H.1

675 45 9
                                    

P.o.v Esmee

Huilend laat ik me op bed zakken, een half jaar geleden dat dit allemaal is gebeurd, rond deze tijd is ze weg gegaan. We hebben ook nooit iets van haar vernomen, ik sta op en wankel even. Ik heb het net overleeft, een uur later ben ik wakker geworden. Michael was er toen, ik weet niet of hij al was geweest maar ik werd wakker waar hij bijwas, toen moest ik een kwart jaar aansterken. En naar een praatdokter, mpfh ik ben er nooit heen gegaan. Ik ben er met de hulp van de jongens vanaf gekomen, ook al wou ik het liever doen met mijn beste vriendin er bij. Een brok ontstaat in mijn keel. Ik wou niet dat het zo gelopen is. Dat ze weg is gegaan, ik pak mijn dagboek erbij en sla hem open op pagina een. Het is al een stuk of 13 keer van boek verwisseld omdat ik zoveel schrijf en teken. En altijd plak ik de brief op de eerste bladzijde, ik lees nog een keer de regels over. De laatste keer dat we haar hebben gezien...

'Hey Esm... Je mist haar nog steeds erg he' zegt Brian. O wacht ik ben vergeten te vertellen dat hij er ook nog was. Brashton is Real het is zo cute. Ookal heb ik de vieste verhalen gehoord, ik bedoel ik hoef niet te weten hoelang hun lullen zijn, echt hoor. 'Kom je zo eten' ik schut mijn hoofd. 'Je moet eten Esmee' zegt hij streng, ze letten nu super goed op wat ik eet, nouja meer alleen in het begin, maar ik heb nu echt geen trek maar het moet. 'okee... Okee' ik hef mijn handen in de lucht en loop naar voren.

'Goeiemorge' mompelen de rest van de jongens, Calum staart voor zich uit. Hij lijkt op een zombie, een Zombie broer die zijn zusje mist. Ik ga snel naast Calum zitten. 'Het komt goed' fluister ik zacht. Hij zegt niks en blijft voor zich uit staren, 'wat eten we trouwens?' Vraag ik na een tijdje om de stilte te verbreken, 'pizza?' Zegt Luke ookal komt het er meer vragend uit. De rest knikt en Luke staat op, 'ik ga het bestellen zelfde als normaal' iedereen knikt, ook Calum heel lichtjes maar wel zichtbaar. 'Het is er over een half uurtje' zegt Luke hij haalt een hand door zijn blonde haar, echt ik ben zo blij dat dat Roze er nu uit is. Nu is het weer mijn blonde haar, 'ik ga naar de WC' zeg ik, Michael kijkt mij vragend aan. 'Ik ga toch niks doen hoor' zeg ik snel en ik ren de badkamer in. Een paar bakjes haarkleur zet ik voor me neer. En begin met mijn haar te verven.

-na het verven-

Ik spoel mijn haar uit, de kleuren waren paars en roze. Het eerste wat er in mij opkwam was op kwam was een soort Galaxy idee dus dat heb ik nu -kijk afbeelding voor het haar-
Ik wikkel mijn haar in een handdoek en kleed me om, dan denken ze dat ik gedoucht heb, en dan laat ik ze het vanavond zien...

'Hey Jongens' zeg ik, 'wat heb jij gedaan' vraagt Ashton, 'gedoucht' antwoord ik simpel, twee minuten later gaat de bel, en de heerlijke geur van Pizza komt mijn neusgaten binnen, 'mmm' zeggen Michael en ik te gelijk. 'PIZZAAA!' Roept Luke, ik wacht tot er een Pizza doos voor me ligt en ren naar de tv, snel claim ik de hoek en wacht tot de rest er is. De Jongens protesteren eerst maar gaan dan toch naast mij zitten, ik zap wat rond tot ik uiteindelijk op een progamma zoals de voice uitkom, 'ik weet niet hoe het heet of wie de jury is maar ik weet wel dat we dit gaan kijken...'

Hoofdstuk een, en al een beetje leuk. Ik vind van wel helemaal omdat je nu een heel nieuw idee kan bedenken!!

Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu