Medya:hiranın giydiği elbise
Gecenin bir yarısında aşağı ayazın yanına indikten sonra
Birazcık konuşup geri evime çıkmıştım.sessizce odama girdim ama çıkarken fazla sessiz çıkmamışım galiba cansuyla anıl yatağımın üstünde oturuyorlardı olayı anlamış olacaklar ki ikisi aynı anda.
"Vayyy be."dediler.Cansu.
"Çok romantikti."dedi
"Hadi yatağınıza uykum var benim."
"Tabi tabi."dedi cansu odadan çıkarken.bende geri yatağıma yattım saate baktığımda 03:45 di ne çabuk geçmişti zaman uykum bi türlü gelmiyordu odamın kapısı açıldı bir an korksamda içeri giren cansuyu görünce rahatladım.
"Hira ben çok heyecanlıyım."
"Bende senin kadar heyecanlıyım."
"Sence kahvenin içine ne katıyım.?"sesli bi şekilde kahkaha attım biran.
"Sadece tuz kat bence."
"Bende öyle düşündüm biliyosum kahvemi sen yapıcaksın."
"Tamam canım benim."
"Ayazın sana aldığı elbiseyi giyicekSin değil mi?"
"Tabiki."
"Uykum gelmiyor bi türlü.
"Benimde,yatakta bi oraya bi buraya panda gibi debeleniyorum."
Cansu sesli bir şekilde kahkaha attı.
"her Neyse hadi artık yatalım yarın çok işimiz var."
"Aynen ben kaçar."dedi ve yanağıma öpücük kondurdu.yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım..---------------
Sabah cansunun zorla uyandırmasıyla yatağımdan kalktım.telefonumdan saate baktığımda 08:23 dü.banyoya gidip rutin işlerimi hallettikten sonra aşağı mutfağa indim tülin teyzede bi telaş vardı cansu yanıma gelip.
"Kızım hazırlansana ayazın annesiye görüşmücekmisiniz.?"
"Aaa doğru."dedim ve hemen yukarı çıktım,dolabımı açtım ve ne giyeceğime karar verdim.kot pantolon ve kırmızı kısa kollu t-shırt giydim.hava biraz soğuk olduğu için kot ceketimş giydim makyaj masama geçip bi eyelıner ve parlatıcı sürdüm yanımada spor bi çAnta aldım ve içine lazım olıcak eşyalarımı koydum aşağı indim saate baktığımda 08:46 dıydı,o sırada selin teyzenin aradığını gördüm.
"Efendim selin teyzeciğim?"
"hiracım buluşucağımız yerin sana konumunu atıcam birazdan.orada bekliyorum seni."
"Tamam selin teyzeciğim."dedim ve aramayı sonlandırdım.iki dakika sonra selin teyzeyle buluşıcağımız yerin konumu geldi.herkeze haber verip,ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım o sırada çağırdığım taksi geldi.taksiye binip gideceğim yeri tarif ettim ve pencereden dışarıyı izlemeye başladım taksi durunca ücreti ödeyip taksiden indim.geldiğim yer lüks bi lokantaydı zaten ayazın annesiyle nerede buluşabilirdik cafemi,barmı selin teyzeyi gördükten sonra yanına ilerledim.
"Merhaba."dedim ve selin teyzeye sarıldım
"merhaba hiracım."diyede karşılık verdi selin teyze.
"Aç mısın gelinimle bir kahvaltı yapmak isterim."gelinim diyince hep kalbim göğüs kafesimden çıkacak gibi atmaya başlıyordu.
"neden olmasın."dedim oda garsonu yanımıza çağırdı siparişlerimizi verdikten sonra beklemeye başladık.selin teyze
"Ailenle yaşamıyorsun sanırım"dedi.
"Hayır onlar antalyada yaşıyorlar."
"Peki ne zaman tanışacağız bizlerden haberleri var değil mi?"
"Tabiki hergün arayıp bahsediyorum onlarda en kısa zamanda tanışmak istiyorlar."dedim.
"peki en kısa zamanda tanışırız."dedi.selin teyze o sırada siparişlerimiz geldi o poğaçalar,simitler o kadar güzel görünüyorlardıkı bir anda iştahim açıldı.selin teyzeye baktığımda parmağımdaki yüzüğe baktığını gördüm kesin yanlış anlamıştı.
Tam konuşucakken selin teyze lafa atladı.
"Ayaz aldı biliyorum gerçekten güzelmiş beğendim."dedi bende sadece tebessüm ettim o sırada telefonum titredi bi kahvaltı yaptırmadınız diye geçirdim içimden.arayan ayazdı,
"Efendim ayaz?"
"Nasıl gidiyor hatun?"
"İyi bişey mi oldu?"
"Hayır sadece nerdesiniz bende gelicem."
"Neden geliyosun?"
"Ne demek neden geliyosun hira söyliyo musun nerde olduğunuzu?"selin teyzeye baktığımda duymuş olıcak ki onaylar anlamda kafasını sallıyordu,ayaza adresi verdikten sonra selin teyzeye
"ayaz geliyormuş?"
"Duydum gelsin tabi onunlada konuşacaklarımız var."
"Peki."dedim ve ağzıma peynir attım selin teyzeyle muhabbet ederek kahvaltımızı yaptık,kapıdan ayaz girince ona elimi salladım ayaz bizi görüp yanımıza geldi.
"Hoşgeldin oğlum."
"Hoşbulduk anne"dedi ve selin teyzeyle sarıldılar,bana gelince sadece yanağımdan öpmüştü.
"Anne biz ne zaman hirayla evlenicez daha çoçuk yapıcaz."ayaz bunu söylerken ağzımda meyve suyu olduğu için öksürmeye başladım ayaz belime vurmaya başladı selin teyzeye baktığımda gülümsediğini gördüm.ayazın masanın altından ayağına tekme attım.ayaz sesli bir şekilde inledi,
"Oğlum daha çok erken hele bi hiranın ailesiyle tanışalım."
"Tamam hemen tanışın sonra biz evlenelim."
"Ayaz ne bu acele?"dedi selin teyze gülerek.
"anne sevdiğim kadınla evlenmek istiyorum artık bunun nesi acele?"
"Tamam oğlum aileler bi tanışsın."
"Hira sende aileni çağır."
"Aa hayır çok ayıp olur biz antalyaya gideriz."
"Peki siz nasıl isterseniz."dedim sadece ayaza baktığımda sesli bir şekilde ofladığını gördüm.
"Anne biz artık kalkalım işlerimiz var."dedi ve Ayağa kalktı.
"Tamam oğlum."dedi ve ayaZa sarıldı selin teyzeyle vedalaştıktan sonra lokantadan çıktık ayazın arabasına bindik ve ilerlemeye başladık.
"Çok özledim seni."dedim ayaza ve yanağına öpücük kondurdum.
"Dua et araba kullanıyorum yoksa seni sadece öpmekle yetinmezdim."
"Pislik!"dedim ve önüme döndüm o sırada dudağımda ayazın dudaklarını hissettim iki saniye bile sürmemişti hemen araba kullanmaya devam etti.
Ayaz napıyosun dercesine baktım.
"Çok özlemişim."dedi ve önüne döndü.sıkıldığım için radyodan rastgele şarkı açtım.
ilyas yalçıntaş-büşra periz olmazsa olmazımsın çalmaya başladı bu şarkıyı seviyordum.
"Ayaz bu bizim şarkımız olsun mu?"
Ayaz bir,iki dakika şarkıyı dinledikten sonra,
"Olsun güzelim."dedi şarkı çok güzeldi bu şarkıyı seviyordum.araba durunca geldiğimizi anladım.
"Ayaz sen eymengille mi geliceksin?"
"Evet güzelim şimdi şirkete geçicem."dedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
"Peki akşam görüşürüz."diyip arabadan indim.eve girince bu sefer daha fazla telaş olduğunu gördüm.
"Ben geldimmm."dedim ama kimse beni duymamIştı.anılı durdurup
"Lan birinizde beni takın."
"Geldin mi kanka farketmedik."
"cansu nerde?"
"Duş alıyo."
"Tamam bende odama çıkıyorum sende hazırlan."dedim ve yukarı odama çıktım üstümdeki kıyafetleri çıkarıp duşakabine girdim sanki bütün yüküm buhar olup uçmuş gibiydi,banyodan çıktım ve iç çamaşırlarımı giydim ayazın aldığı elbiseyide giydikten sonra aynada kendime baktık fazla abartmamıştım ama güzel olmuştum.makyaj masama geçip saçlarımı kuruttum ve düzleştirdim,makyaj olarakta eyelıner,far ve bordo ruj sürdüm gerçekten çok güzel olmuştum.hemen aşağı indim cansu yanıma gelip
"Aa hira sen ne ara geldin?"
"Çok oldu canım çok güzel olmuşsun."
"Teşekkür ederim bitanem sende harika görünüyosun."
"Teşekkürler bu arada yardıma ihtiyaç varmı?"
"Yok canım benim herşey yapıldı."
"tamam."
"çok heyecanlıyım ya birazdan gelicekler." tülin teyze yanımızdan geçerken ayak altında dolaşmayın dedi cansuyla kahkalara boğulmuştuk.o sırada kapı çaldı hep birlikte kapıya doğru ilerledik.cansu kapıyı açtı,ve içeri davet etmeye başladı herkezle merabalaştık ve selamlaştıktan sonra içeri geçtik ayaza baktığımda herzamanki gibi siyah pantolon ve siyah t-shırt giydiğini gördüm zaten ne giymesini bekliyodum ki smokin mi?ayaza baktığımda onunda bakışları bendeydi cansuya baktığımda eymenle bakıştıklarını gördüm anıla baktığımda ise bu sefer laraya bakmıyordu boş,boş önüne baktığını gördüm sanırım morali bozuktu..cansu bana eliyle işaret yapıp mutfağa çağırdı,yanına gittiğimde kahveyi dolaptan aldığını gördüm o zaman anlamıştım kahvelerin yapılacağını.
"Hadi başla bakalım."dedi bana cansu oda sırada fincanları çıkarıyordu.kahveleri yaptıktan sonra eymeninkine sıra gelmişti cansu içine tuz,karabiber acıbiber ne varsa katmıştı.
Eymene kahveyi verdikten sonra eymen tedirgin bir şekilde fincanı eline aldı ve bi yudum aldı sonrada öksürmeye başladı.cansu hemen yanındaki suyu eymene uzattı kahveler içildikten sonra isteme merasimine gelinmişti eymenin babası
"Allahın emri peygamberin kavliyle kızınız cansuyu oğlumuz eymene istiyoruz."dedi cansunun babası biraz düşünür gibi yaptıktan sonra,
"Verdik gitti."dedi tülin teyzeye baktığımda ağladığını gördüm eymen ve cansu ailelerinin ellerini öptükten sonra lavaboya gitmek için ayağa kalktım,lavaboya girip kapıyı kapatacağım sırada ayaz içeri girdi.
"Ayaz çık dışarı çişim var "dedim ciddi anlamda sıkışmıştım
"Yap o zaman."
"çıkarsan yaparım.!"dedim bi yandanda ayazı ittiriyordum ama kıpırdamıyordu bile neden kas yığınından başka birşey değil.ayazı zorlada olsa dışarı çıkardım tuvaletimi yaptıktan sonra yeniden doğmuş gibiydim.tuvaletten çıktıktan sonta anılın kapısının önünden geçerken anılı gördüm.kapıyı tık tıklayıp,
"Girebilirmiyim?"
"tabi."
"İyimisin"
"Pek değil kendimi halsiz hissediyorum."
Elimi anılın anlına koydum.
"Allah allah ateşinde yok,üşütmüşsündür belki."
"Olabilir."
"Hadi aşağı inelim yüzükler takılıcak."
"Tamam."
Anılla birlikte odadan çıktık ve aşağı indik.
tülin teyze yanımıza gelip,
"Hadi çoçuklar yüzükler takılıyo hira kızım tepsiyi sen tutucaksın."
"Tamam tülin teyze."
yüzük tepsisini elime aldım ve eymenle cansunun baş ucundaBeklemeye başladım içimden vayy be dedim küçükken cansunun hiç sevgilisi olmazdı yani biriki tane,onun kiminle evleniceğini hep merak etmiştim ve şimdi görüyorum büyükler birşeyler söyledikten sonra yüzükler takılmıştı.Ayaz,Anıl,Cansu,eymen ,lara ve ben mutfağa oturmaya geçmiştik.cansuyla eymen fotoğraf çekinmeye çalışıyorlardı anıl ise laraya hayran bir şekilde bakıyordu ayaza baktığımda beni izlediğini gördüm aklıma bi fikir gelmişti küçüklüğümden beri dövme yaptırmak istemişimdir.
"Ayaz."
"Efendim?"
"Yarın ikimiz birlikte dövme yaptıralım mı?"
"Olur ne dövmesi yaptırıcaz."
"Iım.bilmem."gözüm biranda laraya kaydı bizi dinlediği belliydi.telefonumda bi dövme modeli vardı medyada var.
Ayaza modeli gösterdiğimde gerçekten beğendiğini söyledi.lara
"Sen acısına katlanabilicek misin hira?"
"Sanane."
"Adam akıllı soru sorduk."
"Sorma."
"Off.uğraşamıcam seninle."
"uğraşma."
Bizimkilere baktığında kahkaha attığını gördüm eymen bile kahkalara boğulmuştu.lara sinirli bi şekilde yanımızdan ayrıldı,cansu anıla
"Anıl senin neyin var?"
"Biraz hastayım."
"hap falan vereyimmi?"
"Yok hayır."
Ayaz.
"Bu dövme güzel yarın yaptırmaya gideriz ama acısına katlanıcakmısın? Korkmazmısın?"
"Sen yanımda olduğun sürece hiçbirşey canımı yakmaz ve korkutmaz."
Ayazda ellerimi o büyük ellerinin arasına aldı.
"Seni çok seviyorum hatunumm."dedi ve anlını anlıma yasladı.
-----------------
Cansu Anıl ve ben benim odamda oturuyorduk eymengil gitmişlerdi buğünüde atlatmıştık ama içimde bi heyecan vardı yarın ayazla dövme yaptırıcaktık ben hiç dövme yaptırmadığım için biraz korkuyordum anıl
"Neyse kızlar ben yatıyorum iyi geceler."
"İyi geceler."dedim ve anılın yanağından öptüm.cansu
"Anılın birşeyi var."
"Evet biraz hasta olduğunu söyledi."cansu
"neyse ben yatıyorum iyi geceler."diyip yanağımdan öpüp odadan çıktı bende elbisemi çıkarıp pijamalarımı giydim ve yatağıma yattım uyku o kadar güzel birşeydiki ayazdan sonra bana huzurlu gelen ikinci şeydi.gözlerimi kapattım ve,kendimi uykuya teslim ettim.
----------------
Sabah telefonumun sesiyle uyandım kimin aradığına bakmadan açtım.
"Alo?"
"Alo?"
Ses gelmiyordu bende şakadır diye düşünüp kapatacağım sırada.
"Hira!"dedi bi erkek sesi.numaraya baktığımda gizli numara olduğunu gördüm.
"Kimsin?"ondan sonra arama sonlandırıldı.odamın kapısı tık tıklanıp içeri anılın girmesiyle elimdeki telefonu yatağımın üstüne attım.
"Günaydın."
"Günaydın birşey mi oldu?"
"Hira senden bişey isteyebilirmiyim.?"
"Tabi."
"Benim yatak örtüm kirlendide ben beceremiyorum değiştirmeyi."
"Anıl istediğin şeye bak tabiki değiştirim."
"Teşekkürler."diyio odadan çıktı bende anılın odasına gittim ve dolabından çarşaf takımı aldım.anılın yastık kılıfını çıkartırken yastığının üstünde saçlarının olduğunu gördüm saçları dökülüyordu ama çok fazlaydı aşırı derecede fazla ve yastığın üstünde kan vardı,bunu anıla sormayı aklımın bi köşesine kazıdım ve kirli çarşafları çıkarıp temiz çarşafları taktım işim bittikten sonra odadan çıkıp aşağı indim kahvaltı hAzırdı ve beni bekliyorlardı.
"Aa keşke beni beklesemeydiniz."
"birşey olmaz kızım çay içermisin?"
"Olur tülin teyze."
Hep birlikte kahvaltıyı yaptıktan sonra cansuyla bulaşıkları makinaya yerleştirirken telefonum çaldı.
"Efendim Ayaz?"
"Hazırlan birazdan seni almaya geliyorum."
"Tamam."dedim ve aramayı sonlandırdım o an aklıma buğün dövme yaptırıcağımız geldi,ve yine beni heyecan kapladı.
"Cansu ben dışarı çıkıcam."
"Tamam zaten bende dışarı çıkıcam."
Olumlu anlamda kafamı salladım ve odama çıktım bilekte buz mavisi pantolon ve beyaz salaş t-shırt giydim o sırada telefonuma mesaj geldi.
gönderen:ayaz
Aşağıdayım bekliyorum.
Spor çantamıda aldıktan sonra aşağı indim herkeze haber verip ayakkabılarımı giyip aşağı indim.ayaz arabasına yaslanmış siğara içiyordu yine herzamamki gibi siyahtı,beni görünce elindeki siğarasını yere atıp ayağla ezdi bende arabaya bindim oda sürücü koltuğuna geçti ayaz oturunca dudağını öpüp geri çekildim.
"Ama bu gösteripte elletmemek."
"Of ayaz sus ve arabayı sür."
"Sonra bunun icabına bakıcam."
Olumlu anlamda kafamı salladım.radyodan rastgele müzik açtım.Can bonomo-hikayem bitmedi çalıyordu bu şarkıda favorilerimin arasındandı.ayaz
"Dövme yaptırmakta kararlı mısın?"
"Evet ama dövme güzel değil mi?"
"Evet."
pencereyi açtım Ve dışarıyı izlemeye başladım bir yandanda şarkının sözlerini mırıldanıyordum.
mutsuzum çok hastayım güldür beni doktor,öldüm ama hayattayım tarifi çok zor çıkmaz bir sokaktayım.Gel bul beni doktor sanki çoçuk yaştayım bana bilmeceler sor.