Ayazdan
Gözlerimi açtığımda bi odadaydım buranın hastane olduğunu anlamam uzun sürmemişti.biz kaza yapmıştık uçurumdan düşmüştük bi anda yataktan kalktım kolumdaki serumu çıkardım ve hızlıca yataktan kalktım hira nerdeydi?durumu nasıldı?odanın kapısını açtım.eymen tam karşımda duruyordu.
"abi bends senin yanına geliyodum neden kalktın sen?"
"Hira nerde iyimi durumu nasıl?"
"Abi hira iyi oda normal odada uyuyor şuan."
"Bizi buraya kim getirdi?"
"kaza yaptığınız yoldan geçen birisi abi frenleriniz tutmuyormuş."
"Evet son anda farkettim ve bunu kimin yaptığını gayet iyi biliyorum artık o piçin hesabını sorma vakti geldi."
"Evet abi geldide geçti bile."
"Ben hiranın yanına gidicem. Hangi odada."
"Gel abi beni takip et."
Bi odanın önüne geldikten sonra kapıyı açtım ve içeri girdim içeride cansu ve anıl vardı.hira yatakta oturur pozisyon alarak.
"Ayazz! İyi misin sana bişey olıcak diye çok korktum."
"İyiyim meleğim iyiyim."Dedim ve hirayı kollarımın arasına aldım.
"Meleğim benim."
"Artık hastaneden çıkmak istiyorum."
"Şimdi anlarsın benim halimi."
"Evet."dedi ve dudaklarını küçük bi çoçuk gibi büzdü.böyle yapınca ne kadar tatlı olduğunu bilmiyordu galiba.hiranın suratına baktığımda yanağında iki tane çizik kafasındada bi sargı vardı o piçi geberticektim benim olana zarar vermişti.!
"Ne zaman çıkıcaz?"
"Eymen doktoru çağır bizi taburcu etsin."
"Abi birazdaha.."
"Eymen!! Doktoru çağır dedim sana!"
"Tamam abi."
Eymen odadan çıktıktan sonra hiranın yattığı yatağın yanındakş koltuğa oturdum.cansu
"ayaz enişte iyisin demi sen?"
"İyiyim iyiyim."
Hiranın elini tuttum ve elinin üstünü öptüm.
"kaza yaptığımızda bana seni seviyorum dedin hatırlıyomusun?"
"Evet çünkü korktum."
"Bende sana seni seviyorum dedim peki onu duydun mu?"
"Hayır kafamı biryere çarptım galiba."
Eymen doktorla birlikte odaya girdi...
Hirayla birlikte taburcu olduktan sonra hastaneden çıktık hira
"Ayaz sende bize gel."
"Yok güzelim ben eve gidiyim duş alıyım öyle gelirim eymen sizi bırakıcak eve tamam mı?"
"Peki tamam ama gel."
Alnına bi öpücük kondurdum.hiragil eymenin arabasına binerken bende korumalarımın getirdiği arabama bindim kaza yaptığımızda arabam kötü hale gelmişti..evimin önüne geldiğimde arabamı park ettim ve arabadan indim.evime girdikten sonra odama çıktım üstümdeki t-shırtı çıkarırken telefonum çaldı numara kayıtlı değildi.
"Efendim"
"Ayaz iyi misin?"
"Ne istiyosun lara?"
"Seni istiyorum ayaz hemde çok."
"Kes sesini! Birdaha asla beni arama."dedim aramayı sonlandırdım üstümdekileri çıkardım ve soğuk bi duşa girdim..*hiradan devam*
Cansu ve eymenle eve geldikten sonra tülin teyzenin zorlamasıyla bi kase çorba içtim.odama çıktıktan sonra üstümdekileri çıkardım ve ılık bi duşa girdim.çıktıktan sonra bornozuma sarıldım ve temiz kıyafet giydim yüksek bel kot pantolon ve ince bi kazak giydşm telefonumun sesini işittim arayan selin teyzedi ayazın annesi ayaz kaza yaptığında telefon numarasını almıştım.
"Efendim selin teyzeciğim?"
"Nasılsın kızım iyi misin kaza yapmışsınız."
"İyiyim selin teyze evet kötü bi talihsizlik yaşadık ama şimdi iyiyim siz nasılsınız?"
"bende iyiyim kızım.ayazın yanındayım.sana selamı varmış."
"aleyküm selam.".
"Seninle daha iyi tanışmadık yarın müsaitsin bi yerde buluşalım."
"Tabi tabi haberleşiriz yarın"
"Tamam kızım dikkat et kendine görüşürüz."
"Tamam sizde dikkat edin kendinize görüşmek üzere."Dedim ve aramayı sonlandırdım ayazın annesi iyi birisiydi hemde çok iyi birisiydi sıcak kanlıydı ve ben selin teyzeye gerçekten alıştım odamın kapısı tık tıklandı içeri anıl girdi.
"girebilirmiyim?"
"Tabiki."
"Nasılsın?"
"İyiyim."
"Çok korktuk. Sana bişey olıcak diye."
"Ama olmadı bak"dedim ve anıl sımsıkı sarıldım.oda sarılmam karşılık verdi birbirmizden ayrıldıktan sonra.
"Benim bi işim var gitme gerek."
"Peki dikkat et."
"Tamamm"dedi ve odamdan çıktı bende aşağı inmek için odamdan çıktım.tülin teyze ve cansu mutfakta birşeyler uğraşıyorlardı.cansu birden sevinçle bana döndü.
"Hiraaa!eymengil beni istemeye gelicekler ailesigil bi söz takalım demişler."
"Şaka yapıyosun"dedim ağzım O şeklini almıştı cansuya sımsıkı sarıldım.
"Çok sevindim canım benim ne zaman istemey geliyorlar peki?"
"Yarın."yarın mı ama ben yarın selin teyzeyle buluşıcaktım.
"Noldu yüzün düştü biranda."
"Ben yarın ayazın annesiyle bulışıcaktım."
"Tamam buluşursun zaten onlarda olıcaklarmış,biz şimdi eymenle yüzük bakmaya gidicez ayazla sizde gelin elbise bakalım."
"Aaa evet doğru."o sırada kapı çalmıştı.cansuya birlikte kapıya doğru ilerledik.ayazla eymen gelmişti.cansu
"Hoşgeldinizz.geçin içeri."
"Biz hiç içeri girmeyelim sizde hazırsanız çıkalım."o sırada tülin teyze yanımıza geldi.
"Hoşgeldiniz çoçuklar içeri geçsenize."eymen
"Yok tülin teyzecim biz gidelim artık."
"Peki oğlum geç kalmayın ama.ben mutfağa dönüyim işlerim var."dedikten sonra yanımızdan ayrıldı.bizde cansuyla çantamızı alıp hepbirlikte evden çıktık.
Arabalara bindikten sonra gideceğimiz kuyumcuya doğru yola koyulduk ayaz elimi tutup.
"Biz ne zaman evleniyoruz."
"eymengil evlenmiyorlar sadece söz takıcaklar iş ciddiyete binsin diye."
"Tamam bizde söz takalım o zaman."
"Tamam takarız ayaz."
"Annemle yarın bu meseliyi konuş o zaman."
"Ayaz ben konuşamam."
"Tamam ben anneme söylerim o açar konuyu."
"peki."kuyumcunun önüne geldikten sonra ayazla arabadan indik ayaz elimi tuttu birbirlerie kenetledi cansuyla eymen yüzüklere bakmaya başlamışlardı bile ayazda yüzük bakıyordu ama neden bakıyordu bilmiyorum cansu.
"Hira bu yüzük nasıl?"
"Çok güzel bunu alın bence içlerine adınız yazdırmayı unutmayın"
"Tamam."dedi ve eymenle konuşmaya bAşladılar.ayaz
"Hira şu yüzüğü taksana."
"Neden?"
"Sana tak dedim."dedi ve yüzüğü parmağıma taktı yüzük gerçekten güzeldi taşları vardı üstünde ve parmağıma şıp diye oturmuştu.
"Çok güzel"dedim ayaza.
Oda kuyumcuya dönerek.
"bizde bu yüzüğü alıyoruz."Dedi.
"Ayaz hayır."
"Hira sus bu yüzük bu parmaktan hiçbir zaman çıkmayacak."
"Ama ayaz.."
"Hira sus dedim."ayaz yüzüğü aldıktan sonra kuyumcudan çıkmıştık cansu benim yüzüğümüde beğenmişti ama onlarınkide güzeldi.cansu
"Şimdi Avmye gidiyoruz biz hirayla elbise bakıcaz."dedi ayazla eymen homurdanmaya başlamışlardı bile.
"Aynen öyle hadi gidelim artık."dedim ve ayazın arabasına doğru ilerledim ayaz yanıma gelip.
"Kısa ve açık bi elbise alırsan boşuna almış olursun."dedi ve arabaya bindi bende yüzüğümle oynıyordum daha alışamamıştım..Avm nin önüne geldikten sonra arabadan indik iner inmez birkaç kız ayaza bakmaya başlamıştı bile.ayazın eli tuttum ve elime kenetledim ayaz anlamış olacakki üst dudağı alayla yukarı doğru kıvrıldı.güvenliklerden geçtikten sonra cansuyla bi mağazaya girdik ve elbiselere bakmaya başladık ayaza hangi elbiseyi göstersem kısa veya açık diyip izin vermiyordu.en son omuzları açık siyah ve griden oluşan bi elbise beğendim.ayaz biraz itiraz etmişti ama ben elbiseyi gerçekten çok beğenmiştim denemek için kabine girdim çıktığımda ayazın yanında bi kız vardı bu kız laraydı.tam yanlarına gidicekken lara ayazın elini tuttu ve ayazın yanağını öptü ayazda buna izin vermişti karşı çıkmamıştı gözlerim dolmaya başlamıştı bile sinirlenince gözlerimin dolmasından nefret ediyordum.tekrar kabine girdim ve elbiseyi çıkardım.bi hışımla mağazadan çıktım avmden çıktıktan sonra telefonum çaldı arayan ayazdı açmadım ve meşgule attım.taksi çağırdım taksinin gelmesini bekledim o sırada tekrar ayaz aradı yine meşgule attım taksiye bindim ve adresi söyledim tekrar telefonum çaldı bu sefer arayan cansuydu.
"Efendim?"
"Hira nerdesin kızım sen."
"eve gidiyorum ben."
"Neden noldu.?"
"birşey olmadı sıkıldım sadece."
"Yalan söyleme.noldu söyle çabuk"
"lara geldi ayazın elini tuttu ve yanağını öptü ayazda hiçbirşey söylemedi."
"O kızdan nefret ediyorum neyse biz geliyoruz sen eve geç."
"Tamam"dedim ve aramayı sonlandırdım.evin önüne geldikten sonra taksiye ücreti ödeyip arabadan indim.anahtarla kapıyı açtım ve içeri girdim tülin teyze.
"Geldiniz mi kızlar."dedi ve yanıma geldi.
"Ben geldim tülin teyze cansunun eymenle bi işi vardıda."
"Tamam kızım"dedi ve işini devam etti bende odama çıktım.üstüme rahat birşeyler giydim ve yatağıma uzandım moralimin bozuk olduğu zamamlar annemle konuşurdum hep o yüzden annemi aramaya karar verdim ona herşeyi anlatıcaktım zaten ayazı biliyordu anlatmıştım.annemi aradım ilk çalışta açtı.
"Alo annem nasılsın?"
"İyiyim kızım sen nasılsın?"
annem kaza yaptığımı bilmiyordu zaten söylemeyecektimde anneme herşeyi anlatmış ayazın söz takmamazı istemesi,bana yüzük aldığını ve kavgamızı aslında biz kavga etmemiştik ama laradan hoşlanmadığımı biliyordu.ve bu yüzden ayaza kırgındım.telefonu kapattıktan sonra biRaz rahatlamıştım.kapım çalındı içeri cansu girdi elinde iki tane poşet vardı galiba kendisine aldığı elbiseyi göstericekti.
"Hadi elbiseni göster çok merak ettim."
"Öncelikle bu senin elbisen ayaz enişte aldı."
"İstemiyorum."
"valla ben bilmem ben buraya koyuyorum."dedi ve koltuğun üstüne koydu kesin o beğendiğim elbiseyi almıştı.cansu
"Buda benim elbisem"dedi ve poşetten elbiseyi çıkardı.
Mor ince askılı bi elbiseydi sadeydi ama güzeldi.
"Çok güzelmiş"
"Seninkide güzelmiş beğendim.neyse ben kaçtım."dedi ve odamdan çıktı bende poşete baktım açasım vardı ama açmıyordum sonra dayanadamadım açtım içinde o beğendiğim elbise vardı baktım ve geri poşete koydum.telefonuma baktım cevapsız aramada yoktu tamam aradın ama mesajda atabilirdin.yatağıma yattım uykum gelmişti bi anda göz kapaklarım fazla direnmedi ve kapandı..
Uykumu bölen şey dışardan birinin hiraa diye bağırmasaydı telefonuma baktım saat 02:49 du.
Pencereyi açtım ve aşağı baktım bu seslenen ayazdı.yere kocaman yazılarla affet beni güzel gözlüm yazıyordu ve yakmıştı yazıları bi kaç kişi balkon çıkmış ayazı izliyorlardı.ayazın içtiği her halinden belliydi sessice odamdan çıktım ve ayazın yanına gittim.
"Ayaz napıyosun gece,gece?"
"Özür dilerim güzel gözlüm."dedi ve alnımı öptü.
"Affet beni."
"Tamam ayaz affettim."dedim.ayaz dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve geri çekildi.soNra anlını anlıma yasladı.
"Seni çok seviyorum hatunum."
"bende seni çok seviyorum sevgilim."Arkadaşlar lütfen vote ve yorum yapmadan geçmeyin bu sefer bölüm uzun oldu 1388 kelime artık elimden geldiği kadar uzun yazmaya çalışıcam.