta sonra~
"Ayaz biraz daha kalsaydık hastanede."
"Hira beni çileden çıkarma 1 haftadır burdayım zaten."
"Peki kalkmana yardımcı olayım o zaman."
"Tamam."
Ayazın kolunun altına girdim ve yataktan kalkmasına yardımcı oldum eymen içeri girip.
"Araba hazır."
"Tamam geliyoruz yardımcı olurmusun eymen?"
"Tabiki yenge."dedi ve oda ayazın kolunun altına girdi.hastaneden çıktıktan sonra eymenin arabasına bindik ve ayazın evinin yolunu tuttuk.ayazın evinin önüne geldiğimizde arabadan indik eymenle tekrar ayazın kolunun altına girdik.ayazı odasındaki yatağa yatırdık.odanın içinde cansu,eymen ve anıl vardı.
"Aç mısın? Birşeyler hazırlıyım mi?"
"Aç değilim.Hirayla Bizi yalnız bırakın."odanın içindekiler tek tek çıktıktan sonra ayazla baş başa kalmıştık odada.
"Hira sana herşeyi anlatıcam demiştin hatırlıyosun değil mi?"
"Evet hadi anlatmaya başla."
"Beni vuran kişi seni kaçıran kişi Uras."
"Uras kim ayaz?"
"Anlatıyorum işte uras benim.."
"Evet ayaz uras senin."
"Üvey kardeşim."
"Nee! Nasıl yani."
"vurulduğum gün annemle birlikte hastaneye bi adam geldimi?"
"Evet."
"Urasın babası benim üvey babam yani.annem babamla boşanıp o adamla evlendi."
"Anladım.peki uras bizden ne istiyor."
"Benden intikam almak istiyor benimde en değerlim sensin o yüzden seni kaçırdı."
"Anladım."
"Aşağı inelim."
"Olmaz ayaz dinlenmen lazım."
"Aşağıdada dinlenebilirim hira."
"tamam ya."
Ayazı ayağa kaldırdım tam kapıdan çıkacağımız sırada ayaz bana döndü ve beni duvarla arasına aldı.
"Çok özlemişim seni hira kokunu,gülüşünü herşeyini."dedi ve boynumu öptü bende ayazın canını acıtmayacak şekilde sarıldım.
"Bende seni çok özledim ayaz.bana bi söz ver."
"Ne sözü?"
"Beni asla bırakmayacaksın."
"Bunun için sana söz vermeme gerek yok.seni asla bırakmıcam zaten."dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı öpüşüne karşılık vermemek mümkün değildi ayazın öpüşü daha çok şiddetlenince geri çekildi.
"Birazcık daha devam edersek hiç iyi şeyler olmıyacak"
Pis sapık.bu halinle bile sapıksın."
"Öyleyimdir."
"İnelim artık aşağı."
İkimiz birlikte aşağı indik herkez koltukta oturuyordu ve gördüğüm kişiyle deliye döndüm lara burdaydı ayazla ellerimizi birbirine kenetledim ayaz yaptığımı anlamış olacakki gülümsedi ve göz kırptı.lara
"Ayazcım iyi misin canım?"
"Ayaz senin nerden canın oluyo?"
"Sanane be."anıl
"Hira ziyarete gelmiş lara."
"laranın yanındasın galiba sen"
"Öyle bişey demedim."anılı üçlü koltuğa yatırdım ve ayaklarının ucunada ben oturdum.
"Lara senin ne işin var burda.?"
"Abim burda ve burası ayazın evi sen ilgilendirmez."ayaza baktım umursamadan etrafı izliyordu.lara
"Nasılsın ayazcım iyisin değil mi?"
"İyiyim."lara ayağa kalktı ve ayazın yanına geldi.
"Kalk ordan canım "
"başka bi emrin varmı?'
"Iımm defol git burdan."
ayağa kalktım ve laranın saçından tuttum herkez beni durdurmaya çalışırken ayaz bizi sadece yüzünde o eksik olmayan gülüşüyle bizi izliyordu.
"Bana bak kızım defol git burdan elimden bi kaza çıkıcak."kavgamızı ayazın telefonunun sesi bozdu telefonu ayaza verdikten sonra.
"Ne var lan piç?"
"ben senin oğlun değilim"dedi ve aramayı sonlandırdı.bütün gözler ayaza döndü.
"İşinize bakın hira sen benle yukarı gel."dedi ve ayağa kalktı ikimiz birlikte merdivenlerden çıktık tekrar ayazın odasına girdik.
"Noldu ayaz ağrın mı var yoksa?"
"Hayır sadece aşağıda durmak istemiyorum yanıma yat."dedi yatağın boş olan köşesini gösterirken ben hâlâ birşey anlamamıştım.ayaz saçlarımla oynamaya başladı.
"ayaz"
"söyle."
"bu hafta okulun balosu va.."daha cümlemi tamamlayamadan.
"hayır gidemeyiz."
"Peki zaten gitmek istemiyordum "ayaz birden ayağa kalkınca ellerimizi birbirine kenetledi ve odadan çıktık..
"Ayaz noldu."
"Gidiyoruz."
"nereye?"
"Hira soru sorma!"bunu bağırarak söylemişti.evden çıktıktan sonra ayaZla birlikte arabaya bindik ayaza birazcık kırılmıştım bağırmasına gerek yoktu.
"Trip atma bana."
"Trip falan atmıyorum sana."
"Atıyosun"
"Atmıyorum."
Ayaz arabayı çalıştırdı asfaltı ağlatıcak kadar hızlı sürüyordu.
"Ayaz biraz yavaşla kaza falan yapıcaz."
Ayaz arabanın önünden bira şişesi aldı öbür eliylede siğara paketinden siğara çıkardı.
"Ayaz napıyosun?"
"Hira sus."
Ayazın neden böyle yaptığını bilmiyordum telefonla üvey babasıyla konuştuktan sonra böyle olmuştu.ayaz arabayı daha hızlı sürünce korkmaya başlamıştım çok hızlı gidiyordu ve yollar karanlıktı yolu sadece arabanın farları aydınlatıyordu.
"Ayaz yavaşlaa!"
Ayaz bu sözüme hiçbirşey söylememişti.
"Ayaz neyin var?"
"Hira sana sus dedim!!"bunu söylerken resmen kükremişti.şuan üçüncü birasını içiyordu.ayaza hiçbirşey söylemedim ve yolu izlemeye başladım ama hiçbirşey göremiyordum tek gördüğüm zifiri karanlıktı.ayaz
"Hira kemerini tak."
"Hayır takmıyacağım."
"tak dedim sana kemerini"
"Sende tak o zaman."
"şuan takamam.hira hemen kemerini tak!"kendi kemerimi taktım.ardından ayazında kemerini taktım.ayaz endişeli gözüküyordu.
"Ayaz noldu?"
"Frenler tutmu.."ayaz cümlesini tamamlayamadan araba takla atmaya başladı ve o zaman ayazın neden endişelendiğini anladım.
"Ayazz!"diye bağırdım.
"sakin ol hira."
" A-ayaz S-seni seviyorum."
Ayaz birşeyler söyledi ama kafamda bi acı hissetince hiçbirşey duyamaz hiçbirşey göremez hale geldim,gözlerim kapandı sonra zaten heryer kararmaya başladı..
Arkadaşlar lütfen emeğe saygı için oylayın ve yorum yapın..
Bu bölüm biraz kötü oldu kusura bakmayın o yüzden yazım yanlışları varsa affedin.