-24

2.3K 159 9
                                    

Ayazdan
Urasın benim mekanıma gidip olay çıkardığını duyduğumda eymenle birlikte hemen okuldan çıkmıştık.hira rahat durmayacağı için onun başına güvendiğim adamım yiğiti dikmiştim.mekanıma geldiğimde mekanımın harebeye döndüğünü gördüm,bazı adamlarım ve de urasın adamları yerde kanlar içinde yatıyorlardı.telefonum çaldı arayan yine hiraydı.
"Gene ne oldu hira?"
"A-ayaz iyisin demi?"
"bi sorun mı var güzelim"
"Ayaz odamda bi kutu buldum içinde bizim fotoğrafımız var senin üstünde kan var ve fotoğrafın arkasında.çok sevdiğin sevgilinin sonu kötü olacak. yazıyor.ayaz ne oluyor.?"
"Birşey olduğu yok hatunum ben şimdi senin yanına geliyorum beni merak etme iyiyim ben"
"Tamam çabuk gel ama ayaz korkuyorum."
"Tamam hatunum."
dedim ve aramayı sonlandırdım bunu kimin yaptığını çok iyi biliyordum.böyle yaparak hirayı korkutmaya çalışıyordu.yanıma eymen gelip.
"Abi uras kaçmış"
"Adamlara söyle urası hangi deliğe girdiyse bulsunlar ben hiranın yanına gidiyorum sende kardeşini alda gel."
"Tamam abi."
Mekandan dışarı çıktım ve arabama bindim hiragilin evine doğru sürmeye başladım evin önüne geldiğimde arabadan indim adamlarıma bi baş selamı verip hiragilin kapısını çaldım kapıyı cansu açtı.
"Hira nerede?"
"Yukarda oda-"
cümlesinin tamamlayamadan yukarı çıktım biran önce hirama kavuşmak istiyordum.kapıyı açtım,hira hemen yanıma koşup bana sımsıkı sarıldı bende ona sımsıkı sarıldım,ve o hasret kaldığım kokusunu içime çektim.
"İyimisin güzelim?"
"i-İyiyim"
Saçlarına küçük öpücükler kondurdum.ağladığı her halinden belliydi gözleri kan toplamıştı.gerçekten korkmuştu o uras piçini bulduğum yerde öldürücektim.
"Ayaz bunu kim yaptı? Beni kaçıran kişimi?"
"Evet"
"Ayaz bana herşeyi anlat beni kim kaçırdı.bizden ne istiyor."
"Herşeyi zamanı gelince öğreniceksin güzelim.şuan tek şunu söyleyebilirim sana bunu yapan kişiyi bulup öldüresiye döveceğim hadi şimdi bi duş al ve kendine gel,ben seni aşağıda bekliyorum"
"Tamam."
Tam kapıdan çıkacağım sırada.hira.diye seslendi.
"Ayaz"
"Efendim güzelim?"
"Seni Seviyorum."
"Bende seni çok seviyorum"
Dedim.ve aşağı indim aşağı indiğimde eymenin kardeşini havaalanından alıp getirdiğini gördüm.Cansu.
"Ayaz hira iyimi?"
"İyi duş alıyo şuan."
Olumlu anlamda kafasını salladı lara yanıma gelip hemen bana sarıldı küçüklüğünden beri beni çok severdi hatta 9 yaşındayken bana aşıktı inşallah hâlâ aşık değildir diye geçirdim içimden.
"Ayazzz.çok özledim seniii."
Bende onun omuzlarına hafif hafif vurarak.
"Bende,bende"
Dedim.soğuk birşekilde.şuan hira bu durumu görse merivenlerin başından laranın üstüne atlardı.larayla sarılmamızı bitirdikten sonra eymen larayı köşeye çekip.birşeyler söyledi ama laranın fazla umrunda gibi değildi anlaşılan hâlâ benden hoşlanıyordu.tabiki bende hoşlanılmıcak gibi bi çoçuk değildim.birazda egomu tatmin ettikten sonra.eymen cansuya.
"Yemek yemeyecekmiyiz?"
diye sordu Cansu.
"Yemekler hazır hira duştan çıksın yemeye başlarız."
Lara.
"Hirada kim?"
"benim sevgilim."
Dedim laranın birden yüzü düşmüştü.cansuda laraya gıcık olmuş olacakki.
"bu evinde sahibi."
Dedi.o sırada kapı çaldı cansu kapıyı açmak için kapıya doğru ilerledi.Cansu
"Anıl hoş geldin.misafirimiz var bu arada."
Dedi.anıl içeriye geçti ve gözleri hemen laraya kaydı.Eymen.
"benim kardeşim Lara."diye larayı tanıttı.Anıl.ise.
"merhaba bende anıl."diyerek kendini tanıtmış oldu.
Anıl sanki laradan bi elektrik almış gibiydi ben ise hiç kimseyi umursamdan onları izliyordum şuan tek isteğim Hiraydı.başka bir şey istemiyordum.

Merhaba arkadaşlar.
okuduğunuz için teşekkür ederim.elimden geldiğince birşeyler yazmaya Çalışıyorum umarım beğenirsiniz.
Yorum ve vote yapmadan geçmeyin lütfen...

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin