-13

4.5K 279 5
                                    

Ayazdan
Hirayı görmemle sinirlerim tepeme çıkmıştı o altına giydiği etekde neydi öyle neredeyse altı gözükecekti clubun önüne geldiğimizde hepimiz arabadan indik eymen hemen cansunun elini tuttu ve içeri girdik hiraya eteğiğle ilgili laf etmek istiyordum ama buna karışma hakkım yoktu bunu biliyordum oturmak için uygun bir yer bulduğumuzda barmenin yanına gittim ve bana ağır birşeyler vermesini söyledim,hiraya baktığımda cansunun yanında oturduğunu gördüm oda bana baktı ve göz göze geldik bi an ayağa kalktı benim yanıma geliyor sanmıştım meğer eteğini düzeltmek için kalkmış aslında bu bir yandan iyiydi ama yinede eteği aşağı çektiğinde geri kısalıyordu ona olan bakışlarımdan anlamıştır o eteği giymemesi gerektiğini.
×××××××××××××××
hiradan
Ayaz bana öyle bir bakıyorduki eteğimden rahatsız olduğu apaçık ortadaydı keşke giymeseydim diye geçirdim içmden gözlerini hiç üzerimden çekmiyordu ne zaman baksam hem içiyor hemde bana bakıyordu cansu "sıkıldın mı?"
"Hayır sıkılmadım rahatınıza bakın siz ben iyiyim"
"Ayaz nerede?"
"Karşıda içki içiyor"cansu olumlu anlamda kafasını salladı ve geri eymenle konuşmaya başladı eymenle çok yakışıyorlardı eymen çok iyi birisiydi ayazdan çok farklıydı romantikti ve kibardı ama ayaz öküzdü net ve kesin, cansu gile lavaboya gittiğimi söyleyerek ayağa kalktım ve lavaboya doğru yürüdüm birisi gelip kolumdan tuttu ve kendine çevirdi o kişi Ayazdı "Efendim bişey mi oldu?"
"Bu etek ne hira?"
"Sanane"
"Ne demek sanane lan! Götün başın gözüküyo"
"Seni ilgilindirmez ayaz"dedim ve elinden kurtuldum ama bu seferde bileğimden tuttu beni sahiplenmesi hoşuma gitmişti ama bana bu kadarda karışamazdı o benim neyim oluyorduki?
"Ne demek ilgilendirmez lan!"
"Niye seni ilgilendiriyo benim etek giymem niye bana karışıyosun?"
"Çünkü..."
"Çünkü ne?
"Sen Benimsin"
Arkadaşlar biliyorum bu bölüm biraz kısa olmuş olabilir çok özür dilerim okuduğunuz için çok teşekkürler oy vermeden geçmeyiniz...

GÖKYÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin