P.o.v Esmee
Vragend kijk ik naar Brian. Ashton was net woedend naar Brian gelopen en heeft hem uitgescholden. Ik neem Brian in mijn armen, 'wie is dat wijf waar Ashton het over had.' 'Ik heb geen idee. Ik denk het verkeerde nummer' zucht hij, 'maar ik moet gaan' ik geef hem nog een laatste knuffel en verdrietig loopt hij de gate in. Ik zwaai hem uit en daarna ren ik naar Ashton. 'Wat was dat nou? Brian is kapot gozer." Zeg ik. "Mpf, hij is degene die vreemd gaat' een traan rolt over zijn wang en snel doet hij zijn oortjes in. 'Sluit je maar af Ash, sluit je maar af' zucht ik...
Als we thuis zijn loopt Ashton gelijk naar boven. 'Hey' zegt Michael. 'Hey' zeg ik afwezig ik loop door naar de keuken en pak een appel. 'Wat is er sis' vraagt hij. 'Brashton is over' snik ik. Vragend kijk ik hij mij aan. 'Meen je die' vraagt hij ik knik voorzichtig. 'Jupp. Brian kreeg een berichtje van ene Sophie, maar ik ken hem lang genoeg dat het een Fake berichtje is... Een meisje die ons vroeger pes-' ik word onderbroken door een Luke die de kamer binnen stapt. 'Waar hadden... Esmee heb je gehuild' vraagt hij bezorgt. Ik knik. 'Ik ga naar boven' zeg ik zacht, ze knikken. 'Ik leg het wel uit' zegt Michael. 'Ik ben weer thuis' roept Calum. Ik loop naar boven maar hij pakt mijn pols. 'Auw' ik trek mijn pols weg. 'Esmee, laat je arm eens zien' ik steek mijn arm naar voren, de wond van een half jaar geleden is er nog, en als je mijn pols vastpakt doet het weer zeer. 'Sorry ik dacht-' zegt hij ik onderbreek hem en geef hem een knuffel, 'ga naar Mike en vraag wat er vandaag is gebeurd' zeg ik voor ik naar boven ren. Ik loop langs Ashtons kamer en hoor hem zeggen. 'Sabine, ik h-heb het weer gedaan' ik loop snel naar mijn kamer en ga op de vensterbank zitten, ik pak een paar kussens en een deken en maak een bank. Opeens gaat weer mijn telefoon af...
E-Esmee S-Sophie
E-Met wie spreek ik
S-Sophie
E- eugh jij wat moet je
S- ik? Ik moet Brian. Hij behoord tot mij!
E- Wat begrijp je niet aan, hij is Gay Sophie en het was echt een kuststreek.
S- jij bent een kutstreek
E- klopt ik ga doeei mis je niet
S- doei sletZegt ze voor ik ophang. Zij heeft me altijd gepest totdat Brian bij ons opschool kwam, toen deed ze aardig om bij Brian in de buurt te komen. Maar omdat ze brian niet kan krijgen begon ze me weer te pesten. Ik bedoel oke ik weet dat Brian knap is. Ja dat geef ik ook toe, maar hij is Gay en mijn beste vriend. Ik laat hem toch niet daten met een dubbele mokka make-up doos.
'Esmee?' Vraagt Calum, 'ja' zeg ik twijfelend. Hij slaat zijn armen om mij heen. 'Als we die Shane te pakken krijgen vermoorden we hem oke' ik knik. 'Dat was ik ookal van plan' zeg ik, Calum grinnikt en gaat bij me op de ''bank'' zitten, 'coole bunk' zeg hij. 'Bank' zucht ik. Ik ga naar achter leunen en sluit mijn ogen. 'Doei Esmee, ik ga kijken hoe het met Ashton is' zegt hij. Ik knik. 'Is goed' ik draai me weer om en kijk naar buiten, ik leg voorzichtig mijn hand over mijn buik. 'Dat er gewoon een levend schepsel in mij groeit' zeg ik zacht, gelukkig is niemand bij me in de kamer, nouja dat hoop ik...
JE LEEST
Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-
FanficEen half jaar later dat Sabine weg is gegaan, in dat half jaar zijn alle geplande tours afgezegt, Calum is er helemaal doorheen en Esmee is boos op haarzelf, Sabine wilt een nieuwe start maken, een cariere beginnen als zangeres en Esmee, Esmee wilt...