-23

2.7K 148 5
                                    

Hiradan
Dün akşamki yemek sakin geçmişti ayaz beni eymende cansuyu eve bırakmıştı.ayaz bana'bana bidaha ayaz dersen o dişlerini sökerim senin.'demişti kendisine sevgilim denmesini çok seviyordu yani benim diyişimi o yüzden ona sevgilim diye hitap edicektim bunu unutmamalıydım.1 haftadan beri okula gitmiyorduk o yüzden buğün tekrar okula başlıyorduk.yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim bu akşam anıl evde olıcaktı buğün oda okula gelicekti ama o ailesiyle kaldığı evden okula geçiçekti.banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra altıma dap dar bi Kot pantolon giymiştim.üstünede askılı beyaz bi blız giydim.üstümüde siyah bir hırka geçirmiştim.makyaj masama geçip eyelıner çekip hazırlanmam bittiğinde aşağı indim cansuda hazırdı.Cansu
"ayazla eymen bizi almaya gelicekler yoldalarmış"dedi bende olumlu anlamda kafamı salladım.okula gitmek için evden çıktık.ayazla eymen kendi arabalarında bizi bekliyorlardı ayaz beni görünce gözlerinden ateş püskürüyordu.
"Hira bu ne hal?"
"Ne varmış halimde"
"Pantolonun çok fazla dar şu üstünüde kapat"
homurdana,homurdana dediklerini yaptım ve arabaya ayazın yanına geçtim.
"Asma şu yüzünü sana baştan söyledim benim sinir olduğum kıyafetleri giymeyeceksin diye."
"Biliyorum"
dedim sadece.oda pür dikkat arabayı kullanıyordu arada sırada bana bakıyordu ama ben ona bakmıyordum okulun önüne gelince ayaz arabayı park etti ve arabadan indik.ayaz hemen ellerimizi birbirine kenetledi herkez bize bakıyordu ve bu beni çok utandırmıştı.yanımıza kıvırcık saçlı.esmer bir çoçuk gelip
"Oo ayaz Soykan yatağa attığın bi sürtük daha"
Ayaz
"kes lan sesini.!"diye bağırınca.
çoçuğun laflar benim kalbimi acıtmıştı ben sürtük değildim ve ciddi anlamda kalbim kırılmıştı. hemen ayazın elini bıraktım.ayaz bana o kadar çok kötü bakıyorduki ben umursamıyordum bile çoçuk tekrar konuştu.
"Bence bu yatağa attığın en güzel sürtüklerden biri"
dedi ve saçlarımı okşamaya başladı ayaz çoçuğa bi kafa atıp.
"Onun kılına bile dokunamazsın.git kendi sürtüklerinle uğraş."esmer çoçuk yerden kalkıp.
"sonra mutlaka görüşücez zaten Ayaz SOYKAN"
dedi ve yanımızdan ayrıldı.benim yüzüm asıktı.çoçuğun bana sürtük demesi moralimi bozmuştu.
"O piçin lafı için mi bu surat"
"Hayır.sadece ayaZ ben sürtük değilim"
"Bunu biliyorun zaten hira bi piç kurusunun lafına mı bakıyosun"
"Özür dilerim"
"Sorun değil hatunum.ama birdaha asla böyle "
tamam anlamında kafamı salladım.ayazla birlikte sınıfa doğru ilerledik.sınıfa girince bütün gözler bize dönmüştü.Ayaz
"Dönün lan önünüze."diye kükreyince herkez işlerine devam etmeye başladılar.
"Benim yanımda oturıcaksın bundan sonra"
tam itiraz edicektim ki ayaz bana öyle bir baktıkı.ayaz sevgilim olmasa arkama bile bakmadan topuklarımı götüme vura vura kaçardım.hemen en arka sıraya doğru ilerlemeye başladık.bizden sonrada sınıfa hoca girmişti.arada sırada kızlar bana en öldürücü bakışlarını atmaya çalışıyorlardı.ama çalışıyorlardı.
Ayaza bakmak için ona doğru döndüğümde onunda bana baktığını gördüm.ayaz
"Ne bakıyosun?"diyince.
"Sevgilim misin düşmaNım mısın belli değil?"
"Sevgilinim"
Zil çaldıktan sonra ayaz benim başıma birisini dikerek okuldan apar topar çıkınca ister istemez telaşlandım.yanımda dikilen çoçuğa.
"Ayaz nereye gitti"
"Bilmiyorum yenge"
"yalan söyleme sen mi bilmiyosun?"
"bilsem bile sana söyliyeceğimi mi sanıyosun yenge.?
"Hayır"
yanıma cansu gelip noluyor dercesine ayazın başıma diktiği çoçuğu gösterdi bende sadece omuz silktim.
"Ayaz apar topar okuldan gitti."
"Eymende"
"Ne iş karıştırıyor bunlar?"en son böyle bi olay yaşadığımda başıma hiç iyi şeyler gelmemişti hiç tanımadığım birisi tarafından kaçırıldım ve ölesiye dövüldüm nerdeyse. ayaza bu olayla ilgili kaç kere sorular sormuştum ama hepsini geçirttirmişti.anılı görünce hemen ayağa kalkıp sımsıkı sarıldım oda bana karşılık verdi.
"çok özledim."dedim hâlâ sarılı bi şekildeyken.
"Bende çok özledim."dedi ve ayrıldık cansuylada sarıldıktan sonra oda aynı cansu gibi bana tepemde dikilen çoçuğu sordu bende 'ayaz'dedim zaten anılda hemen anladı.
"Ben derslere girmeyeceğim o yüzden eve geçiyorum"dedim anıl onayladıktan sonra cansu bu akşam bize eymenin kardeşi lara geliceği için benim gibi eve geçmeye karar verdi.korumam gibi davranan çoçuğa.
"Hey!"
"adım yiğit"
"Yiğit biz eve gitmek istiyoruz"
"Olmaz"
"nedenmiş o sana soran olmadu tamam mı?"
"Ayaz beyden izin alın o zaman"
Hemen ayazı aradım.
"Ne var hira!"
"Ayaz biz cansuyla eve geçmek istiyoruz bunu başıma diktiğin yiğite söyler misin?"
telefonu hemen yiğite uzattım.
"Efendim ayaz bey"
"Tamam"dedi ve telefonu geri bana uzattı.
"Hira bana bak akıllı dur işleri zorlaştırma"
"Tamam"dedim ve aramayı sonlandırdım.yiğit cansu ve ben okuldan çıktık.ve yiğitin arabasına bindik.
Evin önüne geldiğimizde kapıda iki tane koruma gördüm ayazın böyle yapışı beni daha çok korkutuyordu.cansuyla birlikte evin kapısını açtık ve içeri geçtik.cansu.
"hira ben iyice korkmaya başladım."
"bende ciddi anlamda korkmaya başladım"
"Ben üstümü değiştiriyim sende üstünü değiştir ondan sonra hazırlıklara başlarıZ"
Olumlu anlamda kafamı salladım ve odama çıktım.odamın kapısını açtığımda yatağımın üstünde bi kutu gördüm.kutuyu elime aldım belki ayaz bana süpriz almıştır diye hızlı hızlı açtım.ama gördüğüm manzara benim tam tersi korkmama ve telaşlanmama sebep oldu.kutunun içinde ayazla bizim yan yana fotoğrafımız vardı ama ayazın üstünde kan vardı ve fotoğrafın arkasındada,çok sevdiğin sevgilinin sonu kötü olacak.yazıyordu.

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin